به گزارش گرداب، حسین فلاح جوشقانی از تشکیل کمیته حمایت از حقوق کاربران حوزه ICT در رگولاتوری خبر داد و گفت: این کمیته وظیفه بررسی وضعیت فروش بستههای اینترنتی و کمفروشی خدمات و تدوین چارچوب نظاممند برای رعایت حقوق مصرفکنندهها و رعایت آن از سوی اپراتورها را برعهده خواهد داشت.
وی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر بررسی شکایات مردمی به ویژه در موضوعات مربوط به کمفروشی خدمات، افزود: اپراتورها ملزم هستند درباره سرویس های قابل ارائه خود در قالب یک پیوست اطلاعرسانی، علاوه بر پیامک، با استفاده از تمامی ابزارهای موجود، خبررسانی کافی را انجام دهند.
فلاح جوشقانی از کاربران سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات خواست اگر در سرویسهای دریافتی با کمفروشی مواجه شدند شکایت خود را با جزئیات و مستندات کافی به سامانه 195 اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.