شبکه ملی اطلاعات استقلال کشور را حفظ می‌کند

شبکه ملی اطلاعات استقلال کشور را حفظ می‌کند
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: یکی از ابزارهای دشمنی و ایجاد اغتشاش در داخل کشور دستگاه‌های ارتباطی هستند که در این رابطه باید با ایجاد شبکه ملی اطلاعات، استقلال کشور را حفظ کرد.

به گزارش گرداب، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات از واجبات امروز برای فعالیت‌های ارتباطی محسوب می‌شود. چرا که این شبکه نه تنها باعث استقلال داخلی شده بلکه از بسیاری از دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند.

باید از توانایی داخلی کشور استفاده شود

وی ا فزود: امروز باید تلاش شود تا حداکثر توانایی داخلی کشور استفاده شود زیرا نباید از تبلیغات دشمنان مبنی بر حمایت حقوق بشر هراس داشته باشیم چرا که استقلال کشور ایجاب می‌کند با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز جامعه را برطرف کنیم. 

نباید به هیچ عنوان در مقابل دشمنان عقب‌نشینی کنیم

کلانتری تصریح کرد: دشمنان بارها نشان دادند که با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی باعث ایجاد اغتشاش در داخل کشور شده‌اند که در این رابطه ما نباید به هیچ عنوان در مقابل دشمنان عقب‌نشینی کنیم، چرا که می‌توانیم با ایجاد شبکه ملی اطلاعات از لحاظ علمی، هنری و ارتباطات بسیاری از نیازهای کشور را پاسخ دهیم. 

شبکه ملی اطلاعات  یک سرمایه عظیم ملی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان گفت: من معتقدم شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک سرمایه عظیم ملی می‌‌تواند بسیاری از گره‌های فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی بین‌المللی کشور را رفع کند.