Gerdab.IR | گرداب

زن دوم نتانياهو كابينه رژيم صهيونيستي را به هم ريخت

تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۸۹

روزنامه‌هاي صهيونيستي طي چند روز گذشته "ساره نتانياهو"، همسر نخست‌وزير آن رژيم را به دخالت در تعيين نزديكان و اطرافيان‌نتانياهو در كابينه‌صهيونيستي متهم كردند.

 گرداب- اظهارات همسر نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي صداي اعتراض رئيس "كنست" (پارلمان اسرائيل) را هم در آورد.

"راوبين ريبلين"، رئيس پارلمان رژيم صهيونيستي، "بنيامين نتانياهو"، نخست وزير اين رژيم را به باد انتقاد گرفت و كابينه وي را كابينه اي به هم ريخته و نامنظم ناميد.

در واكنش به اظهارات رئيس كنست، نخست وزير رژيم صهيونيستي خواست پاسخي بدهد و اشتباهات كابينه اش را توجيه كند، اما ريبلين، بار ديگر انتقادات خود را متوجه او كرد و با لحني طعنه آميز گفت: «نخست وزير عزيز! اين همسر من نيست كه نزديك ترين افراد به من و پست هاي كليدي اطراف مرا تعيين مي كند!»

به گزارش يديعوت آحارونوت اين انتقادات رئيس پارلمان رژيم صهيونيستي در پي آن بيان شد كه روزنامه هاي صهيونيستي طي چند روز گذشته "ساره نتانياهو"، همسر نخست وزير آن رژيم را به دخالت در تعيين نزديكان و اطرافيان نتانياهو در كابينه صهيونيستي متهم كردند. روزنامه هاي صهيونيستي انتقاد از ساره نتانياهو را به اين مساله محدود نكرده و وی را به تعيين و جابجايي اعضاي حزب "ليكود" نيز متهم كردند.

روزنامه صهيونيستي در ادامه ساره نتانياهو را "زن آهني" خواند و نوشت: او به قدري بر روي همسرش تاثير دارد كه مي تواند يك تصميم سياسي داخلي يا خارجي بسيار مهم بگيرد و آن را فورا عملي و اجرا كند. او همچنين چندين جاسوس در ساختمان اداره نخست وزيري تعيين كرده تا لحظه به لحظه اخبار و حوادث درون كابينه را به وي گزارش كنند.

"ساره نتانياهو"، همسر دوم "بنيامين نتانياهو" است. نخست وزير رژيم صهيونيستي پيش از او زن ديگري داشت اما به دليل اختلافات خانوادگي از وي جدا شد.
ساره، مهماندار يكي از شركت هاي هواپيمايي بود و در يكي از پروازها با نخست وزير رژيم صهيونيستي آشنا شد. پس از اين آشنايي، بنيامين نتانياهو به وي پيشنهاد ازدواج داد و ساره نيز فورا به اين درخواست پاسخ مثبت داد.
 
منبع: کیهان