تحقق ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال با همراهی بسیجیان

تحقق ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال با همراهی بسیجیان
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹

وزیر ارتباطات در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، بر تحقق و دست یابی به ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال، با همراهی بسیجیان تاکید کرد.

به گزارش گرداب، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، به تحقق و دست یابی به ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال، فناوری های نوین و کسب و کارهای مبتنی بر پایه فناوری اطلاعات با همراهی و همدلی بسیجیان تاکید کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:
هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با اندیشه های الهی حضرت امام حمینی(رحمه الله علیه) شکل گرفت و به عنوان شجره طیبه امروز در سرتاسر ایران اسلامی چون درخت تناور و پرثمری که شکوفه های بهاری آن در هر زمان و مکان توانسته است، با رایحه دل انگیز ایثار و از خودگذشتگی، موجبات امنیت و آرامش را به همراه بیاورد.

بسیج توانسته است، با بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص خود در عرصه 8 سال دفاع مقدس، علاوه بر خلق حماسه های ماندگار در میدان بزرگ سازندگی و آبادانی و عمران مثل کوهی استوار در مقابل هجوم دشمنان این مرز بوم نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

امروز با بهره گیری از دریای معانی و مفاهیم عمیق معنوی که ولایت مداری و ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود دارد با شعور و بصیرت در هر نقطه بحرانی، خود را به عنوان بازوی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی و لحظه به لحظه درمقابله با روزهای سخت و دشوار همراه و همیار بوده است. امروز هم در بحث کرونا و در مقابل ایستادگی و مبارزه در برابر این ویروس شوم، در کنار کادر درمان با تمام توان و امکانات وارد عرصه شده و ایام دفاع مقدس و لحظه های ناب آن سال ها را دوباره تداعی می کند.

در عرصه اقتصاد و تولید، فرمایشات ولی خود مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خود قرار داده و در سال هایی که رهبر فرزانه انقلاب تاکید بر رونق اقتصادی دارند، همچنان پیشتاز و پرچمدار است.

تشکیل گروه های جهادی، حضور مستمر در مناطق محروم، مقابله با بلایای طبیعی، محرومیت زدایی، تلاش شبانه روزی در امر شکل گیری و راه اندازی کمک های مومنانه برهان قاطعی بر این اقدامات است. امروز هم بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که جملگی دارای تخصص و تجربه گران سنگی در امر توسعه و پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه بخش ها می باشند، به عنوان اصلی ترین سرمایه این وزارت در امر تحقق ماموریت های محوله محسوب می گردند. به حول قوه الهی و با توکل به خداوند متعال و با پشتوانه نیروهای جهادی و مخلص بسیجی از سد تمامی مشکلات عبور خواهیم کرد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفته بسیج را به حضور تمامی سلحشوران بسیجی این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض نموده، رجای واثق دارم تحقق و دست یابی به ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال، فناوری های نوین، کسب و کارهای مبتنی بر پایه فناوری اطلاعات و دیگر برنامه های این وزارت که در راستای محرومیت زدایی و توسعه و رونق اقتصادی می باشد، با همراهی و همدلی شما بسیجیان دریا دل محقق خواهد شد.