دبیر اجرایی نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی گفت: با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، استان قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در سطح کشور معرفی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۸۵۹۴
به گزارش گرداب، سعید مشهدی در نشست خبری که در تالار شهید آوینی برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه توسعه کسب وکارهای فرهنگی در فضای مجازی اظهار کرد: نمایشگاه‌هایی که در حوزه فرهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود به فروشگاه بزرگ شباهت دارد و نمی‌شود به صورت حرفه‌ای به آن نگاه نمایشگاهی داشت.

وی با بیان اینکه زیرساخت، پلتفرم‌ها، تولید کنندگان محتوا و مصرف کننده نهایی اضلاع چهارگانه توسعه کسب و کار در فضای مجازی به شمار می‌روند، تصریح کرد: تاکسی اینترنتی یکی از انواع کسب و کارهایی است که با استفاده از فضای مجازی به کسب و کار اهتمام دارد و این نوع کسب و کار موجب تغییر فضای کار شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتصال تمامی بخش‌ها در فضای کسب و کار است.

وی بخش‌های مختلف این نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تلویزیون تعاملی مبتنی بر اینترنت، ویدئو بر مبنای تقاضا مثل آپارات، کافه بازار، پلتفرم‌های حوزه کودک و تعدادی تولید کننده محتوا بخش‌های مختلف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مشهدی با اشاره به سطح برگزاری این نمایشگاه گفت: سطح نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی به صورت ملی است و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان قم به عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور است.

توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با بیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در استان قم در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حوزه فضای مجازی و الکترونیک در قم به صورت ملی برگزار می‌شود.

نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد