در پاسخ به سؤال آقای م. م. صراف‌زادگان:
فیس‌بوک از جمله شبکه‌هایی است که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره می‌کنند، تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۶۱۵

سرویس پاسخ به سؤالات گرداب- با یک جستجوی ساده در صفحات وب درخواهید یافت که "فیس‌بوک" از جمله شبکه‌های اجتماعی است که به استناد اخبار رسانه‌های خارجی و  البته داخلی، بهترین بستر برای دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل (موساد) و آمريكا (سیا) است.

ساده‌اندیشی است که باور کنیم "زوکربرگ" جوان با یک ایده اولیه به همراه همکلاسی‌هایش در دانشگاه، در سال 2004، برای خدمت رسانی به دانشجويان دانشگاه هاروارد! طرح این سایت را ریخت و بدون هیچ حمایتی، در چشم به هم زدنی به یک ایده جهانی تبدیل شد و حالا این سایت برای خودش یک کشور 500 میلیون نفری؛ یعنی سومین کشور پر جمعیت جهان شده است؛ ایده‌ای آمریکایی که بیشترین مخاطبینش در خارج از آمریکا قرار دارند یعنی حدود 70 درصد. 

به استناد آنچه که روزنامه يهودي "لوما گازين ديسرائيل" فاش كرد، فيس بوك يك سايت استخباراتي اسرائيلی است كه برای جذب مزدور و جاسوس به نفع اسرائيل ماموريت دارد.

پرونده‌اي كه "لوما گازين ديسرائيل" براي فيس‌بوك منتشر كرده است، شامل اطلاعاتی در خصوص راه‌های جاسوسی بر اساس متدهای مخابرات اسرائيل و آمريكا از طريق افرادی عادی است كه خطرات اين مأموريت را نمی‌دانند.

اين گزارش ميزان دست داشتن حكومت اسرائيل در اداره فيس‌بوك را فاش كرده است تا جايی كه سفير اسرائيل در پاريس، اين مجله يهودی - فرانسوی را متهم به افشای اسراری كرد كه نبايد آن‌ها را براي دشمن برملا می‌كرد!

اطلاعاتی را كه نشريه فرانسوی لوما گازين ديسرائيل منتشر كرد با اطلاعاتی كه نشريه اردنی "الحقيقه الدوليه" در 9 آوريل سال 2008 ارائه داد کاملا همخوانی دارد.

"جرالد نيرو"، استاد علم روانشناسي در دانشگاه "پرووانس" فرانسه و صاحب كتاب "خطرات اينترنت" درباره اين شبكه می‌نويسد: «در ماه مه۲۰۰1 پرده از حقیقت این شبکه برداشته شد و مشخص شد که مجموعه‌ای از شبکه‌هایی که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره می‌کنند، ایجاد شده‌اند تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.»  

اين استاد علم روانشناسی می‌نويسد: «برخی كاربران اينترنت معتقدند وقتی كه كاربر روبروی شما درباره مسائل به عنوان مثال جنس مخالف با شما صحبت می‌كند، نمی‌توان به وي شبهه سياسی داد؛ از اين رو فضا كاملا برای هرگونه جاسوسی آماده است.»

وی در ادامه می‌گوید: «اين درحالی است كه دست‌اندركاران چنين سايت‌هایی  از اين گفتگو به عنوان ابزاری براي رسوخ در درون روان انسان مقابل خود استفاده می‌كنند؛ انسان‌هايی كه شما نمی‌توانيد در هيچ فضای ديگری تا اين اندازه به آن‌ها نزديک شويد.»

 مديران اين‌گونه شبكه‌ها با نزديك شدن به كاربر خود نقاط ضعف و قوت وي را شناسايی كرده و راه براي استفاده از آنان به عنوان يك جاسوس و در نهايت ورود آنان به دنيای جاسوسی آماده می‌شود.

کما اینکه اگر این نکته بسیار مهم را کنار بگذاریم، با توجه به قانون جرائم رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران هرگونه محتواي عليه عفت و اخلاق عموم، عليه مقدسات اسلامی، عليه امنيت و آسايش عمومی، محتوايی كه براي ارتكاب جرائم رايانه‌ای و ساير جرائم به كار می‌رود، از جمله مواردی هستند که از سوی هر پایگاهی منتشر شود، موجب فیلتر شدن آن پایگاه می‌شود و فیس‌بوکی‌ها از وفور چنین محتواهایی در این شبکه کاملا مطلعند.

تنها اشاره به یک مورد از فعالیت‌های ضد اسلامی این سایت؛ یعنی اجرای مسابقه کاریکاتور در سراسر جهان با موضوع پیامبر اسلام که مهمترین، محبوبترین و معروفترین شخصیت جهان اسلام است برای فیلتر کردن همیشگی این سایت کافی نیست ؟!

ضمن اینکه کاربرانی که با استفاده از فیلترشکن یاvpn به این سایت دسترسی دارند، اگرچه احساس خوشایند کاذبی از دور زدن فیلترینگ خواهند داشت! اما در معرض هرگونه عملیات جاسوسی و نقض حریم خصوصیشان قرار دارند. همان‌گونه که خبرهای متعددی نیز از نقض حریم خصوصی افراد و در دسترس قرار گرفتن اطلاعات شخصی‌شان در فیس‌بوک منتشر شده که منجر به شکایات متعددی از این شبکه شده است.

به عنوان نمونه این سایت که هر ماه حدود 21 میلیون نفر در آن عضو می‌شوند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی کاربران خود در موتورهای جستجوگر، مانند گوگل و یاهو، به منظور وارد شدن در یک مسابقه برای ساختن یک راهنمای اطلاعاتی جهانی که حاوی بزرگترین مقدار ممکن از اطلاعات شخصی افراد باشد، نموده است. این اطلاعات شامل مشخصات فردی، شماره تلفن‌ها، راه‌های برقراری تماس با اشخاص، هویت اعضا و حتی اطلاعاتی درباره دوستانشان است.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۹۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
سلام
جالب بود
موفق باشید
پاسخ ها
جاوید باد ایران و مرگ بر ضد ولایت فقیه.
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
سلام.مرگ بر امریکای کثیف و اسراییل جنایتکار با این گونه کارهای کثیفشان.چرا دولت ایران سایتهایی راه اندازی نمی کند واسه مردم که به اینگونه سایتها رو نیاورند؟ خیلی جالب بود.علی یارتان.
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
اقا چرا ميگين نيست؟
همين شبكه اجتماعي تبيان عينه فيس بوكه برين امتحان كنين.
رحمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
من یک سوال میپرسم و هر کسی برای خودش جواب دهد.
از دید شخصی دارم حرف میزنم که برنامه نویس وب هستم.
سوال: برای نگهداری و مدیریت اطلاعات به این حجم بسیار بزرگ در فیس بوک هزینه ی زیادی لازم است. چه ارگانی به دنبال چه هدفی این هزینه را تقبل میکند؟
با در نظر گرفتن این دو اصل بدیهی به سوال پاسخ دهید.
1. پنیر رایگان فقط در تله موش یافت میشود.
2.هر فرد و سازمانی از انجام هر کاری هدفی دارد.
سید مهدی رشید صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم
شبکه های اجتماعی مجازی یکی از پیچیده ترین ابزارهای جنگ نرم است.
پاسخ ها
d
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
نه بابا
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
به نام خدا و با سلام خدمت شما .

ببینید برای من واقعا یه علامت سوال بزرگی توی ذهنم هست که خیلی دوست دارم حل بشه . نمیدونم اما واقعا میشه یه شاهکار نرم افزاری مثل فیس بوک رو این چنین تقسیر کرد . ببینید توی این شکی نیست که اسراییل و امریکا و جلوتر از همه آنها انگلیس مکار از همه راهی استفاده میکنن اما آخه نمیشه که ما همه چی اونا رو بد بدونیم بگیم حتما یه داستانی هست . واقعا نمیدونم اما هیچ چیز غیر ممکن نیست .
مدیر پایگاه به نام خدا
دوست گرانقدر سلام

ما هرگز به دنبال نفی تکنولوژی برتر غرب نبوده و نیستیم (آنچه که شما از آن با عنوان شاهکار نرم‌افزاری یاد می‌کنید) اما آیا این استدلال که یک پدیده شاهکار است، برای تأیید آن و استفاده از آن کافی و منطقی است؟
ضمن اینکه ما در ادامه پاسخ آورده‌ایم که بسیاری از مصادیق جرائم رایانه‌ای در فیس‌بوک اتفاق می‌افتد که گذشته از همه این‌ها، طرح مسابقه جهانی کاریکاتور پیامبر اسلام همه مثبت ‌اندیشی‌های احتمالی را نیز از بین می‌برد.

سرفراز باشید
سرویس پاسخ به سؤالات "گرداب"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
سلام
ممنون از اطلاع رسانی تان.
موفق باشيد.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
جرایم رایانه ای از طریق ایمیل یاهو هم میتونه صورت بگیره پس جلوی اون رو هم بگیرین! در ضمن این که یک عده دور هم جمع میشن و تصمیم میگیرن به یکی توهین کنن که دلیل نمیشه یک عده رو از یک امکانات محروم کرد بیشعوری یک عده برعهده خودشون هست نه سازمانها و یا شرکت فیس بوک
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
فرمایش شما کاملا درست . سر این تیکه داستان حق با شماست . لطفا در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری انجام بدید تا ما هم بیشتر در جریان باشیم .
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
منم موافقم.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
دست گلتون درد نکنه
فیس بوک بده قبول
اما اولا به این بدی که شما میگید نیست
دوما اگه به این بدی هم باشه دلیل نمیشه که مثل ترسوها فیلترش کنیم و بگیم جیزه نرید دست بزنید به قول معروف بهترین دفاع حمله است مثل ((1مرد )) میریم تو میدون و از این شبکه عظیم اجتماعی برای بیان عقایدمون و جذب مخاطب استفاده میکنیم
اما ذره ذره و نامحسوس (مثل خودشون)
مدیر پایگاه به نام خدا
دوست گرانمایه سلام
1- بخش اعظم آنچه ما در پاسخ این سؤال آورده‌ایم اظهارات یک روزنامه یهودی فرانسوی است نه نظر گرداب (که در پاسخ این سؤال نیز ذکر شد)
2-وقتی سایتی عملی در تعارض با قوانین فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد حکم قانونی، فیلتر کردن آن از سوی اداره فیلترینگ است، این یک تکلیف قانونی است و احترام به قانون اصل اول زندگی اجتماعی است و همانطور که می‌دانید در تمام کشورهای دنیا و حتی مدعیان دموکراسی هم اینگونه است.
3- ما هیچ اصراری برای رفتن یا نرفتن به فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی از این قبیل نکرده‌ایم، تنها دغدغه ما این است که کاربر فارسی زبان به عنوان یک بازیگر در فضای مجازی با غفلت بازی نکند!
موفق باشید و در جهاد مجازی پیروز.

سرویس پاسخ به سؤالات "گرداب"
نیایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
چرت و پرت نگید بابا.همه چیز رو به اسرائیل ربط میدید.ما که بالاخره وارد فیسبوک میشیم.
پاسخ ها
حنانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
دوست عزیز منم تو فیس‌بوک میرم اما دلیل نمیشه واقعیت رو ندیده بگیریم. یه کم واقع بین باش
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
من منکر این موضوع نیستم که فیس بوک یک ابزار جاسوسیه ولی اگر اینطوره یاهو و گوگل رو هم فیلتر کنید مردم دیگه کلا بیخیال اینترنت بشند. اینکه فیلترش کردید و مردم برای فیلترشکن مجبورند مرتب پول بپردازند هم خودش یک حربه کثیفه که خودتون بنا کردید. بذارید کردم خودشون تصمیم بگیرند. دوما نترسید با فیس بوک نمیتونن ایران رو بگیرند. این قصه سر دراز دارزد.
یکی یه دونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
سلام. چرا کامنت های من رو تایید نمی کنید؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
سلام

دست تون درد نکنه، خیلی خوب بود.

بهتون قول می دم یه روز هکش می کنم. مطمئن باشین ما جوونای ایرانی نمی ذاریم یه سایتی مثل فیس بوک تمام وقت و فکرمون رو اشغال کنه.

