Gerdab.IR | گرداب

طي سال جاري؛

نظاميان صهيونيست 80 كودك فلسطيني را ربوده و شكنجه‌ كردند

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۸۹

موسسه "بتسليم" در گزارشي اعلام كرد كه نظاميان صهيونيست بيش از 80 كودك فلسطيني ساكن "سلوان" در جنوب مسجدالأقصي را در سال جاري ربوده و در شرايط ناگوار بازداشت كرده‌ و آنها را تحت شكنجه قرار داده است.

بر اساس گزارش حقوقي يك موسسه صهيونيستي، نظاميان اين رژيم طي سال جاري ميلادي بيش از 80 كودك فلسطيني ساكن روستاي "سلوان‌" را ربوده و شكنجه كرده‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، موسسه "بتسليم" در گزارشي اعلام كرد كه نظاميان صهيونيست بيش از 80 كودك فلسطيني ساكن "سلوان" در جنوب مسجدالأقصي را در سال جاري ربوده و در شرايط ناگوار بازداشت كرده‌اند و آنها را تحت شكنجه قرار داده و در طول شبانه‌روز در سرماي شديد بدون هيچ گونه غذا و آب نگه داشته‌اند.

بر اساس اين گزارش، نيروهاي رژيم صهيونيستي كودكان بازداشت شده فلسطيني را در مركز بازجويي "مسكوبيه‌" مورد بازجويي قرار داده و آنها را از هرگونه ملاقات با خانواده‌ها و وكلاي خود محروم كرده‌اند.

در همين راستا "احمد الرويضي‌" مسئول واحد قدس در رياست تشكيلات خودگردان فلسطين در واكنش به اين گزارش گفت: «اين اقدامات چيز تازه‌اي نيست، نيروهاي اشغالگر به بازداشت كودكان كم سن و سال با هدف ارعاب آنها به منظور ممانعت از پرتاب سنگ، عادت دارند.»

وي افزود: «روستاي سلوان با حملات بي‌سابقه مواجه است و نيروهاي اشغالگر سنگ و انسان را در آنجا هدف قرار داده و هيچ استثنايي براي هيچ يك از كودكان، نوجوانان و زنان قائل نيستند.»

الرويضي در ادامه به اقدام خطرناك نيروهاي اشغالگر در بازداشت كودكان اشاره و تصريح كرد: «خطرناك‌تر از همه اين است كه نيروهاي اشغالگر پس از بازداشت كودكان آنها را به مدت طولاني به خارج از منازل و محل سكونت خود تبعيد مي‌كنند.»