Gerdab.IR | گرداب

نفوذ به اطلاعات مقامات شهری در آمریکا

نفوذ به اطلاعات مقامات شهری در آمریکا
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

اطلاعات حساس بیش از ۲ هزار مقام سابق این شهر آمریکایی در یک حمله سایبری لو رفته است.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، حدود ۲ هزار کارمند فعلی و سابق شهر سینسیناتی تحت تاثیر یک حمله سایبری قرار گرفتند. به گفته راکی مرز مدیر ارتباطات این شهر اطلاعات حساس نیز لو رفته است.

مقامات این شهر در تاریخ ۱۹ آوریل متوجه یک درخواست برای خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی اطلاعات حساس را در اختیار داشته است. این درخواست در تاریخ ۸ آوریل ارائه شده بود.

اطلاعات شخصی و اطلاعات حفاظت‌شده پزشکی از قبیل نام، ادرس منزل، اطلاعات بیمه و ویژگی‌های جمعیتی در این فایل‌های محرمانه قرار داشته است. در بعضی موارد، شماره خدمات عمومی، تاریخ تولد و سوابق دندان‌پزشکی نیز لو رفته است.

مقامات این شهر هنوز اطلاعی از لو رفتن اطلاعات حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری ارائه نکرده‌اند. این نفوذ افرادی را تحت خطر قرار داده است که از خدمات بیمه دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی در این شهر استفاده کردند.

مقامات شهر در بیانیه‌ای اعلام کردند: «این نتیجه نفوذ امنیت سایبری نبوده است و شهر هیچ دلیلی ندارد که معتقد باشد اطلاعات فی‌الواقع مورد سوءاستفاده قرار گرفته است؛ اما مقامات شهر این مسئله را با نهایت احتیاط بررسی می‌کنند، زیرا که حریم شخصی اولویت اصلی ماست».

در نتیجه این نفوذ امنیتی، مقامات شهر در حال بازبینی سیاست‌ها و رویه‌های خود برای ارائه اطلاعات حساس هستند. مقامات شهر همچنین آموزش‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند و گفته‌اند که بر این باور نیستند که اتفاق مشابهی در گذشته رخ داده است و شهر در حال بررسی اقدامات برای پیشگیری از رخداد‌هایی اینگونه در آینده است.

منبع: wcpo