من هر روز تو دانشگاه دانشجویانی رو می بینم که 3 تا4 ساعت فقط توی دانشگاه تو فیس بوک وقت تلف می کنن.
همین وقت تلف کردن پیش از حد اندازه جوونای ایرانی پای فیس بوک می تونه دلیل خیلی خوبی برای فیلتر کردنش باشه.
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
میخواین فیس بوک رو هک کنین که چی بشه!یه سایت اجتماعی برای تبادل اطلاعات با دوستان دوران گذشته و فامیل....حداقل استفاده ی افراد عادی جامعه بیشتر از اینکه نیست...
پارمیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
اول هم در حدی نیستی که بخوای فیلترش کنی.دوموش دومش مگه کم داری از سرویس اونا به قول خودتون اسراییلی ها یا آمریکایی استفاده می کنین.یاهو هم مال اسراییل تا حالا شده به ایمیل کاربراش سرک بکشه . gmail , hot mail , aol هم ما ال اوناست آیا شده نقض قوا نین کنند و قانون رو بکشند.مطمئنم خوت هم داری از این سرویس ها اسفاده می کنی.پس اینقدر بی نمک نباش . نمک می خوری نمکدون می شکنی.
`پاسخ به پاسخ نيما و پارميس:
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
داستان روباه و خروس كه يادته ابتدايي خونديم:
شبيه همون خروسي مي موني كه تا روباه به دندون نگيردش نمي فهمه داره چي كار ميكنه و كجا داره ميره...

اون داستانا رو هم همين جوري خوندي كه الان اينقدر ساده لوح و دهان بين هستي اين داستانا فقط براي سرگرمي نبود
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
آخی! کوچولو! اصلا میدونی هک چیه؟ تجربه نشون داده کسایی که از هک حرف میزنن هیچی از هک بلد نیستن. فیس بوک یه تشکیلاتی داره برا خودش همینطوری ننشستن که تو بیای هکش کنی کوچولو.
بنده خدا !
|
United States
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
واسه من خیلی جالبه ! هر جایی که میشه آزادانه صحبت کرد به اسم ضد ایرانی محسوب میشه و میره تحت حمایت اسرائیل .
خودم یک کاربر فیس بوک هستم ، قبول هم دارم بعضی اوقات خبر های کذبی از طریق آن صورت میگیره اما خوشبختانه خداوند عقل را آفرید تا انسان ببینه و قضاوت کنه . فکر نمیکنم کسی این عقیده رو بپذیره که اون ضد ایران عمل میکنه . بلکه کاربر هاش اینطورین ، اونم راه داره همینطوری نیست هر روز بیاد تو گوشتون بخونه . شما اگر دوستانی نداشته باشید که در این زمینه ها فعالیت کنند غیر ممکن هست که مطلبی از این موضوع به گوش شما برسه مگر اینکه دوستانتون به اصطلاح اشتراک بذارن . خوب به همین راحتی میشه جلوشو گرفت . به قول دوستمون بیایم به جای این کار ها فرهنگ رو رواج بدیم . هر چی تکلنولوژی جدید میاد که میشه حرف زد توش فیلتر و تحریم میشه . ماهواره رو که می بندیدن . بی بی سی رو می بندین . فیس بوک ، فرند فید رو می بندین . خوب یکم فکر نمی کنید طرف بیشتر مشتاق میشه بره تو این سایت ها تا ببینه اون طرفی ها چی میگن ، شاید حق میگن .
واقعا ما مردم بیچاره رو خیلی ..... فرض کردید . به قول دوستمون " نیایش " ما که بالاخره وارد میشیم ، در عوض سودش واسه شما رواج Vpn یا Proxy هست که بازم به ضرر خودتونه .
ممنونم
majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
سلام من 1کاربراماتورهستم میخواستم بدونم نمیشه 1سایت موازی با فیس بوک ولی اسلامی ساخت فکر نمیکنین بدین ترتیب میتونیم به نفع خودمون
استفاده بکنیم ممنون میشم جواب بدین
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
مرگ بر ضد ولايت فقيه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
ببخشید اشتباه شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی از همه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
باسلام و خسته نباشید به تمامی برادر و خواهرهایم :
آیا داشتن چاقو جرم است چه در خانه چه در جیب چه در هر جا نوع کاربردی که دارد مشخص می کند لابد شنیده اید که قتل غیر عمد جرمش از عمد کمتر وسبک تر است
به نظر من وجود این فضاهای اجتماعی بد که نیست صدمرتبه بهتر است از نبود آن کاربر باید عاقل باشه تا برای جلو گیری از خروج اطلاعات شخصی خود که ما ایرانی ها در هر کاری ضعف داشته باشیم در این یه کار بدک نیستیم اسامی غیر اصلی وووو بیش از اینیکه راست بنویسم قوپی مییام و یه جورایی خوشیم اینچوری . ولی اگر مسئولان امر کمی توجه داشته باشن به این عرض من بی نهایت خوشحال و شاد میشوم آموزش در تمام عرصه ها برای همه افراد نه تنها برخی ازآنها (گزینشی) با تکیه به عقل که نتها مرجع و تفاوت بین انسان و دیگر مخلو قات خدای آفریننده پیشاپیش از زحمات شما تشکر ودستتان رو به گرمی میفشارم هرچه دهانه رود خانه بزرگتر نباشد خطر طغیان کمتراست من الله توفیق
friend
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
ما که الحمدلله ارتش سایبری بسیار قوی ایی داریم مثل ارتش آفتاب چرا اجازه نمی دید اونا 3 سوته هکش کنند؟؟؟
چند وقت پیش یه سری از دختر پسرای جاهل و نادان یه دانشگاهی تو جشن تولد یکی از پسرا با لباس های مفتضح و به صورت مختلط عکس گرفتن و اونارو تو فیس یوک گذاشتن!!!
آخه این که نشد کار!!!!
جوون مملکت ماکه به تعبیر حضرت آقا افسران جنگ نرم هستیم اگه تمتوم فکر و ذهنش این جور چیزا باشه پس کی می خواد به کشورش برسه؟؟؟؟
واقعا آدم دلش می گیره
خداوند ما را عقل سلیم روزی فرماید.
پاسخ ها
ساز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
سلام دوست عزیز ولی تا جایی که من اطلاع دارم ارتش سایبری گروهی از نوابغ ایرانی هستند که یکی از بهترین سپاهیان جنگ نرم دنیا هستند سایت موساد رو هم هک کردن دستشون درد نکنه ولی مگه فیس بوک یه سایت سیاسی که هک بشه؟ تبلیغاتی هم به اون صورت نداره ما میتونیم ازش برای ارتباط با دوستاییکه چندین سال پیش گمشون کردیم استفاده کنیم مثل یاهو که قبلا اینطوری بود...ما میتونیم اصلا قاطی موضع های سیاسی فیس بوک هم نشیم....ما کاری نمیکنیم که به ضرر ایرانمون باشه!
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
سلام

دوست عزیز مثل اینکه دلت خیلی خوشه مگه سایت فیس بوک همینجوری الکی بنا شده که بیان هکش کنن
در سال داره میلیون ها دلار بابت امنیت هزینه می کنه بعد اومدی صحبت از هک می کنی

واقعا که خوابی .
شاید امروز ...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
با سلام و خسته نباشید خدمت شما فعالان جامعه ی اسلامی مان.
اول اینکه شما یکطرفه(از جانب حکومت فعلی)این مسئله رو بررسی کردید و این برای یک سایت حالا یا خبری یا تحلیل کننده یا هشدار دهنده عیب بزرگی است.ببینید شما به وظیفه ی خودتون عمل کردید و اطلاع رسانی کردید ولی چرا فیلتر؟شما در جواب می گویید بدلیل اینکه قانون میگه،و من در جواب میگم مگر قانون ما 100در100 کامل و درسته؟نه که نیست بلکه اگر درست بود تا به امروز جامعه اصلاح می شد!!!
و شما میگویید به پیامبر مان توهین کردند،من هم می گویم مگر در جامعه ی ایران همه مسلمان اند؟
قرآن را مطالعه کنید تا پیروز بشوید...
مدیر پایگاه به نام خدا
دوست ارجمند سلام

با تشکر از شما به اطلاع می‌رسانیم:
1- آیا اگر شما به این نتیجه رسیدید، که چیزی برای فرزندتان مضر و خطرآفرین است، تنها به اطلاع‌رسانی به او اکتفا می‌کنید یا به خاطر عشق و محبتی که به او دارید، خطر را از دسترسش خارج می‌نمایید؟
2- این که در جامعه ما غیرمسمان هم زندگی می‌کند، دلیلی بر توهین به پیامبر می‌شود؟!!
3- کدام بخش قرآن کریم اهانت به پیامبر را جایز شمرده است که مطالعه آن باعث پیروزی شود؟

موفق باشید
سرویس پاسخ به سؤالات "گرداب"
پاسخ ها
بسیجی گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
آقای "شاید امروز" ..
برادر من اومدی مثلا بی طرفانه و منطقی حرف بزنی ولی چون هیچی از منطق نمیفهمی ، راهپیمایی کردی...فکر کنم یک سمت مغزت به اون طرفی میگه آره!!برادران گرداب جواب شما را دادند و باز هم تکرار میکنیم، آیا اگر شما به این نتیجه رسیدید، که چیزی برای فرزندتان مضر و خطرآفرین است، تنها به اطلاع‌رسانی به او اکتفا می‌کنید یا به خاطر عشق و محبتی که به او دارید، خطر را از دسترسش خارج می‌نمایید؟
2- این که در جامعه ما غیرمسمان هم زندگی می‌کند، دلیلی بر توهین به پیامبر می‌شود؟!!
3- کدام بخش قرآن کریم اهانت به پیامبر را جایز شمرده است که مطالعه آن باعث پیروزی شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
دم همتون گرم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
سلام
متاسفانه بسیاری از افراد خیلی ساده با مسائل برخورد میکنند و گول ظاهر کار را میخورند.
آدم میتونه دست دشمن رو توی بسیاری از مسائل ببینه ولی با تامل و تفکر و نه ساده اندیشی.
تفکر ساعة افضل من عبادة سبعین سنه.
بلک برد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
سلام
میخوام بگم اگه شما یه سبد سیب داشته باشید که یدونه از سیب ها اگر خراب شده باشه شما کل سبد رو میندازین دور؟؟!!!!
من از یکی شنیده بودم فیس بوک به خاطر مسائل غیر اخلاقی فیلتره
اگرهم فیلتر شده کل سایت نباید از دسترس خارج بشه اون قسمتی که بدرد نمیخوره و خوب نیس رو فیلتر کنین حداقل!!!!
فیس بوک هزارجور امکانات خوب دیگه هم داره من یکی که خیلی دوست دارم لااقل یه بار صفحه اولش رو ببینم عاجزانه درخواست میکنم کل سایت رو نبندین!!!
پاسخ ها
سیاه سفید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
دقیقا منم مایلم فقط صفحه ی اولشو ببینم چیز زیادی نخواستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
هر چیزی در دنیا اعم از تکنولوژی یا غیر آن خطرات خود را دارد . ساده ترینش در خیابان اگر من نوعی حواسم جمع نباشد ممکن است تصادف کنم . استفاده از هیچ تکنولوژی اگر با هوشیاری باشد مشکل ساز نیست . این یعنی دوموکراسی یعنی من یاد بگیرم تا با هوشمندی از هر ابزاری که در اختیار دارم استفاده کنم . هیچ وسوسه ای نمی تواند کسی را که قدرت مقابله با آن وسوسه را داشته باشد گمراه کند . جامعه ایران به جای سانسور به مسلح شدن به این ابزار نیاز دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
کاملا موافقم خصوصا با آخرش
امین آقابابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
فیس بوک که سهل است ... تا پای جان پای آرمانها ایستاده ایم . خون نداده ایم که فیس بوک ببینیم ...
پاسخ ها
ساز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
خون داده ایم تا پای آرمان های مقدس اسلامیمان وایستیم نه اینکه با هر چیزی مخالفت کنیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
خونی که ریخته شد برای اسلام نبود در جنگ مسیحی و کلیمی و...هم حضور داشتن وشهید شدند.برای ایران بود
ساز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان من یک سوال دیگه داشتم که خوشحال میشم که جواب نو بدین.....افرادی که در فیس بوک ثبت نام میکنند چه قصدی دارند؟تنها قصد این افراد این است که هویت خود را در یک شبکه ی مجازی با اطلاعات حقیقی ثبت کنند تا بتوانند با هر کسی که به نحوی آن ها را میشناسد در ارتباط باشد با دوستان و افراد فامیل خود در تبادل نظر و اطلاعات باشد حتی اگر مسایلی پشت پرده وجود داشته باشد تنها قصد این افراد ارتباط است نه جذب شدن به سیستم های دولت های استکباری حداقل میتوان گفت استفاده ی قریب به اتفاق همه ایرانیان از فیس بوک برای مسایلی است که هیچ ضرری به کشور عزیزمان ایران ندارد....اگر غیر از این است لطفا مرا راهنمایی کنید...با تشکر
مدیر پایگاه به نام خدا

ارجمند گرانمایه سلام
به حسن نیت غالب هموطنانی که به این گونه شبکه‌ها وارد می‌شوند، خدشه‌ای وارد نیست؛ بلکه به سوءاستفاده‌ای که از پاکی کاربران اینترنت می‌شود، صدالبته خدشه وارد است.
پیشنهاد می‌کنیم جستجویی درباره فیس‌بوک در فضای مجازی داشته باشید و اخباری که درباره این شبکه اجتماعی منتشر شده است را مطالعه بفرمایید.

سرفراز باشید
سرویس پاسخ به سؤالات "گرداب"
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
يعني شما منبع مطلبتون رو يك روزنامه يهودي فرانسوي بين مي كنيد, درواقع اون روزنامه رو تاييد مي كنيد هر مطلبي رو در اون روزنامه تاييد مي كنيد كه چه ها در مورد ايران بيان كرده يا هر چيزي رو كه به نظر خودتون نزديكه قبول داريد!!!
واقعا اين اعمال بعيده از يك سايت رسمي دولتي, به نظر من كاملا بيهوده بوده اين عمل چون تقريبا همه در ايران به صورت كاملا راحت از فيلتر شكن استفاده مي كنند و اين دلايل اگر به فيلتر كردن بيانجامد اينترنت را در ايران بايد قطع كرد تا همه راحت شويم و ديگر كسي هم گمراه نمي شود!!!
مدیر پایگاه به نام خدا
دوست گرانقدر سلام

ضمن تشکر از شما، توجهتان را به نکاتی جلب ‌می‌کنیم:
1- این دو پاراگراف را مجددا با دقت مطالعه بفرمایید:
* اين گزارش ميزان دست داشتن حكومت اسرائيل در اداره فيس‌بوك را فاش كرده است تا جايی كه سفير اسرائيل در پاريس، اين مجله يهودی - فرانسوی را متهم به افشای اسراری كرد كه نبايد آن‌ها را براي دشمن برملا می‌كرد!

* اطلاعاتی را كه نشريه فرانسوی لوما گازين ديسرائيل منتشر كرد با اطلاعاتی كه نشريه اردنی "الحقيقه الدوليه" در 9 آوريل سال 2008 ارائه داد کاملا همخوانی دارد.

در عبارات "فاش کردن اسرار" و "اطلاعات همخوان با نشریه‌ای دیگر" تأمل کنید...

2- همانطور که می‌دانید، آنها از اخبار داخلی کشور عزیزمان علیه منافع ما خبرسازی کرده و جنجال به‌پا می‌کنند و این یک روند تعریف‌شده است؛ پس این موضوع ارتباطی به تأیید آن منبع خاص ندارد.

3- با جستجویی ساده در فضای مجازی با سیل اخباری مواجه می‌شوید که از خطرات فیس‌بوک سخن گفته شده و جای تأسف دارد که چرا عده‌ای از عزیزان این هشدارها را تمسخر می‌کنند؛ جالب اینجاست که منبع اکثر خبرها خود غربی‌ها هستند و آنها به خطرات شبکه‌هایی ازین دست پی برده‌اند اما در داخل، عده‌ای نگرش بسیار مثبتی به این‌گونه فضاها دارند!!

برایتان آرزوی موفقیت داریم
سرویس پاسخ به سؤالات "گرداب"
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
سلام به نظر من این سایت ها وشبکه های اجتماعی فیلتر باشه بهتره زیرا ما نمیتوانیم سطح عقاید مردم را عوض کنیم و اصلا در حوزه مسیولیت ای مردم عادی نیست اما اگر خودمان برای استفاده شخصی در دنیای امروز و فقط با دیدی واقع بینانه کارهامون رو پیش ببریم نه اتفاقی برای خود شخص میافتد نه فضای جامعه بیشتر دچار مشکل نمی شود
علی
|
United States
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
واقعا هر چیزیرو که اطلاع رسانی میکنه باید دسیسه دونست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
عجب !!!!
این هم کار استکبار جهانیه ؟!!!
خدایا خدایا ؟!!
زلزله ی بم و سیل قم چی ؟ اون کار استکبار جهانی نیست ؟؟
دیروز منم از پله ها افتادم مچ پام پیچ خورد ، فکر کنم اونم کار استکبار جهانی باشه :دی
پاسخ ها
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
ای ول دادا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما چند سالته ؟ 5 سال ؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
من نمیدونم چرا تو کشور خودمون یه اینجور چیزی طراحی و پیاده سازی نمیکنیم؟؟؟؟
پاسخ ها
محسن رضايي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
چنين سايتي لازم هست حتي اگه شده كشوري باشد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
همتون دروغگو هستید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
يعني چه آقا؟من با هنرپيشه هاي معروف تو اين سايت دوست بودم.كار ي هم به سياست ندارم.بگين سايت و باز كنن.اين چه افتضاحيه كه به راه انداختين؟آبروي آدمو بردين.من ميخوام با دوستام باشم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
سلام
دوستان عزیز به نظر من جامعه مجازی فیس بوک می تونه تعبیر خوبی برای دستی چدنی در زیر دستکش مخملین باشد که اگر آگاه نباشیم ...
در این میان برای من یک سئوال وجود دارد و آن این است که چرا یک جامعه مجازی بومی و ایرانی (قانونی) ایجاد نمی شود تا حداقل از فعالیت جوانهایمان در این بستر مطمئن تر شویم ؟
تیرداد مزدیسنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
بادرود!
من فکر می کنم دید مردم و مسئولان ما همون دیدی است که در چین و روسیه به تکنولوژی های نوین دارند.
نظر من در این مورد این ست که نظامات دیکتاتوری همانند روسیه و چین که عادت دارند با فشار چیزی را بر ملتشان تحمیل کنند که نمونه بارز آن مسئله چچن و سینکیانگ است
این بار نیز تصور می کنند هر چیز که به سودشان نیست و حقایق را بر مردمشان می نمایاند اشتباه جلوه داده و آنرا بد نشان دهند.
نمی گویم فیس بوک خیلی خوب است ام می دانم مسئله از کجا آب می خورد.
این جورها هم نیست که یک دولت یا نظام بخواهد با حربه های اطلاعاتی به دگر ملل ضربه بزند.
به راستی شما که می گوید نیت فیس بوک جاسوسی است آیا نیندیشیده اید زمانی که هزاران سایت پارسی زبان اپوزیسیون موجود اند چه نیازی است به امثال فیس بوک و تویتر و مای اسپیس؟
چرا غربی ها باید بهای عظیمی برای شبکه ای مانند فیس بوک خرج کنند؟
چرا ما هر زمان که بی بهانه می شویم می گوییم امریکا؟
و در مورد دوستانی که در نظرات خود درمورد ایجاد شبکه ای پارسی همانند فیس بوک سوال کرد هاند که چرا ایجاد نمی شود؟
باید بگویم آقایان ایجاد شد اما گرداب فیلترش کر مگر فارسی فیس بوک یا آی تویتر نبود.
البته باید بگویم ایرانی ها هم بی جنبه اند و وقتی به این مکانها می روند یا سیاست مدار می شوند و یا سکس من.
باسپاس
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
مرسی جالب بود
علی
|
United States
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
سلام
تنها راه مبارزه با فیس و امثال فیس توصیه1 - خواندن معنی قران 2- چند تا کتاب از مطهری و شریعتی و جلال آل احمد که وقتی بچه هامون میرن فیس اقلا از اینطرفم یه چیزایی بلد باشن بتونن بدی و خوبی فیس وبقیه رو تشخیص بدن
من برا بچم شرط ورود گذاشتم یک دور معنی کل قرآن و چندتا کتاب مطهری و .....
لا اکراه فی دین (دین اجباری نیست ) وقتی که دین به آدم رسیده باشه وقتی فهمید بعدش زوری نیس
پاسخ ها
تیرداد مزدیسنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
دوست عزیز !
شما کجا سیر می کنی؟
ماداریم می گیم فیس بوک نمی گیم مسجد یا اما زاده.
آخه چی این چیزهایی رو که گفتی میشه تو فیس بوک به رخ کشید.
شما اگه با مفهوم شبکه اجتماعی آ شنا باشی می دونی که هر کسی با هر افکاری وارد میشه و کار خودش رو میکنه .سیاسی،دین طلب،روان شناس ، ورزشکار و....
شما چه انتظاری دارید.
حالا خوبه فیس بوک مال ایران نیست و گرنه آقایون مثل زمین فوتبال مسجدی هم در صفحه اول فیس بوک می ساختد و می نوشتند لطفا بدون وضو وارد نشوید
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
هرکس به خودش مربوطه که می خواد تو چه سایتی رفت و امد کنه و باکی بگرده...دولت ایران حق فیلتر هیچ سایت و یا وبلاگی رو نداره این یعنی ایران کارهایی رو کرده که می ترسه فاش بشه
پاسخ ها
معین
| Thailand |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
دوست عزیز حتی اگر قرار باشد به بنیان های اسلام ضربه وارد بشود دولت جمهوری اسلامی وظیفه دارد مبنی بر ادعای اسلام گرایی با رسانه های بیگانه امثال فیس بوک برخورد کند . من خودم هم فیس بوک میرم اما سعی میکنم از خط قرمزی که کارشناسان و دکترین سیاسی و فرهنگی تعیین کردن فرا تر نرم . شما میتونید با vpn وارد شید کسی جلوی شما را نگرفته اما برای مص
لحت باید تذکراتی داده شود .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
بر [شيطان] مقرر شده است كه هر كس او را به دوستى گيرد قطعا او وى را گمراه مى‏سازد و به عذاب آتشش مى‏كشاند (۴)

كُتِبَ عَلَيْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلَّاهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ وَيَهْدِيهِ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ ﴿۴﴾

سوره ۲۲: الحج
elle
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
تجربه ثابت کرده هرچیزی رو که بیشتر مخفی کنی چشم بیشتر به دنبالش میگرده
شما هم بهتر بود به جای فیلتر کردن این سایت نحوه درست استفاده از اون رو اطلاع رسانی میکردید
تا اونجایی که من خبر دارم اکثر مردم از این سایت استفاده میکنن(استفاده معقول)
پس الکی با این فیلتر کردن های مسخره خودتون رو مسخره نکنید!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
ولی این دلیل نمیشه که چیزهایی که زمینه اشتباه رو در جامعه فراهم می کنند آزادانه در اختیار همه باشند
kazem
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
vay rast migin dasteton dard nakone age shomaro nadashtim be gerdab mioftadim vay vay vay in amrikaye jenayatkar che karha mikone movazeb bashin
kazem```
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
marg bar amrica marg bar israel
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
سلام
شما چه بگید کار اسرائیلیهاست چه نگید ، هی بگین جاسوسیه ، نمیدونم برای به دام انداختنه ، کاری از پیش نمیبرید زیرا حتی فلیتر هم کنید که به نظرم عین دیکتاتوری و سرکوب عقیده و اندیشه است ، باز مردم ایران بیشترین اعضای ثابت فیس بوک هستند. من نمیدونم شما که حتی کار کردن با موس کامپیوتر را هم بلد نیستید چرا همش تکنولوژی غرب را تخریب میکنید و کار اسرائیلیها میدانید اگر خودتان عرضه دارید سایتی مثل فیس بوک بسازید تا به قول شما به دام دشمن نیفتیم. اگرچه به نظر من دشمنی وجود ندارد و شما مثل یک انسان شکاک به همه بدبین هستید و سوء ظن داریدو تا حالا هم هیچ کاری ایران نتوانست برای راحتی بشر انجام دهد و ما همه را مدیون خارجیهایی هستیم که شما انان را دشمن میدانید کافی یک روز اینترنت از مرکز قطع بشه و یا جی پی اس مرکزی از امریکا برای ایران از کار بیفته اون وقت میتونید کاری کنید فقط بلدین درس اخلاق بدین انگار مثلا خارجیها بی بند و بار و فاسد هستند.و ما فقط سالم هستیم نه دوستان عزیز چشمانتان را به روی حقیقت و واقعیت باز کنید.
با تشکر
مدیر پایگاه به نام خدا

ارجمند گرانمایه
با عرض سلام و ادب

در خصوص آنچه که بیان فرمودید مطالبی را به عرض می‌رساند:
ما منافع تکنولوژی را نفی نمی‌کنیم. ملاحظه بفرمایید به میزانی که تکنولوژی در کشورهای مختلف گسترش یافته و ضریب نفوذ پیدا می‌کند، به همان میزان، استیلای غرب بر کشورهایی که از آن تکنولوژی استفاده می‌کنند زیاد می‌شود؛‌ یعنی کاملا نسبت مستقیم دارد پس نباید فکر کنیم امریکا با نیت خیر تکنولوژی در اختیار سایرین قرار می‌دهد. با توجه به این که عصر، ‌عصر انفجار اطلاعات است استعمار مجازی اطلاعات مدنظر امریکاییهاست.

