گشایش نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم

گشایش نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کشور امسال با عنوان نمایشگاه توسعه کسب و کار‌های فرهنگی در فضای مجازی در محل نمایشگاه قم افتتاح شد.

به گزارش گرداب، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، با بیان اینکه فضای مجازی به عنوان زیست بوم جدید انسانی مورد توجه است افزود:نمایشگاه امسال با هدف توجه به کسب و کار‌های فرهنگی، تولید محتوا و فراهم سازی بستری برای هم افزایی تولیدکنندگان برپا شده است.

وی با اشاره به میزبانی شهر قم برای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: قم ظرفیت قابل توجهی در زمینه علوم دینی دارد و این شهر به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی در می تواند در گام دوم هم سهم ویژه‌ای داشته باشد.

آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور هم در این مراسم با تاکید بر اینکه قم باید با تمام ظرفیت‌هایی که دارد معرفی شود، اظهار کرد: این نمایشگاه نقطه عطفی برای رویکرد حوزه‌های علمیه با نهاد‌های علمی و جامعه جوان کشور است.

فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه این نمایشگاه گفت: با برگزاری این نمایشگاه تمامی فعالان زنجیره تولید در حوزه اقتصاد تولید محتوا، می‌توانند با یکدیگر به توافق برسند و این زمینه را برای بزرگ شدن بازار فضای مجازی به معنای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رساندن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان فراهم می‌کند.