Gerdab.IR | گرداب

توییتر، فیسبوک و اسنپ بخشی از کمپین واکسیناسیون کاخ سفید هستند

توییتر، فیسبوک و اسنپ بخشی از کمپین واکسیناسیون کاخ سفید هستند
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

فیسبوک، توییتر و اسنپ از جمله شرکت‌هایی هستند که به کمپین تبلیغاتی دولت بایدن برای واکسیناسیون کمک می‌کنند.

به گزارش گرداب، بر اساس گزارش Axios، کاخ سفید روز ۱ مه را برای واکسیناسیون بزرگسالان علیه ویروس کرونا در ایالات تعیین کرده بود، اما بعداً آن را به تاریخ ۱۹ آوریل تغییر داد.


طبق گفته‌های Axios، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور، Anthony Fauci، کلیپ‌های ویدیویی خود را در اسنپ چت، فیسبوک و توییتر بارگذاری خواهد کرد تا به کاربران اطلاع دهد که آن‌ها واجد شرایط دریافت واکسن هستند یا خیر. معاون رئیس جمهور، Kamala Harris، نیز در تبلیغات رسانه‌ای حضور خواهد داشت.


طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، نیمی از بزرگسالانِ ایالات متحده حداقل یک‌بار واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده‌اند، اما دولت نگران این است که پس از منع استفاده از واکسن Johnson & Johnson، مردم نسبت به دریافت واکسن مردد باشند.


بعد از این که شش نفر از دریافت کنندگان واکسن Johnson & Johnson با لختگی‌های غیرعادی خون روبرو شدند، سازمان غذا و دارو (FDA) و CDC خواستند تا از این واکسن در ایالات متحده استفاده نشود. آن‌ها می‌خواستند بررسی کنند که آیا رابطه‌ی خاصی بین لختگی خون و واکسن‌ها وجود دارد یا خیر. Fauci روز یکشنبه، ۱۸ آوریل، گفت که به نظر او، تا روز جمعه ۲۳ آوریل منع استفاده از این واکسن تحت فشار برخی محدودیت‌ها و هشدار‌ها برداشته خواهد شد.


یکی از سخنگویان اسنپ در ایمیلی به The Verge نوشت: «همکاری اسنپ با کاخ سفید را برای آگاهی رسانی درباره‌ی واکسیناسیون افراد واجد شرایط، تایید می‌کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از کاربران خود در طول همه گیری کووید-۱۹ حمایت کنیم.»


سخنگوی توییتر نیز در ایمیلی به The Verge، همکاری این شرکت با کاخ سفید را برای آگاهی رسانی در مورد کووید-۱۹ تایید کرد، اما در مورد جزئیات آن توضیحی ارائه نداد.


فیسبوک و کاخ سفید هنوز بیانیه‌ای در رابطه با این همکاری صادر نکرده‌اند.