جی‌پی‌اس، اینترنت، موبایل و... همه ابزارهایی هستند برای جمع‌آوری اطلاعات تا بتوانند استعمار مجازی را دنبال کنند؛ بنابراین از زاویه‌ای که نباید برخوردهای افراطی با تکنولوژی داشته باشیم، تفریط هم نباید بکنیم. باید حد وسطی باشد.

آیا از نظر شما جمهوری اسلامی نیز همانند هر نظام مستقل و مستقری اجازه ندارد منافع تکنولوژی را به نحوی مدیریت کند که تبدیل به تهدید نشود؟
توجه بفرمایید که این، موضوع مهمی است.

سرفراز باشید
سرویس مشاوره و پاسخ به سؤالات "گرداب"
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
مرگ بر آنتی ولایت فقیه (فیس بوک)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
سلام دوست عزیز

می خوام از شما یه سوال بپرسم ، اگر فیس بوک یک اسلحه است چرا ما ازش استفاده نکنیم ، این همه مهندس کاپپیوتر بی کار ، متاسفانه در ایران هر چیزی که نمیشه کنترل کرد از بین می برن .
فرض کنید من یک چاقو دستمه هم می تونم باهاش میوه پوست بکنم هم باهاش آدم بکشم
پس حکومت ایران به خاطر خطر چاقو باید هر که را چاقو دارد توقیف کند ، آیا این کار را می کند !؟
همین الان صدتا نطر اینجا هست چه بد چه خوب ، برای چه باید صد نفر خودشون رو علاف این چیزا کنن ؟
روشن بین
|
United States
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
سلام
جالب بود. مطالب گفته شده عین حقیقت است. اما آیا الان که ما به این متن نظر می دهیم حرام یا گناه است؟؟؟؟؟
آیا از فی نفسه بودن جاسوسی فیس بوک مطمئنید؟؟؟؟؟
آیا در فیس بوک فقط ما را گمراه می کنند یا ما هستیم که اجازه می دهیم گمراه شویم؟
آیا "لا اکراه فی دین" در نحوه حکومت داری و بخواهیم در مقیاس کوچکتر بیان کنیم در سایبر مفهوم ندارد؟
آیا این حق شماست که در مورد اعتقاد به اینکه فیس بوک خوب است یا بد بجای مردم تصمیم بگیرید؟
ممنون می شم جواب بدین
مدیر پایگاه به نام خدا

ارجمند گرانمایه
با سلام و عرض ادب و تشکر از جنابعالی
پاسخ این سوالات شما ده‌ها ساعت زمان نیاز دارد اما به طور خلاصه عرض می‌شود که هر حکومتی؛ چه دینی و چه غیردینی مقابل هرآنچه احساس کند برای مردم یا منافع ملی مضر است، می‌ایستد.
استفاده ابزاری از آیه شریفه "لا اکراه فی‌الدین" مطلب بدیعی نیست. توجه بفرمایید که پس از این آیه، "قد تبین الرشد من الغی" هم آمده است که بسیار مهم بوده و به این معناست که حکومت باید حامی و حافظ رشد باشد و به طور جد از به وجود آمدن "غی" جلوگیری کند.
درخصوص فیس بوک هم به عرض می‌رساند که در حال حاضر جای مناقشه نیست.

سرفراز باشید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
همه فیلم های خارج نصف فیلم های ایرانی که جنبه منفی دارند نبینیم شبکه های اجتماعی هم همشون اسراعیلی چی میمونه فقط گفتگو دو نفره تا جوری که شما میخواین زندگی کنیم
پاسخ ها
محسن رضايي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
نظرخوبي است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
اقا جان انقدر به فکر تلاش اقتصادی نباشین تو بخش فرهنگی اجتماعی هم سرمایه گزاری کنید
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
سلام گرداب عزیز
به فرض حرفایی که میگید درست!
ولی خداوکیلی به جای اینکه بیاین به مردم اطلاع رسانی کنید و آنها را از خطرات آگاه کنید . اومدید پشت سر هم فیلتر کردید. و مردمم اومدن از فیلترشکن ها استفاده کردن!
1-آیا وظیفه ی یک مسلمان این است که به برادر دینی خود تذکر دهد و او را از خطر کارش آگاه سازد یا اینکه با اعمال محدودیت ها و اعمال فشار او را بیش تر از خود زده کند!
مگر این نیست که هرکس در گرو کار خویش است پس چرا میخواهید عده ای را بالاجبار مطابق فرامین دینی حرکت دهید!
دوتا سوال هم داشتم!
1-همه اون وبلاگ ها یا سایتهایی که فیلتر نیست آیا ورود به آنها و ... جرم نیست!ینی اصل کلام اون سایت هایی که فیلتر نکردید با خیال راحت می توانیم به انها وارد شویم
2-گلایه ای هم داشتم که با وجود اینکه چند بار فرستاده ام بررسی نکردید اینکه آیا انصاف است به دلیل وجود چند وبلاگ مخاطی قوانین جمهوری اسلامی کل سرویس دهی پردیس بلاگ را فیلتر کردید در حالی که در این سرویس دهی اشخاصی نظیر خود بنده نیز بودند که به اشاعه دین می پرداختند.
یاعلی
در پناه حق و خدانگهدارتون
مدیر پایگاه به نام خدا

دوست گرامی
با سلام و عرض ادب پیرامون نظری که ارسال نمودید، توجه بفرمایید:
معمولا در مواجهه با موضوعات نوپدید هرکس باید و وظیفه دارد به سمتی پیش رود که بتواند شیوه‌های استفاده را یاد بگیرد.

به عنوان مثال وقتی وسیله‌ای تهیه می‌نمایید، حتما به کاتالوگ آن مراجعه می‌کنید. طبیعتا جایی که حداقلی از حوزه آسیب ممکن است برایمان به وجود آید، بررسی‌های بسیار انجام می‌دهیم تا تصمیم نهایی اتخاذ کنیم.

اما در خصوص اینترنت که یک فضای بسیار جدی است و آسیب‌ها و تهدیدات بسیار جدی نیز دارد، تمام اقشار جامعه با سنین مختلف را می تواند تحت تأثیر قرار دهد و افراد بدون هیچ کندوکاوی به آن وارد می‌شوند و تصورشان این است که محیطی بی‌قانون است در صورتی که اگر یک صفر در آن جابجا شود، به کلی مختل خواهد شد.

بنابراین بدون قانون نمی‌شود فعالیت کرد چه به لحاظ زیرساخت و چه از نظر محتوایی.

می‌دانید پس از مدتی نیاز به وجود قانون جرائم رایانه‌ای به شدت احساس شده و لازم‌الاجرا شده است.

به نظر شما آیا فرد نباید در خصوص حوزه‌های آسیب خود بررسی و دقت نظر داشته باشد؟ وقتی این کار انجام نمی شود در امور غیراخلاقی، مقوله مقدسات، هک، نفوذ،‌ سوءاستفاده، زورگیری و ... آسیب‌های جدی می‌بیند و اولین کسی که در این حوزه ضربه می‌خورد، نهاد خانواده و فرد است نه حاکمیت.
در اینترنت اولین کسانی که ضربه می‌خورد خود کاربر و خانواده‌اش هستند و به این موضوع به هیچ عنوان نباید به عنوان یک امر بیرونی نگاه کرد.

اگر ضعفی در حوزه اطلاع‌رسان وجود دارد که این را می پذیریم، باید جداگانه بررسی کنیم و جدا از منافع و مضارش، از آن مطلع شویم.

از منافعش استفاده کنیم و خودمان را از مضارش دور نگه داریم تا بتوانیم به نتیجه مشخص برسیم وگرنه قطعا نتیجه‌ای عاید نخواهد شد.

با تشکر
سرویس مشاوره و پاسخ به سؤالات "گرداب"
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
با تشکر از اطلاع رسانی خوبتون. فقط بیشتر از این چرت و پرت نگید و علت همه کارهای دنیا رو اسرائیل ندونید. یه کم هم به جنایات و کارهای احمقانه خودتون فکر کنید. ممنون
نمیگم چونکه بخ تو ربطی نداره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
تاسف من از این بابات هست که ادعای همه چیز میکنم توان انجام دادن کاری نداریم و یا اینکه نمیتونیم موفقیت دیگران ببینم به دروغ به دیگران انوع تهمت انگ میزنیم

باید به اطلاع شما برسونم اگر مارک زوکر برگ این مقاله شما رو میدید علیه شما به دادگاه شکایت و ادعای غرامت میکرد

شما بدون داشتن هیچ مدرک قانونی و اون هم از چند نفر میخواند وجهه فیسبوک خراب کنند حلامیخواد رقابت باشه یا میخواد کارندان فیس بوک کا مارک با اوردنگی شوتشون کرده بیرون حتی استیو بالم این حرف زده باشه اول همه بهش میخندند بعد فیس بوک از اون در دادگاه شکایت میکرد

شما در مورد حریم شخصی که در اروپا و آمریکا هست هم میدونید
یک بار هم که شده برید مطلبی که در مورد حریم خصوصی و مقرارت فیس بوک که برای هر شخص در نظر گرفته بخونید


فکر کردید مثل مملکت خودمونه هر کی به هرکی
اول برو اطلاعاتت بیشتر بکن بعد بیادمطلب بزار و در مورد غول های بزرگ دنیا مطلب بزار

