اطلاعات نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش شده است

اطلاعات نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش شده است
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد اطلاعات میلیون‌ها تن از اهالی رژیم صهیونیستی از جمله مقامات آن فاش شده است.

به گزارش گرداب، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد پایگاه داده متعلق به آمادئوس (Amadeus)، یک شرکت خدمات مسافری آنلاین اسرائیلی مورد حمله واقع شده است. در این حمله اطلاعات میلیون‌ها مسافر اسرائیلی، شامل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و همچنین چندین دیپلمات و مقامات ارشد دیگر آن به بیرون درز پیدا کرده است.

آمادئوس، خدمات رزور چندین عدد از مشهورترین شرکت‌های مسافرتی رژیم صهیونیستی مانند اینبال (Inbal) را انجام می‌دهد. این شرکت همچنین مسئولیت پروازهای مقامات دولتی رژیم صهیونیستی را نیز بر عهده دارد.

پایگاه داده یاد شده حاوی اطلاعات شخصی و داده‌های مسافرت‌های 15 میلیون نفر در 36 میلیون پرواز مختلف است. همچنین رکوردهایی شامل یک‌میلیون رزرو هتل و 700 هزار درخواست ویزا نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

با توجه به اطلاعات مورد تأیید واقع شده، حساب کاربری شخصی جیمیل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌ی وی نیز در میان اطلاعات به سرقت رفته قرار دارد.

آمادئوس نقص موجود در سامانه‌ی خود را در تاریخ 20 می نقص امنیتی یاد شده را شناسایی کرده بود و این آسیب‌پذیری هم‌اکنون برطرف شده است.