Gerdab.IR | گرداب

آماده باش اسرائیل برای تجاوز به کاروان آسیایی غزه

تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۹

مقامات و نهاد‌های اسرائیلی احتمال داده‌اند که کاروان آسیایی کمک به غزه با هدف شکست حصر دریایی این منطقه تلاش می‌کند تا در سواحل نوار غزه پهلو بگیرد و ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای مقابله با این اقدام به حالت آماده باش در آمده است.

 رژیم صهیونیستی برای مقابله با اولین کاروان آسیایی کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه به حالت آماده باش در آمد.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری قدس، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با کاروان کمک‌های بشردوستانه کشورهای آسیایی و ممانعت از پهلو گرفتن این کاروان دربندرغزه به حالت آماده باش درآمده است.

بر پایه این گزارش مقامات و نهاد‌های اسرائیلی احتمال داده‌اند که کاروان آسیایی کمک به غزه با هدف شکست حصر دریایی این منطقه تلاش می‌کند تا در سواحل نوار غزه پهلو بگیرد و ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای مقابله با این اقدام به حالت آماده باش در آمده است.

همچنین روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در خبری آورده است که به احتمال زیاد شماری از فعالان صلح طلب بین المللی ترک تبار که در کشتی مرمره آبی حضور داشته‌اند و بازداشت شده بودند به این کاروان دریایی خواهند پیوست.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تمام فعالیت‌های این کاروان کمک‌های انسان دوستانه را از نزدیک پیگیری می‌کند.

فعالانی از هند، مالزی، ایران، سوریه، لبنان، ترکیه، پاکستان، ژاپن و اندونزی در اولین کاروان کمک‌های بشردوستانه آسیایی حضور دارند. این کاروان در دوم دسامبر از هند حرکت کرد و قرار است همزمان با سالروز آغاز جنگ 22 روزه کمک‌های خود را به دست مردم غزه برساند.