وب خبر سپاه گرداب ارتش سایبری از این اسم ها که رو خودتن میزارید
پاسخ ها
جواد
| United States |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
منم کاملا با نظر شما موافقم
بسیجی گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
وقتی قسمت نام برات گذاشتند که اسمتو بگی یعنی برات شخصیت قائل شدند و الا شما نامت را هم نگی وقتی آی پی شما هست نام خودت که هیچ! نام هفت پدر بزرگت را هم در می آورند اگر بخواهند... آخه چرا انقدر ابلهید؟؟
جواد
|
United States
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
سلام
به نظر من که فیسبوک سایت خیلی خوبیه و اگه ایرانی ها و دولت ایران فکر های بد راجبش می کنه
خوب نره تو فیسبوک
شما همش می گید این سایت چون خارجیه و مال آمریکاست پس حتما دست اسرائیل و آمریکا توشه و اینا اسلامو نابود می کنن و از این چیزا
اما باید واقع بینانه به قضیه نگاه کرد و انقدر گوشه گیر نباشیم
آیا دلیلی دارید که می گید فیسبوک دست آمریکا توش هست و اسرائیل و توطئه های ضد اسلامی هست؟
پاسخ ها
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
درود بر شما.
می دونی فیس بوک اگه آگاه باشی و خوب استفاده کنی مفیده ولی اگه آگاه باشی و بد استفاده کنی به ضررته و اگه هم نا آگاه باشی که بازم به ضررته.
البته نظر منه.
محسن
|
United States
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
شما خودتون بهتر از هر کس دیگه ای میدونید که فیس بوک به خاطر مسایل اخلاقی فیلتر نشد . بلکه به خاطر استفاده ابزاری که ازش در بحبوحه انتخابات شد و اینکه تمام راه پیماییهایی که جنبش سبز به راه انداخت در این شبکه برنامه ریزی شد .
شما به خاطر استفاده نادرست یه عده ی اندک ،کل تکنولوژی رو فیلتر کردید. واقعا تعداد آدمایی که در ایران اطلاعات شخصیشون توسط فیس بوک به سرقت رفته چند نفره ؟ 1 نفر ؟
گفته ی یکی از دوستامونو تکرار میکنم .به خاطر خطراتی که چاقو دارد،نمیتوان استفاده از چاقو را کلا نفی کرد.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
من در مورد فیلتر شدن کل سایت youtube با شما موافقم و فکر میکنم لینک های مشخصی از اون باید فیلتر میشد نه کل سایت(کاری که دولت پاکستان کرد). ولی در مورد facebook فکر میکنم به خاطر کاربران بی شماری که از اون سایت استفاده میکنن و از اونجایی که باور دارم ما در حال یه جنگ غیر نظامی و رسانه ای با اونها هستیم و اونها به هیچ وجه به فکر شخص من و شما نیستن و منافع خودشون برا خودشون مهمه پس بنابراین facebook میتونه به یک ابزار خیلی قوی در فضای اینترنت علیه ایران استفاده بشه.
آشینا
|
United States
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
با درود
به نظر من مسئولین محترم بیشتر با سایت های اجتماعی مشکل دارند شما اکثر سایت های اجتماعی را فیلتر کردید، و این خیلی مضحک است که شبکه ی گوگل پلاس هنوز راه نیفتاده است شما آن را فیلتر کردید. شما از جاسوسی فیس بوک و دیگر سایت ها حرف می زنید اما در مورد سایت اجتماعی ایرانی که حدود یک میلیون کاربر دارد هیچگونه حرفی نمی زنید. که در اقدام جدید هم مثل سایت های گوگل ، فیس بوک و ..... اقدام به گرفتن شماره موبایل برای ارسال رمز دوم کرده است.
مدیر پایگاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
تو هر اجتماعی خلاف رخ خواهد داد و همونطور که میدونید فیس بوک نیز یک شبکه اجتماعی است و جرم در آن اتفاق می افتد.
این دلیل نیست که کل آن جامعه به فنا برود.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
دوستان که هرچی گفتند شما حرف خودتون رو زدید ما هم سکوت میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
نظر خاصی نارم هر چی همه گفتن همون هه هه هه هه هه هه هه
کسی که فکر میکنن احمقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
به نام خدا
نظر من اینه که دوستان گردابی و دوستان مخالف گردابیا باید حرف یکدیگرو درک کنیم نظراتی که تا الان خوندم متوجه شدم نه نظر دوستان گردابی عوض شده و نه دوستان مخالف ! یه ور میگن اینا توی جهل خفی یا جهل آشکارن یه ور دیگه میگن اونا ضایعن ! بالاخره چی کار کنیم؟
"تا یکدیگر رو درک نکنیم به جواب مشخصی نخواهیم رسید"
یا الله
sakhtemane pezeshkan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
facebook
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خوب عزيز دل برادر اون كسي كه بخواد بره ميره براحتي با يه فيلتر شكن يا وي پي ان پس فكر نكن كه خوب است كه فيلتر شده چون اين محدوديت واسه خودمونه ما داريم خودمون خدمون رو تحريم ميكنيم حالا اگه خود فيسبوك ايران رو تحريم ميكرد همه صداشون در ميومد درست عين قضيه ي گوگل
پاسخ ها
مرده متحرک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
من کاااااااااملا موافقم.یک انسان خودش باید شعور و درک داشته باشه اگه فیس بوک بده چرا از روی فیس بوک شبکه های اینترنتی دیگه هم داریم ک خود ایرانی ها مدیریتشو به عهده دارن؟؟؟؟لطفا واسه سوالم جواب قانع کننده بیارید
شیما
|
Finland
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
مرگ بر فیس بوک
سینا علیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
بسم الله الرحمن رحیم
اگر ابزار ووسایل انحراف وگناه فراهم بود وایران با اعتقاد راسخ وآموزش سالم وصحیح جوانان مملکت را تربیت کند نیاز به ممهور کردن وقفل وبند زدن به اینجا وانجا را نخواهد داشت .
از پدر ومادر معتاد پیامبر عمل نخواهد آمد.پس ما خودمان قبول داریم که جوانان ما ضعیف هستند وقابل انحراف .
بیاییداول ایراد خودمان را برطرف کنیم وبعد بچسبیم به آمریکا واسرائیل چون این موضوع خیلی مهم است
بعنوان مثال یکی از ایرادات مهم ما خدمت سازمان صداوسیما به سرمایه داراست .سرمایه داری که با چپاول قشر کارگر ومکیدن خون این قشر زحمتکش هر روز به ثروتش میافزاید .قانون ضعیف قراردادکارگری نیز کمک به استثمار بیشتر مینماید .
بعد مادربوق وکرنا تبلیغاتی مغایر با موازین اسلام برای کمک به ثروت اندوزی معدود افرادسرمایه دار میزنیم
بیاید دم خروس را جمع کنیم وبعد قسم حضرت عباس رو بزبون بیاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
شما مگه وکیل وصیه جوانهائید
خیلی راست میگید قرصهای اعتیادآور وارد نکنید .جوونهارو معتاد کردین آمارقتل وجنایت رو چندبرابر کردین بعد پیله کردید به فیس بوک
همچیتون درسته فقط فیس بوک اشکال داره
هیچ استبدادی بدتراز استبدادمذهبی نیست
انشاءالله امام زمان (عج ا...)ظهور کنه گردن دروغگوها ومنافع طلبهارو بزنه
دنبال جوابهای عجیب وغریب نگردید چون شما ها صلاحیت امربه معروف رو ندارید
فقط اگه از خدامیترسید وبه خدا عقیده دارید ایرادهای خودتونهم بگید
پیامبر تبلیغ اسلام میکرد حتی بددشمن رو هم نمیگفت انتخاب وایمان امری قلبی است نه سیم خاردار کشیدن وقفل بند زدن
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
اینهارو کی تو مغز شما جا داده . من متاسفم برای طرز تفکر همتون بابا شما اگه میتونستید میگفتین اختراع کامپیوتر و برق و انرژی هسته ای هم از دسیسه چینی امریکا و اسراییله و یه چیز دیگه اینه که ازادی این مملکت بخوره تو سرش ازادی که امام میگفت اینه میخوام صد سال نباشه از سرعت اینترنت و فیلترینگ گرفته تا درامد کم مردم .گمرک سرسام اور جنسهای بنجل ایرانی و ماشینهاش و قیمتاش و کیفیت و در کل چیمون درسته من ناشکری نمیکنم ولی اینم رسمش نیست جمهوری اسلامی ایران و اینکه کسی هم در خصوص موارد بالا جوابگو نیست از همش بدتره
پاسخ ها
انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
اولی رو واقعن راست گفتی|
امام تو یه خطبش گفته بود می ترسم از ان روزی که عده ای دورشما را بگیرن و مردم به خصوص جوانان علیه شما شعاردهند
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
ممنون خیلی عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
سلام
من خودم IT می خونم و با بیشتر مسائل امنیت در شبکه آشنام ... می دونید باید بره جلو گیری از این مسائل کاربرو آشنا کرد با کاری که می کنه اینکه اطلاعات در فیسبوک سو استفاده نمیشه ساده لوحانست یه مثال کوچیک اگه دوستان دقت کنند با توجه به اطللاعاتی که می دن Social Engineering توسط سایت انجام می شه و تو صفحه فیسبوک تون با توجه به سلایق تون براتون تبلیغات می آد ، این یه علمه نه اینکه بد باشه اما نشون می ده اطلاعات شما تحلیل میشه پس ممکنه در موارد دیگه ای هم استفاده بشه اگه طرز استفاده ای که کم ترین خطر امنیتی رو برای کاربر داره یه جوری آموزش داده بشه باز ما جلو ایم چرا که استفاده از همین proxy ها خطر امنیتیش به مراتب بره ما بیشتر خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
و اون دوستایی که اعتراض می کنند بد نیست همین مبحث : مهندسی اجتماعی یا Social Engineering رو یه مطالعه بکنند تو همین اینترنت فراون هست مطلب ، بعد بی طرفانه خودتون قضاوت کنید ... ؟!
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
میدونی فیس بوک هر چی هست مهم نیست. اما من نوعی دلم میخواد خودم تصمیم بگیرم اون رو ترک کنم و خودم تصمیم بگیرم اون رو داشته باشم یا نداشته باشم. این جوری ادامه بدید یه بلایی سر ایران میادهااا!
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
سلام
در این که این سایت توسط سیستم جاسوسی اسرائیل کنترل میشه هیچ شکی نیست .
فیلتر اون هم کار عاقلانه ای است چون همه vpn ندارند پس یه سری پاک می مونن .
بازم از روشنگریتون ممنون .
پاسخ ها
vampire
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
حرف شما مث این میمونه که یکی رو بندازیم تو یه اتاق زندونیش کنیم بعدش افتخار کنیم که اره این یارو 1 سال مواد مصرف نکرده و پاک پاکه!!! این چه پاک بودن اخه مرد حساب!!!
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
سلام شما همیشه اشتباه میکنید نمیذارید مردم ازاد باشند شاید کسی دلش بخواد ازاد زندگی کنه ما میخواهیم ازاد زندگی کنیم یه کشور دیگه بسازید برای ما
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
چقدر خوب میشد ایران خودش یک سایت موفق و جوان پسند درست میکرد تا جوانان کشورهای دیگر هم به سمت سایت های ایرانی کشیده میشدند و دیگر این دردسر ها هم نبود.
پاسخ ها
reyhane hos
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
ایران خودش نمیزاره کسی از دستاوردهای کشور دیگه استفاده کنه. بعد انتظار داشته باشیم خود ایران که ماشاالله اینقدر محبوبیت داره سایت تازه بزنه. اونم کشورهای دیگه جذب بشن؟ همون جوونهای ایرانی هم جذب شن بسه.چرا حقیقت رو قبول نمی کنید که دارین اشتباه می کنید. پس این ماجرای گفت و گوی تمدنها چی بود.
حسین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
از همسر اوباما پرسیدند فرزندان شما در فیس بوک عضو هستند؟جواب داد نه
ازش پرسیدن چرا عضو نیستند؟ گفت ما تذکرات سازمان سیا رو جدی میگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
اون هم یه آدمه حق داره انتخاب کنه همون طور که ما حق داریم آیا باید به شعور ما توهین بشه و فیلتر کنند ولی اونا آزاد باشند خودشون انتخاب کنند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ناشناس متمدن ! عمرن فهمیده باشی حسین علوی چی گفت و مشکل هم امثال شما هستند که نمیفهمند
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
خب بابا جان اگه فيلتر مي كنيد فكر جايگزينش هم باشين
با اين تهاجم فرهنگي و جنگ نرمي كه غرب راه انداخته ،معلومه خيلي ها فكر مي كنن اونور خبرايي هست.
اونا هم از همه جا وهمه چيز بي خبر توي دام مي افتن...
يادمون باشه : همه مقصريم
gerdab
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
فیلتر بودن یا نبودن فیس بوک به حال ما فرقی نداره اونایی هم که بخوان برن تو سایتش می رن!
ساشا
|
United States
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
چرا از رو معده حرف میزنن...خدا بهتون عقل داده که فکر کنین..هر کی به شما چاقو داد باید برید ادم بکشید؟استفاده هر کس از هر چیزی به شخصیت اون طرف بستگی داره...بهشت که به زور نمیشه
پاسخ ها
بسیجی گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
کسی نگفت شما بری بهشت... جات قسمت موتور خانه و تاسیسات جهنمه..
یه ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
در پاسخ به بسیجی گمنام: با احترام به عنوان زیبایی که انتخاب کردین... بسیجی های گمنام به این دلیل گمنام شدن که به ازای قطره قطره خونی که پای این مملکت میذارن یکی از عزیزانشونو راهی بهشت کنن. این طرز پاسخ دهی در جایی اینچنین از بسیجی گمنام خلاف عقله... بسیجی یعنی عزیز دونستن هموطن نسبت به خودت و گمنام یعنی وقتی همه رو به بهشت راهنمایی کردی اگه یه وقت جایی واسه خودت نبود خودت بری قسمت تاسیسات البته مال بهشت.... در این جور بحث ها که مخالف شدید و موافق شدید داره رعایت ادب اولین شرطه که وارد بحث بشین دوست عزیز..
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
یه سوال دارم. خداییش راستشو بگید:
چند درصد سایت های دنیا الان فیلتره؟
به نظر من که باید بیشتر از 70 - 80 در صد باشه.
فیسبوک اسراییلیه ، یوتیوب و تویتر هم اسرایلین؟
چرا ما به جای برخورد درست همیشه صورت مسئله رو پاک می کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
واای خدا شما دیگه کی هستید. اصلا باشه. مهم نیست. اگه خودتون لیاقت دارید یک شبکه ی اجتماعی مثل فیس بوک راه بیندازید اون وقت اینقدر از فیس بوک بد بگید. همه دوستام اون رو دارن . باهاش خیلی کارا میکنم. چرا چیز به این خوبی رو از دست بدم. به وسیله ی اون میتونم با دوستام بهتر ارتباط برقرار کنم. خیلی خوبه. واقعا این عمل دولت ایران یعنی فیلترینگ قابل بخشش نیست. اصلا با همه ی آثار تجدد مخالفت میکنه. همینه میگن قرون وسطی.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
چراسري كه دردنميكنه رادستمال مي بنديد؟
فعلا تاvpnهست غمي نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
این یکی رو خوب اومدی
محمدصالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
هرچیز که وجود داره خوبه مگر این که خلافش ثابت بشه کاری ندارم کی راست میگه کی دروغ تا خودم نبینم باور نمیکنم از اطلاع رسانی شما هم ممنون اما بجای این هزینه ها بهتره که یه فکری بحال این دختر پسرای ایرانی کنید نه این که سد راه درست کنید مسیر رو عوض کنید دست حق به همراه همه ایرانی ها
احمد
|
United Kingdom
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
من هیچی بذهنم نمیاد بگم فقط زنده باد ایران اینده ساز حکومت جهانی امام زمان
پاسخ ها
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
فیس بوک یعنی آزادی بیان
پاینده باد ایران... آینده ساز سرزمین کوروش بزرگ
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
نه بابا اسرائیل عدد این حرفها نیست گور باباش نظام سیاسی ایران حرف اول را می زنه
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
زنده باد اي ملت آزاد آمريكا ...

