Gerdab.IR | گرداب

افزایش شهدای اقدام تروریستی چابهار به 37 تن

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: «علی محمد محتاجی از مجروحان این جنایت بود که امروز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.»

تعداد شهدای جنایت تاسوعای حسینی در چابهار به 37 تن افزایش یافت.

به گزارش گرداب، دهمرده‌ای، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: «علی محمد محتاجی از مجروحان این جنایت بود که امروز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.»

در اقدام تروریستی چابهار که چهارشنبه گذشته در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی رخ داد، 37 تن از عزاداران حسینی شهید و بیش از 80 نفر مجروح شدند.

مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی روز گذشته با حضور هیئتی بلند پایه به سرپرستی وزیر کشور و نمایندگانی از دفتر رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قمی به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب پیام تسلیت شفاهی مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

وزیر کشور هم پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر شهیدان جنایت تروریستی چابهار، به عیادت مجروحان این جنایت در بیمارستان امام علی این شهر رفت.

 محمد نجار در عیادت از بیماران گفت: «رئیس جمهور تاکید کرد تمام اقدامات درمانی به طور کـامل در مورد این مجروحان انجام شود و هیچ نگرانی بابت هزینه‌های درمانی نباشد.»

وزیر کشور افـزود: «در بـررسی و بـازرسی‌های انجـام شده از تجهیزات به دست آمده از عوامل این جنایت تروریستی، مشخص شد که دست سازمان CIA و دیگر سازمان‌های جاسوسی در کار است.»

در همین رابطه العربیه که همواره به پوشش هدفمند اخبار گروهک موسوم به جندالله می‌پردازد اعلام کرد که این گروهک مسئولیت انفجارهای چابهار را بر عهده گرفته است.