Gerdab.IR | گرداب

افشاگري از نقش سوروس در حوادث اخير ايران

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹

يكي از فعالان رسانه‌اي آمريكا در يك برنامه تلويزيوني ضمن تاييد فيلم تهيه شده سال 88 وزارت اطلاعات ايران‌، همكاري سوروس با اصلاح طلبان را تاييد کرد.

يكي از فعالان رسانه‌اي آمريكا در يك برنامه تلويزيوني فاش کرد كه جورج سوروس در جريان حوادث كشور ايران نقش موثري داشته است.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران،"گلن بك" از چهره‌هاي محبوب رسانه‌اي آمريكايي ضمن حضور در برنامه ويژه فاكس نيوز تاييد نمود كه جورج سوروس، ميليارد معروف آمريكايي در جريان حوادث كشور‌هايي چون ايران و برمه نقش بسياري داشته است.

بنابر اين گزارش، بك در اين برنامه مجددا بر نقش سوروس به عنوان معمار انقلاب‌هاي رنگين در چك، اوكراين، گرجستان، اسلواكي، كرواسي و يوگوسلاوي سابق صحه گذاشت.

"بك‌" همچنين كمك‌هاي مالي سوروس را از طريق ايجاد و راه اندازي گروه‌هاي مدافع حقوق بشر عنوان داشت.

وي در برنامه فوق ضمن تاييد فيلم تهيه شده سال 88 وزارت اطلاعات ايران‌، همكاري سوروس با اصلاح طلبان را تاييد نمود.

به گزارش فاكس نيوز، خانم سيلبر، از سخنگويان بنياد جامعه باز سوروس نيز پيشتر در سخناني كمك‌هاي مالي سوروس در راه براندازي دولت‌هاي ايران‌، لهستان و چك را تاييد نمود.

گفته مي‌شود وي با ارائه مبلغی به "رندي شوئن من"، از هواداران حزب جمهوري خواه آمريكا نا آرامي‌هاي برمه را رهبري کرده و در آزادي داو "آيونگ سوكيا"، رهبر مخالفان اين كشور از زندان نقش مستقيمي را ايفا كرده است.