Gerdab.IR | گرداب

کریستین ساینس مانیتور:

پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی این بار در قلب شیعیان جهان

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به استقبال گسترده اقشار مردم قم از رهبر معظم انقلاب ایران نوشت؛ مردم شهر قم، قلب شیعیان جهان، با استقبال گسترده از آیت الله خامنه‌ای مجددا حمایت و همراهی خود را با نظام اثبات نمودند.

به گزارش گرداب به نقل از کریستین ساینس مانیتور، سفر آیت الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوای ایران به شهر قم، قلب شیعیان جهان با استقبال کم سابقه‌ای مواجه شد.

بر اساس این گزارش، این سفر نشان داد که رهبر انقلاب ایران موفق شده است با درایت خود کشورش را از تنش‌های سال گذشته نجات دهد‌.

آیت الله خامنه‌ای در دیدار از قم خود را در میان انبوهی از هوادارانی دیدند که با ترک محل کار برای دیدن ایشان به خیابان‌ها آمده بودند.

این روزنامه می‌نویسد: دیدار روز گذشته (سه شنبه) آیت الله خامنه‌ای از قم تایید دوباره جایگاه والای ایشان در بین مردم بود. در این بین مخالفان بعد از انتخابات ایران با حضور ایشان از قم، انگار خفه شده باشند و کاملا در سکوت فرو رفته‌اند.

یک تحلیلگر امور سیاسی در این باره می‌گوید: «با استقبال گرم آیات عظام قم از آیت الله خامنه‌ای پیروزی بزرگ مجددی برای جمهوری اسلامی به دست آمد. دیروز در قم تصاویر بسیاری از آیت الله خامنه‌ای مشاهده شد و این خود موفقیت بزرگی در تایید نظام اسلامی ایران بود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران