Gerdab.IR | گرداب

پاکستانی‌ها خواستار محاکمه رئیس سیا شدند

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹

بیش از دو هزار نفر در حملات هواپیماهای بدون سرنشین امریکا به مناطق قبایل پاکستان آسیب دیده‌اند؛ تحصن‌کنندگان خواستار غرامت و بازداشت رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا و محاکمه وی در پاکستان شدند.

آسیب‌دیدگان از حملات موشکی امریکا با تحصن در مقابل پارلمان پاکستان در اسلام آباد خواستار محاکمه رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا "سیا" در پاکستان شدند.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه : «حملات موشکی هواپیماهای بدون سرنشین امریکا به مناطق قبایل در پاکستان مشکل بزرگی برای دولت این کشور به وجود آورده است.»

جدیدترین پیامدهای حملات موشکی امریکا در تحصن آسیب دیدگان غیرنظامی از این حملات در مقابل پارلمان در اسلام آباد نمایان شد.

تحصن‌کنندگان خواستار غرامت و بازداشت رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا و محاکمه وی در پاکستان شدند. بر این اساس، سخنگوی تحصن‌کنندگان در مقابل پارلمان گفت: «بیش از دو هزار نفر در حملات هواپیماهای بدون سرنشین امریکا به مناطق قبایل پاکستان آسیب دیده‌اند. بررسی‌های منابع مستقل نشان می‌دهد که از سال 2004 براثر این حملات حدود دو هزار نفر کشته شده‌اند.»

یکی از تحصن‌کنندگان که فرزند خود را در حمله هواپیمای بدون سرنشین از دست داده است می‌گوید آنها جنایتکار هستند و فرزندان ما را کشته‌اند ما از دولت پاکستان می‌خواهیم آنها را بازداشت کند.

منبع: واحد مرکزی خبر