Gerdab.IR | گرداب

حمله سایبری به سایت بزرگترین بیمارستان اسراییل

حمله سایبری به سایت بزرگترین بیمارستان اسراییل
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰

حمله سایبری سایت‌های بیمارستان‌های «رامبام» در حیفا، «هداسا» - عین کرم» و «هداسا-جبل المشارف» در قدس اشغالی و نیز دو سایت سونول (شبکه جایگاه‌های سوخت) و «ای دیجیتال» را هدف قرار داده است.

به گزارش گرداب، رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از حمله سایبری به سرور‌های شرکت امنیتی «پیونت» و سایت بزرگ‌ترین بیمارستان این رژیم خبر دادند.

بنا به گزارش رسانه‌ها به سرور‌های اطلاعاتی شرکت امنیتی «پیونت» حمله سایبری شده و سایت بزرگترین بیمارستان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، حمله سایبری سایت‌های بیمارستان‌های «رامبام» در حیفا، «هداسا» - عین کرم» و «هداسا-جبل المشارف» در قدس اشغالی و نیز دو سایت سونول (شبکه جایگاه‌های سوخت) و «ای دیجیتال» را هدف قرار داده است.

این پایگاه خبری نوشت: «منشا حمله به طور قطعی مشخص نیست. شرکت پیونت در حال همکاری با متخصصان اینترنت برای بازیابی داده‌ها برای فعال کردن سرور‌ها و تخمین میزان خسارت است و با سیستم سایبری اسرائیل برای مهار حمله همکاری کامل می‌کند.»

«تام کوین»، تحلیلگر یک شرکت امنیت رایانه گفت: «از تحقیقات انجام شده به نظر می‌رسد وب سایت گروه پوینت تخریب شده و یک خطای سرور، اطلاعات حساس را فاش کرده است که تردید‌ها را درباره حمله سایبری افزایش می‌دهد.»

منبع: ایلنا