استاکس نتی دیگر در حال بارگذاری است!

استاکس نتی دیگر در حال بارگذاری است!
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸

رسانه های غربی مدعی شدند امریکا و اسرائیل در پی حمله سایبری به زیرساخت‌ های هسته ای ایران هستند.

به گزارش گرداب، در تکاپوی رخدادهای موجود در خلیج فارس امریکا و متحدانش در حال برنامه ریزی برای اجرای پروژه های شوم خود هستند. رسانه های امریکایی جو حوزه خلیج فارس را آن‌چنان ملتهب و پر از درگیری جلوه داده و ادعا کرده‌اند که ممکن است در یک شب آرامی و بی تنش سر بر بالین گذاشته و صبح روز بعد در میدان جنگ و کارزار از خواب بیدار شوید.بارگذاری

نحوه اطلاع رسانی این رسانه های تأثیرگذار تا حدی پیش رفته که اذهان جامعه بین المللی از جنایت بزرگ امریکایی ها و اقتدار نظامی ایران در زمینه دفاعی به سمت دیگری هدایت شده و باز هم پروژه ایران هراسی و ایجاد چهره‌ای ترسناک را بر مخاطبان خود القا کند.

خبرگزاری نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد ایالات‌متحده و رژیم صهیونیستی در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای حمله سایبری به زیرساخت‌های هسته ای هستند. علاوه بر آن جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد تا با مقامات اسرائیلی و روسی در رابطه با وضعیت سوریه و ایران گفتگو کنند.

به نظر می‌رسد هدف اصلی جان بولتون از این سفر گفتگو با مقامات ارشد و اعضای کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در طول زمان ریاست جمهوری باراک بوده که در آن زمان قصد داشتن تا تاسیسات هسته ای ایران را بمباران کنند. اما در ادامه این رژیم نامشروع با همکاری ایالات متحده و با اجرای یک حمله سایبری تلاش کردند تا زیر ساخت های غنی سازی انرژی هسته ای در ایران را مورد هدف قرار دهند.

رسانه های غربی مدعی هستند تصمیم به اجرای حمله دوباره روی تاسیسات هسته ای ایران از سوی امریکا و اسرائیل ناشی نزدیک شدن به پایان مهلت ایران برای طرفین اروپایی برای اجرای تعهدات خود و البته کاهش تعهدات کشور در خصوص با این توافق بین المللی است.

ایالات متحده امریکا هفته گذشته پس از سرنگونی پهپاد امریکایی مدعی شده بود که به تاسیسات و زیرساخت های موشکی و حیاتی کشور حمله کرده است. در حالیکه امریکایی ها در قوانین خود از حمله سایبری به عنوان یک حمله نظامی یاد می کنند این دومین باری است که مقامات ایالات متحده صراحتاً اذعان داشتند که به زیرساخت های حیاتی یک کشور حمله سایبری کرده اند. اواخر سال گذشته میلادی و طی انتخابات میان دوره ای امریکا، فرماندهی سایبری این کشور با اجرای یک حمله سایبری به یک مرکز تحقیقات سایبری در روسیه، اینترنت این مرکز را به بهانه جلوگیری از هرگونه دخالت در انتخابات امریکا قطع کرد.