Gerdab.IR | گرداب

پايگاه خبري تينك پراگرسيو:

طبق اسناد وزارت خارجه آمريكا، منافقين هيچ پايگاه مردمي در ايران ندارند

تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۸۹

حزب جمهوري‌خواه و نومحافظه كاران آمريكايي در تلاش هستند تا از منافقين نقشي همانند احمد چلبي در عراق بسازند و سعي مي‌كنند با حمايت از آن‌ها تجاوزاتي عليه ايران صورت بدهند.

گرداب- يك پايگاه خبري آمريكايي در گزارشي ضمن اشاره به تلاش اخير نو محافظه كاران آمريكايي براي حمايت از منافقين به نقل از اسناد وزارت خارجه آمريكا، اين گروه را فاقد هرگونه پشتوانه مردمي دانست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، پايگاه خبري - تحليلي تينك پراگرسيو به عنوان يك مركز خبري معتبر بين المللي در گزارشي به قلم دانيل لوبان مي‌نويسد: با وجود تقلاي نومحافظه كاران آمريكايي و اعمال حمايت از مجاهدين خلق (منافقين)، اين ارگان به دليل همدستي با صدام حسين در طي جنگ عليه ايران از هيچ جايگاه مردمي در كشورش برخوردار نيست و اين مهم در اسناد ويژه وزارت خارجه آمريكا تاييد شده است.

بنا بر اين گزارش، مريم رجوي سركرده منافقين در جريان نبرد خليج فارس و همراهي با نيروهاي صدام عليه كردهاي عراقي به نيروهاي خود سفارش مي‌كرد تا كرد‌هاي ناراضي را زير تانك‌هاي خود له كنند و بايد اعلام كرد همكاري اين گروه با صدام عمده دليل نارضايتي گسترده مردم ايران از آن ها است كه تا امروز هم ادامه دارد.

نويسنده اين پايگاه خبري ادامه مي‌دهد: حزب جمهوري‌خواه و نومحافظه كاران آمريكايي در تلاش هستند تا از منافقين نقشي همانند احمد چلبي در عراق بسازند و سعي مي‌كنند با حمايت از آن‌ها تجاوزاتي عليه ايران صورت بدهند.

وي مي‌نويسد: بنا بر اسناد سازمان حقوق بشر، منافقين حد نصابي طولاني از شكنجه اعضاي خود برجاي گذاشته اند و حمايت جولياني، تاونسند، ريد و موكاسي كه همگي جمهوري خواه نومحافظه كار هستند از اين گروه تروريستي نامعين است.