Gerdab.IR | گرداب

از سوی بی‌بی‌سی صورت گرفت؛

مقایسه درآمد نفتی ایران و درآمد آمریکا از سکس

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۹

شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی به درآمد بالای صنعت پورنو در آمريکا اشاره و تاکید می‌کند این ارقام تقريبا براي هر کسي که مي‌شنود بسيار تعجب آور است، درآمدی معادل درآمد کل سالانه ایران از فروش نفت!

گرداب- به گزارش البرز، شبکه بي طرف(!) بي‌بي‌سي فارسي در گزارشي جهت‌دار ميزان درآمدهاي نفتي ايران را با مخارج و هزينه‌هاي بي‌بند و باري اخلاقي در امريکا مقايسه کرد.

اين شبکه در گزارشي که شب گذشته روي آنتن برد اعلام کرد: يک هنرپيشه فيلم‌هاي پورنو در آمريکا به ويروس اچ‌آي‌وي آلوده شده و در پي آن چند شرکت بزرگ توليدکننده اين فيلم ها؛ فعاليت خود را متوقف کرده‌اند.

خبرنگار اين شبکه در آمريکا مي‌گويد پورونوگرافي صنعت بسيار پرفروشي در آمريکا است، ارقام آن تقريبا براي هر کسي که مي‌شنود بسيار تعجب آور است؛ نه تنها در آمريکا، بلکه در سراسر جهان.

به گفته خبرنگار بي‌بي‌سي مردم آمريکا براي دیدن فيلم‌هاي پورنو حدود ده ميليارد دلار در سال هزينه مي‌کنند. اين رقم در تمام دنيا چيزي حدود صد ميليارد است؛ به این معنا که سهم آمريکا 10 درصد بازار جهاني اين تجارت کثيف است.

بي‌بي‌سي که هميشه ادعاي بي طرفي دارد در پايان گزارش خود اعلام کرد، ميزان هزينه مردم آمريکا براي ديدن فيلمهاي غيراخلاقي تقريبا معادل درآمد کل سالانه ايران از فروش نفت است! و نتيجه گرفت سکس صنعتي نيست که کسي به اين راحتي بتواند آن‌را تعطيل کند.