پیش‌بینی حرکت بیت کوین به سوی رکورد جدید

پیش‌بینی حرکت بیت کوین به سوی رکورد جدید
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

در طی روزهای گذشته قیمت بیت‌کوین کمتر از 1 درصد تغییر کرده است و نیروهای تثبیت‌کننده هم شاهد حرکت این بازار به سمت ثبات بوده‌اند. هر بیت‌کوین این روزها با قیمتی برابر با 9600 دلار به فروش می‌رسد که این رقم بسیار پایین‌تر از 10 هزار دلاری است که یک تحلیل‌گر رمز ارزها از آن به‌عنوان قیمت کف جدید بیت‌کوین‌ها معرفی کرد.

به گزارش گرداب، به نظر می‌رسد که  چند هفته پر سروصدای بازار بیت‌کوین باثبات نسبی در روزهای جاری به پایان رسیده است.
 
در طی 24 ساعت گذشته قیمت بیت‌کوین کمتر از 1 درصد تغییر کرده است و نیروهای تثبیت‌کننده هم شاهد حرکت این بازار به سمت ثبات بوده‌اند. هر بیت‌کوین این روزها باقیمتی برابر با 9600 دلار به فروش می‌رسد که این رقم بسیار پایین‌تر از 10 هزار دلاری است که یک تحلیل‌گر رمز ارزها از آن به‌عنوان قیمت کف جدید بیت‌کوین‌ها معرفی کرد.
 
برخلاف این اتفاق بسیاری از متخصصان امیدوارند که بیت کوین مسیر افزایش قیمت خود را درپیش بگیرد و قبل از پایان سال به رکوردهای قیمتی جدیدی دست پیدا کند. یکی از تحلیل‌گران در توییتر اظهار کرد که این کاهش قیمت بیت‌کوین را از روند تنظیم نرخ پایین ماهانه خود از فوریه سال 2019 خارج نکرد.
 
قیمت بیت‌کوین در هشت ماه اخیر سه برابر شده است اما هنوز به نزدیک شدن به رکورد 20 هزار دلاری دسامبر سال 2017 فاصله زیادی دارد. سیمون پیترز به‌عنوان تحلیل‌گر پلتفرم تجارت آنلاین eToro توضیح داد که این سیب اخیر می‌تواند تنها به دلیل نتیجه‌ای از قراردادهای منقضی شده آتی بیت کوین باشد. او دراین‌باره اظهار کرد که:« معاملات آتی بورس بیت‌کوین شیکاگو که ازلحاظ تاریخی فعالیت تجاری در بازار نقدی را تحریک کرده است به‌زودی منقضی می‌شود»

این امکان وجود دارد سرمایه‌گذاران اکنون برای حفاظت خود از خسارت‌های بیشتر در روزهای آتی بیت‌کوین خود را می‌فروشند. علاوه بر این ، این حرکت نزولی در هفته گذشته به دلیل حجم معاملات پایین تشدید شده است ، این به معنای آن است که تعداد نسبتاً کمی از معاملات بزرگ توانسته‌اند قیمت را به‌شدت جابجا کنند.»
 
چندین چهره برجسته در جامعه رمز ارزها در جبهه پیش‌بینی‌های مثبت قبلی خود ایستادگی می‌کنند و پیشگام امنیت سایبری ، جان مک آفی همچنان به‌شرط جسورانه خود مبنی بر این‌که بیت کوین در سال 2020 به 500،000 دلار خواهد رسید اصرار می‌ورزد. باید منتظر بود و دید که نتیجه این بازار نوظهور در آینده چه خواهد شد.


منبع: ایتنا