Gerdab.IR | گرداب

تقدیر حزب‌الله از موضع شجاعانه رهبر انقلاب درباره لبنان

تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۹

در این بیانیه آمده است که موضع رهبر معظم انقلاب مبتنی بر مبانی و اصول شرعی، سیاسی و اطلاعاتی است که بر حقانیت موضع ایشان دلالت دارد و ایشان برای روشنگری افکار عمومی آن را بیان داشتند.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای بیانات اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر فرمایشی بودن دادگاه حریری را واضح، مخلصانه و مبتنی بر حمایت از حقوق ملت‌های منطقه در برابر طرح‌های ظالمانه دشمن ارزیابی کرد. 

به گزارش گرداب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری المنار،‌ در بیانیه حزب الله آمده است: موضع مقام معظم رهبری در مورد دادگاه حریری موضعی واضح و مخلصانه و از روی علاقه مجدانه ایشان به وحدت و مقاومت در جهان اسلام و مخالفت با هر نوع توطئه‌چینی ضد منطقه از سوی اسرائیل و آمریکاست.

حزب الله در بیانیه خود افزود: موضع شجاعانه ایشان در راستای حمایت از حقوق ملت‌های منطقه در برابر طرح‌های ظالمانه دشمن است.

در این بیانیه همچنین آمده است که موضع رهبر معظم انقلاب مبتنی بر مبانی و اصول شرعی، سیاسی و اطلاعاتی است که بر حقانیت موضع ایشان دلالت دارد و ایشان برای روشنگری افکار عمومی آن را بیان داشتند.

حزب الله لبنان تاکید کرده است: موضع رهبر معظم انقلاب در مورد فرمایشی بودن دادگاه بین المللی حریری در تعارض با تلاش سوریه و عربستان برای حل بحران لبنان نیست، اما متاسفانه برخی این اظهارات را خوب و صحیح قرائت نکرده در حالی که اظهارات ایشان واضح و روشن بود و آن دعوت به مقابله با توطئه‌ها بر اساس بصیرت است. 

منبع: ایران