فيس بوك حققه مسلم ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
ایول بابا دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
باسلام خدمت دوستان عزيز ماجرا بايد سايتهاي اينترنتي رو به كشورامريكا واسارئيلنسبت بديم اصلا به ماجه كه كي درستش كرده ماميخوايم مثل بقيه ي كشورها به همه جيز دسترسي داشتع باشيم جرا بايد هميشه عقب باشيم ايران هم مثل همه كشورها بايد فيس بوكش باز شه حق مردمه حق ماست واينكه جرا بايد فكر كنيم كه اين جيزا مارو ازدين جدا ميكنه مكه بحرين وعراق وكشورهاي ديكه مسلمون ندارن واين جيزا هيجوقت ازدين وامام زمان جدا نميكنه بستكي داره به اراده ي انسان اكه ملاك اين جيزا بس اراده ضعيف من خواهشي كه دارم اين مسخره بازيا زود تموم شه ومثل بقيه كشورها همه سايتهاي اينترنتي رو برامون باز كنيد جون اين حق ماست كسي هم جنبه مداره مجبور نيست وارد اين سايتها بشه
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
راستش من تمام نظرات موافق و مخالف رو خوندم... یه مطلبی هست که همین چند روزه متوجه شدم ... وقتی یه فیلتر شکن از دور خارج میشه به جای صفحه مورد نظرتون صفحه پیوندها باز میشه... خیلی ایده جالبیه ولی جدیدا وقتی با این صفحه روبرو میشم حس بدی نسبت به متنش پیدا می کنم... پیوندهایی از جمله نام مبارک قرآن و نماز و اکثر مواردی که قداست خاصی دارند در مقابل سایتی که می خواین واردش بشین میبینین... با این نظرات نه قانونی عوض میشه و نه درجه فیلترینگ کم.... اما حداقل موقعی که به خاطر سرعت خود به خود پایین اینترنت در کشور عزیزمون و تشدید شدت اون با استفاده از فیلتر شکن و ... به اندازه کافی تاسف می خوریم نخواین در همون لحظه با دیدن اسامی مقدس و نامهای مبارک یکی از اونا رو انتخاب کنیم و در لحظه احساس درونیمون تغییر کنه. با این طرح برای خیلی افراد نه تنها علاقه بلکه با عرض معذرت دوری و عدم تمایل به این موارد به وجود آمده... دیدم که میگم... در مورد خودم که یه بار همچین حسی داشتم واقعا تا مدتی حالم بد بود... چون این مقدسات جزء لاینفک زندگیم هستن...هم از خودمون بدمون بیاد هم از سیستم فیلترینگ و هم از اونایی که وقت تاسیس این سایتها نکردن حداقل موازین موجود و مشترک انسانی در تمام دنیا رو رعایت کنن... به هر حال استفاده از بعضی سایت ها به پیشرفت خودمون کمک میکنه... نمیشه با عناد گفت که باید حذف بشن...اما بهتر بود سیستمی طراحی میشد که نوع فعالیت ها رو (نه به صورت جزئی) بررسی کنه و اگه کاربران این سایت ها دچار این دامها که نمیشه منکرش شد بشن درگیر قضیه فیلتر بشن... اگه یه نفر یک دیگه رو بکشه... فقط اونه که باید زندانی بشه حالا چه خودش بالفطره قاتل باشه چه تحت تاثیر کسی یا وسوسه ای اینکارو کنه... کسانی که شاهد قتل بودن که با طرف زندانی نمیشن... تازه با دیدن گرفتاری قاتل و مجازاتش متوجه عمل غلطش میشن... و خودشون رو از همچین موضوعاتی سوا میکنن... تو همین فیس بوک صفحاتی با نام خدا، قرآن و مواردی در باب جنگ و شهدا هست.. که من خودم خیلی ازشون لذت بردم... نمیگم زیر پوست این سایت خبری نیست... ولی چون آتیش میسوزونه که نباید سرما رو تحمل کرد و آتیش درست نکرد... فقط کافیه یه فاصله ایمنی رو رعایت کنی... از این قسم اطلاع رسانی ها اگه به عنوان یه صفحه داخل همین سایت بود خیلی بیشتر از فیلترینگ به مردم سود میرسوند و در بعد وسیعتر به جامعه عزیز اسلامی ایران... بستن تمام راههای ارتباط با دنبا جز تشدید عقب ماندگی چیزی دز پی نداره حال اینکه همین دوست عزیز که ترجمه قرآن و کتب اساتید مطهری و آل احمد رو معرفی کردن اگه به جای تنها فرزندشون این اطلاعاتو برای طالبین در این سایت ها که کم هم نیستن ارائه میدادن اجر اخروی هم داشت... چراکه ما به واسطه دین اکمل اسلام پیشرفته ترین افکار و سیاست ها رو داریم... با بستن این درها.. دنیا رو از این اطلاعات لازم و مفید محروم میکنیم... به نظر من هر تریبونی که بتونه صدای حق رو به انسانها برسونه با رعایت موازینی قابل استفاده است... مگه از ائمه ما نبودند که تو مجالس حاکمان غاصب زمان خودشون مردم رو آگاه کردن... علاوه بر جنبه های ظاهری که ارتباط با اشخاصه و بسیار مفیده و بسیار نشاط آور.. میتونه خود سایت سلاحی باشه بر ضد اهداف زیرپوستی که شما تعدادی رو در اینحا توضیح دادین... به هر حال اولین هنجار احترام به قانونه... سوا از درست یا غلط بودنش.. به نظر این حقیر قانون مربوط به این مطلب در برخود با سیل این سایت ها به صورت ضربتی اعمال شد و قانون نسبتا جدیدی محسوب میشه تا بخواد به حدی از تعادل برسه و مردم هم توانایی فیلترینگ ذهنی رو بدست بیارن با اطلاع رسانی صحیح و منطقی از جانب دوستانی چون شما زمان می بره... بالاخره هر تز و آنتی تزی روی یه گروهی تست میشه و اونا میشن نسل سوخته.. به امید روزی که مردم عزیز بیشتر از امروز توانایی تمیز دادن خوب و بد رو در این دورانی که خوب لباس بد رو میپوشه و بد لباس خوب پیدا کنن و در مقابل، شما عزیزان با انجام وظیفه خود برای آگاهی رسانی به مردم فضای اطمینان مسئولین به مردم رو فراهم کنید...به هر حال مردم و مسئولین همه از تبار همین خاک هستن و هیچکدوم حتی اگه اختلافات فکری با هم داشته باشن در موضع ایران و کشورشون جاخالی نمیکنن... توجه کنید که مطمئنا هیچ ایرانی دوست نداره کشورشو از دست بده که به یه سایت خاص دسترسی داشته باشه... این فکر هم درست مثل عزیزانی که فکر میکنن هیچ خبری پشت پرده نیست کمی ساده لوحانه است... تنها چیزی که نباید نگرانش باشیم حمایت ایرانی از ایرانه به هر قیمتی.... چو ایران نباشد تن من مباد... پیروز باشید...
لادن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
سلام به نظر من فیس بوک یه سایت مزخرفیه که همه کارش آمریکاست من نمیدونم چطور ایران اجازه میده اینقدر راحت آمریکاو اسراییل روایرانیها مسلط بشن سایتی که به گزارش خود آمریکا 80% طلاقهای اخیر به خاطر فیس بوک اتفاق افتاده ایشالله یه روزی همه فیلترا قطع بشن ودیگه فیس بوکی در کارنباشه. موففق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
ببخشید ولی این گزارش شما غلط هست. همچین آماری وجود نداره... و شما باید بدونید انقلاب مردم مصر و بیداری اسلامی یکی پایه های اساسیش فیس بوک بده و میدونید این انقلاب ها 100% به ظرر آمریکا و اسراییل هست پس اگه دست اونا بود نمیذاشتن که این انقلاب ها از طریق فیس بوک ادامه پیدا کنه.
پارمیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
درسته دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
آیا واقعا توهین به ملت ایران نیست که آزادی رو ازشون با این بی ادبی سلب کردند؟
حالا فیسبوک خوب باشه یا بد، ما خودمون تصمیم می گیریم . اگه حرف این رژیم درست باشه نباید از این چیز ها بترسه
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
بانظرت دوست من موافقم. یه طور توهین به ایران و ایرانیه. خوب که چی؟ فیلتر باشه؟ واقعا....
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
کسی که میخاد بره فیس بوک خودش میره دیگه فیلترینگ هم جواب نمیده چون تو کافی نت ها و اینترنت همه دارنvpnمیفروشن .فقط کافیه بری گوگل سرچ کنی دانلود فیلتر شکن یا خرید آنلاین vpnفکر کنم تا دو سه سال پیش فیس بوک باز بوده تا اون موقع من عضوش بودم چیز خاصی نداره فقط حکر ها تو کمین هستن.پارسال بوده که یکی از آشناهام مورد حمله حکر ها قرار گرفت. دیگه کم مونده سبزی فروش های بازار هم فیلتر شکن بفروشن.ا
مردی از نسل آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
خبر نسبتا خبی بود.اما مابیاییم یخه ی سازنده رو بگیریم یگیم چرا این سایت رو درست کردی بدرد کشور مانمیخوره پس فیلترش کنیم .
این سایت یه سایت جهانیه از همه نطر کنترل میشه از سویه سازندگانش .فِِـــیس بــــوک ازنظر امنیت سایت ها در رده ی دوم جهانه .اول گوگله.
اگه یه کسی احمق تو فیس بوک یه چیز غیر اخلاقی بزاره بعد از دو ساعت هیچ اثری از اون نمیبینی مثل یه عکس س..سی.
فیس بوک فقط تو ایران نیست برای کل دنیایه.
اگه از نظر اسلامی بگیم بیشتر کشور های حوضه ی خلیج فارس مسلمان هستن پس چرا اون ها نیاید فیلتر کنن؟
اگه بگیم اون ها سنی هستن سنی ها پیامبر ماروهم قبول دارن.
به امید ایران مسلمان واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
یک نفر که عضو فیس بوک شده است خودش میخواهد اطلاعاتش در معرض قرار گیرد. چرا شما این قدر نگرانید. تازه می توان از طریق تنظیمات حریم خصوصی را رعایت کرد. اگر هم کسی نگران است. می تواند خودش را حذف کند و یا اطلاعاتش را محدود کند. چرا کاسه ی داغتر از آش میشوید؟ این رو کلی گفتم البته.
hosein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
سلام
جالب بود
موفق باشید
Masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
شما نمیتونید یه سایت ایرانیه شبیه فیس بوک به ما معرفی کنید
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
چرا نمیتونیم.

به این سایت برید و توی ایران هم پربازدید تر از فیسبوک هست و هم پر عضو تر:

