Gerdab.IR | گرداب

رپرتاژ BBC برای صاحب یک مجله مستهجن

تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۹

پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری بی‌بی‌سی در راستای سیاست‌های رسانه‌ای صحنه‌گردانان اصلی این شبکه خبری به قلم‌فرسایی در معرفی صاحب یک مجله مستهجن پرداخت.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری بی‌بی‌سی به قلم‌فرسایی در معرفی صاحب یک مجله مستهجن پرداخت. 
 
این پایگاه خبری نوشت: ممکن است برای برخی حیرت‌انگیز باشد؛ اما "هیو هفنر"، موسس این مجله تاکنون برنده دو جایزه ادبی شده است. این جوایز به خاطر تلاش برای آزادی بیان به این مرد ۸۴ ساله که برای مدت بیش از ۵۰ سال عکس زنان برهنه را منتشر کرده اعطا شده است.
 
بی‌بی‌سی در جای دیگر و در تشریح صحنه دریافت جایزه توسط هفنر می‌نویسد: هنگامی که او به همراه خانواده‌اش و دو دختر جوان که دامن‌هایشان به طرز خیره‌کننده‌ای کوتاه بود برای دریافت جایزه در هتل بورلی هیلز حاضر شد، همه به احترام او از جا بلند شدند.
 
این پایگاه اطلاع‌رسانی با تاکید بر نقش هفنر در انتشار کتب بسیاری از نویسندگان معروف تصریح کرد: بسیاری از نویسندگان ادبیات جدی اگر حمایت هفنر را نداشتند، امروز کتاب‌هایشان همه جا و حتی در بقالی‌ها فروخته نمی‌شد.
 
جالب اینجاست که بی‌بی‌سی در معرفی هفنر، وی را به عنوان کسی معرفی می‌کند که در مراسم دریافت جایزه از خودش و کارهایش صحبت نکرده، بلکه در خصوص "اروین آرنادا"، سردبیر قبلی مجله در اندونزی سخن گفت که اکنون به اتهام لکه‌دار کردن عفت عمومی زندانی است.
 
هفنر در این‌باره گفته است: «این جایزه در واقع به اروین آرنادا و تمام انسان‌های نیک‌اندیشی تعلق دارد که باور دارند دموکراسی با آزادی بیان و مطبوعات شکل می‌گیرد.»
 
هفنر کسی است که مدعی است توانسته به سکس معنای خوبی ببخشد و زنان را از قید و بند برهاند!!
 
کارشناسان معتقدند که این رفتار بی‌بی‌سی رفتاری کاملا جهت‌مند و در راستای سیاست‌هــای رسانه‌های جریـان غالب غربWestern Main Stream Media () است که اهداف استکباری خود را با صادر کردن بی‌بندوباری دنبال می‌کنند.
 
این مقاله و بسیاری مقالات دیگر از این دست به خوبی روشن می‌کنند که منظور واقعی رسانه‌های جریان غالب غرب و صحنه‌گردانان اصلی آنها از آزادی مطبوعات و آزادی بیان چیست؟!