Gerdab.IR | گرداب

ادعای جالب اپوزیسیون:

سپاه پاسداران ایران مدیر "بالاترین" است!

تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۹

سایت ضد انقلابی ایران گلوبال -از حامیان رسوای حمله رژیم صهیونیستی به ایران- در واکنش به سردرگمی و انفعال گردانندگان بالاترین ادعا کرد: «بالاترین به تسخیر سپاه پاسداران درآمده است.»

سایت ضد انقلابی ایران گلوبال -از حامیان رسوای حمله رژیم صهیونیستی به ایران- در واکنش به سردرگمی و انفعال گردانندگان بالاترین ادعا کرد: «بالاترین به تسخیر سپاه پاسداران درآمده است.»

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، برخی از این محافل با عصبانیت گفته‌اند اتفاق جدید نشانه شکست و واگذاری "بالاترین" به کیهان و حاکی از تسخیر این رسانه ضد انقلابی از سوی قدرت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

چند روز پیش "مهدی یحیی نژاد" از گردانندگان بالاترین در گفت‌وگو با دویچه وله آلمان تصریح کرد: «لینک‌های توهین آمیز کم کم باعث شده بود، کاربران مذهبی را از دست بدهیم ما صرفاً تغییرات کوچکی خواهیم داد و لینک‌هایی را که مستقیماً توهین آمیز و تمسخرآمیز هستند به صفحه اول راه نمی‌دهیم اما قرار نیست لینک‌های ضد مذهب فیلتر شوند.»

به دنبال این عقب نشینی از سر ناچاری یکی از کاربران ضد انقلاب و ضد دین بالاترین، خطاب به یحیی نژاد نوشت: ملت ایران، تقدس زده است و این زندگی من را سیاه می‌کند. من نمی‌خواهم اثرات مخرب مذهب را برایتان برشمارم که خودتان واقفید. متوجهید؟ شما به مذهبیون القا می‌کنید که کسی نباید به چیزهای مقدس آنها توهین کند، کاری که سال‌های سال به دوش ملاهای منبر و فدائیان اسلام و شریعتمداری‌ها بوده است. و چه مضحک که حتی حسین شریعتمداری هم کار جدید بالاترین را "دنده عقب" می‌داند. مدیر بالاترین! ما را به عقب نرانید و بر سر این نوزاد مجازی نکوبید. یکی دیگر از این کاربران- که اغلب هم خارج نشین هستند- با عصبانیت نوشته است: قرار است در مزایده‌ای که به زودی برگزار می‌شود سایت بالاترین برای 100 سال به روزنامه کیهان واگذار شود. این عهدنامه احتمالاً سند برادری لاینفک یحیی نژاد با حسین شریعتمداری است.

اما سایت ضد انقلابی ایران گلوبال، در واکنش به سردرگمی و انفعال گردانندگان بالاترین ادعا کرد: بالاترین به تسخیر سپاه پاسداران درآمده است. رفتارها و تصمیمات اخیر مدیران بالاترین در حد حیرت آور و غیر قابل توضیحی، عجیب و خلاف جهت طبیعی رفتارهای گذشته و روح سایت بوده است. آنچه این رفتارها را حیرت آورتر می‌کند این است که مجموعه این تصمیم‌ها در جهتی صورت گرفته که برآیند آن تصمیم‌ها با خواست‌های رژیم در تطابق کامل است. همین جا باید روشن کرد حتی خیال اینکه مدیران و صاحبان بالاترین به دلخواه و تمایل قلبی، حرکت در چنین جهتی را برگزیده باشند، مردود و غیرقابل باور است.

سایت مذکور ادامه می‌دهد، یک نگاه گذرا به صفحات داغ بالاترین نشان می‌دهد که وزن سیاسی و اجتماعی بالاترین، به خصوص لینک‌های تحلیلی مربوط به حوادث پس از انتخابات، در بسیاری از ساعات به نحو بسیار محسوس و نگران کننده‌ای سبک و کمرنگ شده است. نکته قابل طرح، در موازات با این رویداد در بالاترین، تحولات استراتژیکی است که از سوی رژیم به ویژه سپاه پاسداران انجام گرفته است. این تحول استراتژیک، مجموعه‌ای از عملیات مختلف سیاسی و اطلاعاتی و اجتماعی را شامل می‌شود. آنها در جنگ نرم، بیشتر به روش‌های نرم روی کرده‌اند که یکی از آنها اجرای یک موج گسترده "فعالیت و ضد فعالیت" رسانه‌ای به انحاء مختلف و متنوع است.(...) آنها قدم‌های بسیار حساب شده، عمیق و موفقی در جهت تسخیر و تسلط کامل بر فضای اطلاعاتی، خبری و رسانه‌ای برداشته‌اند.

"ایران گلوبال" اضافه می‌کند: بالاترین یکی از رسانه‌های در دسترس جنبش سبز بوده و بدون شک می‌توان نتیجه گرفت که سپاه پاسداران در طرح عملیاتی خود برای تسلط بر فضای اطلاعاتی و رسانه‌ای، کنترل محتوای سایت بالاترین را هم هدف قرار داده است. هنوز مدت زیادی از حمله بسیار جدی و با ابعاد حیرت انگیز نیروهای سایبری سپاه به بالاترین نگذشته است، حمله‌ای که بسیار پیچیده بود و تمام اطلاعات کاربران را جمع آوری کرد. سپاه اکنون در حال تسلط کامل بر فضای اطلاعاتی و رسانه‌ای دیجیتال ایران است.