هک وب سایت ویکی لیکس

هک وب سایت ویکی لیکس
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶

وب سایت WikiLeaks.org هدف حمله سایبری گروه OurMine قرار گرفت و هک شد.

به گزارش گرداب، گروه OurMine که پیشتر نیز اکانت مدیران عالی رتبه فعال در عرصه تکنولوژی را هک کرده بودند، اینبار به سراغ وب سایت افشاگر ویکی لیکس رفتند.

اخیرا برخی کاربران از مناطق گوناگون پس از مراجعه به WikiLeaks.org پیام مسدود بدون این سایت و با متن زیر را مشاهده کردند:

” سلام، این OurMine است، نگران نباشید ما در حال تست… اوه صبر کنید، این یک تست امنیتی نیست! Wikileaks ، یادت هست آن زمان که ما را به چالش هک کردنت دعوت کردی؟

Anonymous یادت هست زمانی را که ما را با اطلاعات غلط برای هک Wikileaks متهم کردی؟ و حالا یک گروه همه شما را شکست داد. # WikileaksHack بیاید این را در توییتر ترند کنیم. "

در سال گذشته، گروه OurMine اکانت توییتر Jack Dorsey، مدیر عامل این شبکه اجتماعی و اکانت مدیرعامل گوگل Sundar Pichai را در سایت Quora را هک کردند؛ همچنین این گروه پس از انتشار مقاله ای در یک وب سایت خبری که در آن هویت یکی از اعضای خود را افشا میکرد، مسئولیت حمله به وب سایت های Variety و BuzzFeed را برعهده گرفت. در جدید ترین اقدام، اوایل ماه آگوست ۲۰۱۷ نیز، اکانت‌های کمپانی HBO در شبکه‌های اجتماعی، توسط این گروه هک شد.

منبع: کلیک