www.cloob.com
سایمک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
درود بر ایران . مرگ بر اسرائیل وامریکا الان من این رو نوشتم میگن وام گرفتم از دولت من راننده لودر هستم مرد باید کار کننه وسرش تو کار خودش باشه پول رو به جای اینکه خرج این کنی که تو فیس بوک رابطه برقرار کنی یه دختر ایرانی رو به فساد بکشی ایرانی نیستی پول تو جمع کن برو تایلند یا کشورهای دیگه اونجا حال کن تازه ازدنیا هم باخبر میشی سالی یبار به کشورهای خارجی سفر میکنم و خیلی جیزها از اداب و رسوم وزندگی مردم دنیا باخبر میشم تو هم بجای اینکه بگی اینترنت قعط شد توکه به فکر مملکت ایران هستی یه سایتی درست کن مال جون های ایرانی باشه مطمعن باش خیر امریکا واسرائیل به ما نمیرسه
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
سلام خسته نباشید
راستش من نه میدونم فیس بوک چیه نه تو عمرم رفتم اگرم باز بشه هم نمیرم چون بیکار نیستم بشینم پشتش و الکی خودمو مسخره کنم ولی یه سوال داشتم که واقعا برام سواله و به خدا قصد مسخره کردن ندارم.
من قبول دارم که فیس بوک یه سایت جاسوسیه اما می خواستم بدونم این رو فقط ما میدونیم یعنی کشور های دیگه اینو نمی دونن مثلا ترکیه یا عربستان یا کشور های دیگه که این سایت برای اسراییل داره جاسوسی میکنه؟پس چرا نمی بندنش اونا نوکر اسراییلن یعنی همه دنیا نوکر اسراییله؟؟؟؟
ممنون میشم اگر جوابمو بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سلام نظر همه دوستان را خوندم که اعقاید همه دوستان محترم-عقیده هیچ کسی رو به زور نمیشه عوض کرد مگر با دلیل منطقی و فرهنگ سازی مناسب-برای گرداب از دکتر امیر حسین بانکی نقل قول می کنم دقیق نیست اما نزدیک به گفته ایشان است: چی شده دوره رضا شاه که چادر از سر زنان بر می داشتنند همون لحظه دارفانی رو فدا می گفتنند اما الان با طرح عفاف می خوان بزور چادر نه روسری به سرشون کنند پس بجای زور اسلام رو به مردم بشناسونید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
آنقدر بگین مرگ بر امریکا تا هی بیشتر تحریم شیم! کاش مشکل ما فقط فیس بوک بود!
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
سلام به نظر منمقصر خود دولت هست اگه اون زمانی که فیس بوک تو ایران جا نیفتاده بود پرو بال سایتهای اجتمایی داخل کشور رو نمیشکستند مثل سایت مای پردیس دیگه الان کسی نمیرفت با یک سایت بیگانه و جاسوسی مثل فیس بوک کار کنه منم قبول دارم فیس بوک صددرصد هدفش از بینن بردن کانون خانواده ایرانی و ملت ایران هست ولی باید عزیزان درصدر دولت بدونند جلوی رودخانه رو نمیشه گرفت اگر بگیری از یه طرف دیگه جریان رد میشه فقط باید مسیر رئدخانه رو هدایت کرد به بهترین جهت
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
با سلام دوباره
میخواستم بگم دولت کار خیلی خوبی میکنه که این فیس بوک رو فیلتر کرده به تمام جوانان عزیز هم بگم که این فیس بوک صد درصد ضد اسلامی و ضد ایرانی هست گول قیافش رو نخورید پشتش شیاطین بزرگ و خبیسی مثل اسرائیل و آمریکا هستن که به خون ما جوانان اسلام تشنه اند اونا از ما میترسن از قدرت کشورمون و از همبستگی ملتمون با حذف عضویت در فیس بوک به عنوان یک ایرانی مشت محکمی به دهان استکبار و غرب بزنید(مگه متوجه این موضوع نشدید وقتی میخوای لغو عضویت کنی از فیس بوک انگار ک زورش بیاد چند بار علتش رو میپرسه ). شما فکر کردید فیس بوک دلش واسه ما سوخته که اینهمه فضا رایگان در اختیار بزاره واسه آپلود عکس و فیلم ؟!
اینو بدونید که هر ارزونی یک علتی داره .
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
با سلام دوباره
تشکر میکنم از شما وسایت خوب و مفیدتون .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
فیس بوک یک شبکه هست که جوانان ایرانی بهش سر میزنن
به خاطر چی؟
واسه صفحاتی مثل جوک فا یا مثلا حرف های بالای 18 سال یا په نه په و ...
خب من که چند سالی هست تو فیس بوک هستم دارم این رو میگم
چه ضضری به بچه ها میرسونه؟ هیچی
فقط بچه ها اونجا آن میشن که 80 در صدشون بات موبایل ان میشن که بقیه فکر میکنن با پی سی هستن
فیس بوک عکس های ما رو میگیره؟ خب بزار بگیره ... شماره و یا علایق و سلایق ما رو میگیره؟ خب بزار بگیره چکار کنیم؟
منه جوون دارم درسم رو میخونم اخرش هم مهندس کامپیوتر میشم و کار میگیرم و درس میخونم و زندگی میکنم ( همچنان در فیس بوک عضوم ) و آخرش هم میمیرم
تموم شد رفت پی کارش
الان شما میگید اتفاقی افتاد؟ خب تو این مدت هم اره تمام اطلاعات کن رو میگیره
فیس بوک نمیگم خوبه نمیگم هم بده واسه دخترا که خوبه روزی هزار تا پیام واسشون میاد از بیکاری در میان پسرا هم یه کل کلی با دخترا میندازن
خب که چی؟
به من توضیح بده از من چی کم میشه؟
اون سایت های مستهجن هستن که ادم رو نابود میکنن
راجه به وی پی ان هم بگم که فقط اون سایت هایی که ما واردش میشیم براشون فرستاده میشه نه هیچ چیز دیگه
فیس بوک چیز زیاد مهمی نیست با این چیزا نمیتونن با ایران کل بندازن
---------------
هکر جوان
پاسخ ها
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
سلام.
ولی من فکر میکنم شما فقط از یک دیدگاه ببرسی کردید که از این دیدگاه هم ظاهرا مشکلی نداره.
ولی اینکه آدم رو 3و4 ساعت در روز صرف کلکل کردن با یه جنس مکمل یا همجنس که اصلا هیچ تاثیری بر زندگیت نداره درسته؟
اینکه آدمارو محض خندیدن مسخره میکنن درسته؟
اینکه بین قومیت ها، من و شما، ما و میهنمون تفرقه میندازن درسته؟
اینکه دین هارو مسخره میکنن و مغز هارو شستشو میدن تا بگن تا الان که استفاده کردین چی شد؟ از این به بعد چی میشه؟ درسته؟
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
جمع کنید این اراجیفو شما میخاید همرو زورکی بندازید تو بهشت
اصلان به بقیه چه ربطی داره که من چی میبینم چی میشنوم یا تو چه سایتی میرم .
هر کس عقل و شعور داره که چه کاری انجام بده.
این حرفه اسلامه : لا اکراه فی الدین.
ولی ما ...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خیلی با حالین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
هر کسی خودش باید تصمیم بگیره بااین کارها مردم عقده ای وحریص تر میشوند ادم که از خوذش مطمئن باشه این کارها را نمی کنه از چی می ترسین به اندازه کافی منزوی وعقب افتاده هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
بابا توهم دشمنی میزنید واسه خودتون بزرگترین واولین دشمن هر کسی خوذشه اسرائئلی ها و.... دنبال کار وپیشرفت وارتقای خوذ هستند مگه دنبال دردسر میگردند
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم

با استناد به قانون جرايم رايانه ای
دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امكان پذير نمۍ باشد.
فاروق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
سلام من خودم عضو فیس بوک هستم اما بعد از این همه مدت حال کردم یه نفر اینقدر علمی سیاستهای جنگ نرم این اسراییل شیاد رو برام رو کرد کشوری که برده امریکاست به اسم یهود هر کاری میکنه در حالی که خداشون دجاله و چشم شیطان و کابالا را از عمق وجود میپرستن.. کشوری که داره راه فرعون رو ادامه میده اما با گسترش نظم نوین جهان پرستی که یکیش فقط فیس بوکه و دومیش هالیووده و هزاران هزار اسرار مرموز و کثیف دیگه که جوونای ما حسابی ازش بیخبرن مثل شبکه های مبتذل و فیلمهای مستهجن که سیاستشون دست روسای یهودی و امرییکایی شیطان پرسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
چرا دروغ میگید؟ها.با این حرف های مزخرفتون دارید سر مردم و ما رو شیره می مالید.
پاسخ ها
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
راست میگه
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
با سلام
من به عنوان یه کاربر حرفه فیس بوک تجربیات جالبی در این شبکه دوست داشتنی دارم.
مهم ترین تجربه من هم این بود که بدترین استفاده از فیس بوک را ایرانیا دارند، چون به جای اینکه به مردم یاد بدیم از این شبکه درست استفاده کنند، فقط به طرز احمقانه ای گفتیم که بده و فیلتر کردیم. ولی حقیقت چیز دیگه ایه. آدما ذاتا از فیس بوک خوشش میود، پس در نهایت ما از فیلتر شکن استفاده میکنیم. همین حالا دوستای آمریکاییم تو فیس بوک رو که می بینم، میفهمم جهان سوم یعنی چی!!! اون میاد نتیجه تحقیقاتشو به رایگان در اختیار امثال من میذاره که دارم تو یه کشور جهان سومی با سیستم غیر خلاق آموزشی درس میخونم. پس درود بر فیس بوک. خواهش می کنم عقایدتون رو به من تحمیل نکنید. با تشکر از مردم و گرداب.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
سلام اما به اعتقاد من هرکس خودش باید خودش رو نگه بداره تا بد و خراب نشه.ایران هم زیادی گیره شاید هم یه چیز ا.نطرف تر خوب حالا فیلتر نبود.واقعا که. یه شاعر عرب میگه.محدودیت زیادی و ازادی زیادی باعث خراب شدن افراد میشه حالا دیگه خود دانید.مرسی بای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
واقعا ممنون که انقدر به فکر جوانان ملت هستید. اگر علت فیلتر شدن بقیه سایت ها را هم بفرمایید ممنون می شویم.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
در جواب علی اقا باید بگم که کلا انگار واسه زندگیت ارزش قائل نیستیاااا!!!ثانیا این چیزا به غیرت ادما بستگی داره.اگه عکسای خانوادت بیفته توی دست اونا مشکلی نداری ی اما بدون این اطلاعات برای اونا خیلی به درد می خوره وگرنه بیکار نیستن بیان عکسای جنابعالیو ببینن
مطمئن باش حداقل می تونن نتایج کاراشونو ارزیابی کنن
مپلا از رو عکسا بفهمن تهاجم فرهنگی نتیجش تو ایران چطور بوده
به هر حال ادم نباید دشمنشئ دست کم بگیره و بیخیال باشه
حداقل به فکر خودتون نیستین به خاطر چند ساعت جوک خوندن و حرف زدن به دوستان جون یه ملتو به خطر نندازین
پازمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
فیس بوکو فیلتر کردین ک چی میخواین جلوی کیارو بگیرین
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آخه اینجوری هم نمیشه که من چند وقت پیش یه مقاله از 2shared دانلود کنم فیلتر شده هر چیزی حد خودشو داره.
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
علیرضاجان کی به نظرمن وتواهمیت میده حرف حرف خودشونه وبس
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
سلام
من کاملا قبول دارم که فیس بوک مکانی هست برای ویراژ دادن کشورهایی مثل اسرائیل و یا آمریکا. اما مگه غیر از اینه که امریکا و اسرائیل برای جنگ نرم فقط از طریق تکنولوژی اقدام می کنند ایا این درسته که ما تا این حد شدید عقب نشینی کنیم و بعد ادعا کنیم که داریم با جنگ نرم مقابله می کنیم ؟؟/
اگه فیس بوک مکان بدیه و یه جور میدان جنگ چرا ما که ادعای خوبی و درستی و تکنولوژی و دیجیتال می کنیم نریم و اون محل رو خوب نکنیم؟؟ اگه جایی بد بوود دلیل میشه که ما بگیم چون بده پس جای ما نیست؟؟؟ اگه اینطوری باشه کل دنیای مجازی وب عرصه ی تاخت و تاز امریکا و اسرائیله و بنابراین کل تکنولوژی جهان دست این ابرقدرت ها می گرده. پس ما خوب ها باید خودمون رو از تکنولوژی محروم کنیم آیا؟؟؟؟؟
به این فکر کردین ما که با یک شبکه جهانی این طور ترس ورمون داشته و پشت فیلتر ها خودمون و جوانانمون رو قایم کردیم فردا چطور میخوایم در جبهه امام زمانمون باشیم وقتی حتی نمی دونیم فیس بوک و سایت های امثال اون چی هست و چه میکنه؟؟؟ نکنه فکر می کنیم در زمان ظهور آقا قراره با شمشیر و اسب بریم به جنگ!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
تکلیف اونایی که سیاسی نیستن چی میشه؟
چرا ان ها هم نمی توانند به فیس بوک وارد شوند و با جهان و فر هنگ کشور های مختلف اشنا بشوند؟مگه یاد گرفتن چیز های جدید از سنت و فرهنگ کشور ها بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
فیس بوک هیچی چرا بعضی سایت های بازی فیلتر شده؟
سلوک بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
به نظر من فیس بوک بد نیست.نحوه استفاده از اون مهمه مگه نه؟
سعید
|
United States
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
دمت گرم اقا صالح
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
ما هر چی بگیم شما کار خودتونو میکنید
از نظر شما ما جوانهای غافلی هستیم که با پس گردنی باید تربیت بشیم
نمیخواین و دوست هم ندارید که جرفهای ما رو بشنوید؟
از این هم میترسید که ما منحرف بشیم
کدوم انحراف ؟ کدوم جاسوسی ؟
فیس بوک فقط تو کره شمالی نیست
شما ترسو هستید که فیس بوک رو فیلتر میکنید ، ترسو هستید که میبندید ، اونها محتویات و نوشته های ما رو بررسی میکنن؟
میدونی چرا اونها بزرگترند > ؟ به خاطر این که جیگرش رو دارند که بزرگتر باشند چطور مردم اونها در تماس با ما منحرف نمیشن ما ممکنه منحرف بشیم ؟
این فکره >؟ البته من خمینی رو قبول دارم شدید و میدونم این نظر آیت الله خمینی بوده که این تصمیم گرفته بشه تا مستقل نشدیم درها رو باز نکنیم
ولی این شائبه ایجاد میشه که ما ترسو هستیم ، که نیستیم
vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خوب شما واسه چي اين سايت رو فيلتر كرديد شما كه مي دونيد هر كي بخواد ميتونه با فيلتر شكن بره
معین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
عجب؟ یعنی فیسبوک هم صهیونیستی است؟ یک سوال دارم: اگه این سایت بده پس چرا رهبر معظم انقلاب هم در آن فعالیت دارند؟ یعنی چی الان؟ مسلما ایشان در مقام رهبری انقلاب از شما بیشتر میفهمند، فیسبوک را رفع فیلتر کنید. این حرفهای شما ایستادن در مقابل رهبری نیست؟ هاااااا
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
غلط میکنه کسی بخواد راجع کشورمون بدبگه یا به پیامبر گرانقدمون توهین کنه.اخه چرا همش در همه چی رو ببندیم که نکنه اغفالمون کنن.بابا ما خودمون عاشق کشورمونیم نمذاریم کسی راجع بهش غلط زیادی کنه.الان فک کردین سایتهایی که تو ایران خودمون هس بحث مزخرف نمکنن.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
با سلام
میخواستم توضیحاتی درباره فیس بوک دهم :1-فیسبوک محیط چت است
2-اسفاده از ان مهم است
3-فیس بوک نمیتاند وارد رایانه شما بشود
4-فیس بوک میتواند فقط وارد اطلاعات شما در فیس بوک شود
5-هشدار:هیچگونه عکس , فیلم و... خانوادگی نگذارید
6-اگر فیس بوک شما را دعوت همکاری کرد قبول نکنید
7-فیس بوک از شما یک جاسوس در ایران میسازد
abed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
ایکاش ما از قبل یه همچین شبکه ای رو رو راه اندازی می کردیم تا کسی به ساخته ی بیگانه ها رو نیاره
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
به نضر من facebook چزی خیلی خوب است چون اگر facebok نباشد خیلی بد می شود
منطق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
اگرفیس بوک بداست چرامقام معظم رهبری درآن فعالیت دارند؟
درضمن تبیان به دردسازندش میخوره وبس
این کاربه نظرمن عین بی عدالتیه سایت ها وشبکه های اجتماعی ایران فقط عادت دارندبه مخالفان خودبدوبی راه بگویند
اگرتوان حرف زدن ندارید درگوش های خودرابگیرید نه دهان دیگران را!!!!
این جورکارهافقط نارضایتی هاروبیشترمیکند به اختلافات دامن میزند.
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
وقتی فرهنگ فیس بوک رونداریم همین میشه وقتی بی جنبه باشن مردم چه انتظاری دارید
كامپيوترم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
عجب دردسري اين بار نوبت فيس بوك بود!اصلا هزار ها ميليون بار لعنت به اسرائيل.ايران بايد اسرائيل رو محو كنه!دوباره و هزار بار ديگر لعنت به اسرائيل .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ایرانی هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
ببین داداش گلم چرا چرت و پرت میگی.هدفت از این کار چیه ها.فیس یک فضای اجتماعی هستش ما نمیگیم جاسوس نیست ولی نمیان که مخه من و تورا بزنن که ادم بکشی.به امسالی مثل شما میگن مغز های گذشته که همیشه درجا میزنین.درود بر ایران کبیر درود بر کورش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
مرگ بر دروغ گو لعنت بر دروغ گو ، یعنی اونایی که تو کشورهای آزاد زندگی میکن مثل تایلند یا کانادا براشون مهمه که اطلاعات شخصیشون رو کسی ببینه با بدونه
aki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
فیس بوک یه سایت اجتماعیه و همه جور سلیقه رو ساپورت میکنه وهمه رقم استفاده خوب و یا بد توش صورت میگیره ولی این دلیل نمیشه تا جماعتی رو از این نعمت محروم کنیم وفورس ماژوری رفتار کنیم اگه راست میگید که فیس بوک بده بیایید اصلاحش کنید بیایید به مردم دنیا ثابت کنید که ما ایرانیها انسانهای صالحی هستیم نه اینکه خودمانرا قایم کنیم و منزوی بشیم و بگیم این اخه . باید باجهان گفتگو کرد.
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
با تمام حرف هايي كه زده شد كه خيلي ها درست بود وخيلي ها هم حتي قابل تامل نبودند، عقيده من اين است كه واقع بين باشيم، در حال حاضر فيس بوك چه خوب و چه بد در اختيار ما ايراني ها قرار گرفته
راه حل ساده و البته نظري: بكوشيم تا از آثار نقاط ضعف فيس بوك كاسته شود.اگر فيس بوك حاوي مطالبي است كه در تعارض با دين و شريعت ماست خب بسم الله وظيفه ما هم دفاع از دينمان است.چه اشكالي دارد ما موسسه ها و آموزشگاه هايي ايجاد كنيم تا به تربيت افراد زبده و ماهر و مناسب براي محيط هاي مجازي بپردازد؟!!
روشي كه در طول تاريخ بارها اتفاق افتاده استفاده از شرايط خطر به نفع خود
حالا انقدر فيس بوك جهاني شده ما هم استفاده كنيم به نفع دين و فرهگ و جامعه خودمان
پاسخ ها
سمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
كاملا موافقم
خداوند بر توفيقتان بيفزايد
mojtaba
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به جای فیلترینگ یه کتاب با عنوان حفاظت اطلاعات توی مقاطع تحصیلی از ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و دانشگاه قرار بدین تا جوونا بدونن چطور باید از اطلاعات حفاظت کرد اونوقت نرن تمام زندگیشونو بریزن توی فیس بوک که از همین اطلاعات بشه استفاده بد کرد. من میرم فیسبوک فقط و فقط برای بازی های آنلاینی که داره. فیلترینگ چنین سایتهایی در حق من و امثال من ظلمه محرزه . چرا باید به پای اقلیتی بسوزیم که استفاده درست نمیکنن؟؟؟ اون اقلیت شناخته شده هستند و میشه فیس بوک را برای آی پی اونا فیلتر کرد و نه برای تمام کشور. هیچ تفریحی نداریم شما بگید چیکار کنیم؟
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
اگه این جوریه پس چرا اکثر آقایون حضرات خودشون فیس دارن.من نظر لیلا رو قبول دارم . بهترین دفاع حمله است نه بستن.اگه اینجوریه پس برین برق رو قطع کنین چون بالاخره یه راهی برای ورود به فیس پیدا میشه.
ba arze slm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
facebook kheyli site chertiye be darde adamaye alaf mikhore!!!
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
بی احترامی نشه ولی شما ها که نه جنبه فیس بوکودارین نه فرهنگشو چی میگین آخه درسته از نظر بعضی ها فیسبوک دشمن ما هست ولی هالا اونجاهم آدم های بیکاری نیس که ما رو وادار به آدم کشی کنن خدایش چون ما بهشون اجازه همچین کاری رو نمیدیم! مگه نه؟!
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
بی احترامی نشه ولی شما ها که نه جنبه فیس بوکودارین نه فرهنگشو چی میگین آخه درسته از نظر بعضی ها فیسبوک دشمن ما هست ولی هالا اونجاهم آدم های بیکاری نیس که ما رو وادار به آدم کشی کنن خدایش چون ما بهشون اجازه همچین کاری رو نمیدیم! مگه نه؟!
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
بی احترامی نشه ولی شما ها که نه جنبه فیس بوکودارین نه فرهنگشو چی میگین آخه درسته از نظر بعضی ها فیسبوک دشمن ما هست ولی هالا اونجاهم آدم های بیکاری نیس که ما رو وادار به آدم کشی کنن خدایش چون ما بهشون اجازه همچین کاری رو نمیدیم! مگه نه؟!
جواذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
نظر غرضی درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی

شنیده شد که یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اخیر در مورد چرایی فیلتر شدن بسیاری از شبکه‌های اجتماعی توسط دولت‌ها اظهار کرد:‌چنانچه دولتی با آرائی بالغ بر 80 درصد مردم روی کار بیاید شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مفید واقع شوند، ولی چنانچه دولتی با آراء کمتر از 80 درصد روی کار بیاید به دلیل ترسی که از شبکه‌های اجتماعی دارد اقدام به فیلتر آن‌ها می‌کند. ایسنا نوشت که غرضی با بیان این‌که تا حدود دهه 80 در کشور یک انسجام عمومی وجود داشت و مردم هیچگونه معارضه‌یی با دولت‌ها نداشتند، خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن دولت آقای خاتمی به بعد کم کم تعداد معارضین اجتماعی افزایش یافت و این باعث شد که دولت اقدام به فیلتر کردن بسیاری از شبکه‌های اجتماعی – مخابراتی کند.
آرمین
|
United States
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ای کاش شما مدیر عزیز هم
یکم فکر میکردی :)

دلیل بر این نمیشه چون فیس بوک
مدیرش آمریکایی هست اطلاعات شخصی ما به 3 نقطه میره
دوست عزیز این تکنولوژی رو باید با دید جدید

نه قدیمی
ولی بازم مرگ بر آمریکا
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
آقا این چه حرفی!لان فیسبوک ایران مردم رو صفحه ی pageخودشون عکس بی حجاب خودشون رو میذارن یا در اون عکس هایی میگذارن که اصلا"برای مملکت اسلامی مناسب نیست.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
با احترام به نظر همه عزیزان چرا ما همیشه صورت مساله رو پاک می کنیم اونا این فکر به ذهنشون خطور کرده ما هم با اگاهی کامل پیش میریم باید به جوانان کشورمان اعتماد شود
امهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
سلام ممنون از مطالبتون بله فیس بوک که منبع جاسوسی است و شما کاملا درست می‌فرماید حتی بازی انگری بردز هم جاسوسی است چون در بیشتر شبکه ها لو رفته استسل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
یک سوال ذهن من رو خیلی خیلی درگیر کرده اونم اینه که تو تموم دنیا فیس بوک ازاده حتی افغانستان و همه کشورها به جز ایران و کره شمالی چرا یعنی این همه کشور تا حالا نفهمیدن فیس بوک بده فقط ما ایرانیها فهمیدیم
کبریت هم بده هم خوب فیس بوک هم مثل ماهواره هم بده هم خوب بستگی داره چه استفاده ای از اون بشه اکثر مردم عضو فیس بوک هستند تا وزیر وزرا یعنی اوناهم
اخه تا به کی باید یک عده بی عقل جای مردم تصمیم بگیرند. فقط و فقط فرهنگ سازی ایرانی جماعت رو نمیشه حصار دورش بست راستی یک چیز یادم رفت بنویسم اینجانب کافی نت دارم خدا وکیلی 99 درصد کاربرها دنبال فیلتر شکن هستند فقط برای فیس بوک وقتی هم که فیلتر شکن گیر میارن از روی حس کنجکاوی و تست کردن اون همه سایتها رو بررسی می کنند فیلتر بودن این سایت دلیل اصلی استفاده از فیلتر شکنه باور کنید اگه فیس بوک باز بشه استفاده از فیلتر شکنها به یک درصد میرسه
احمد
|
-
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر ضد ولایت فقیه... این شعار همیشگی منه اما ای کاش ایران هم یک صفحه ی مجازی میساخت تا ما بتونیم توی اون اسلام و دین و مذهب خودمون رو گسترش بدیم. یاعلی
ناجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شماها که فیلتر می کنید نمی ترسید خدا فیلترتون کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
سلام. خوب و بد بودن که دست خود ماست. من راه و روش زندگی ام را پیدا کرده ام. هیچ کاریکاتوری ، هیچ تلقینی بر روی من اثر ندارد. من دوستانی دارم که عقایدشان برای خودشان خوب است. همیشه فقط عقاید خودم را دارم. بنابراین چه اینجا باشم چه فیس بوک ، همانی هستم که هستم.
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بذارید من یک سوال خیلی ابتدایی مطرح کنم ببینم اصلا دوستان توی باغ هستند یا کلا تعطیلند

دوستان آیا قبول دارید که آمریکا و اسرائیل دشمن ایران و ایرانی هستند یا نه ؟
جواب این سوال رو بدید اگه جوابی نداشتید بگید تا برم از دوره مهدکودک سوال بپرسم چون بنظرم دوستان اصلا کلا همه چیز رو فراموش کردند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
فیلتر کنید پدرسوخته رو
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
هر مملکتی از امکاناتی که داره در جهت تحقق اهدافش استفاده میکنه وقتی قدرت مقابله رو ندارید لطفا حرف مفت نرنید و تخریب نکنید طبق نظر سنجی فیس بوک برترین سایت اجتماعی هست حالا چرا باید جوانان را از این امکانات محروم کرد؟چرا باید اینقد ترس کرد از یک سایت اجتماعی؟اگه همه چیز شفاف سازی میشه چرا باید فیلتر هفت لایه بشه؟فیلتر کردن یکی از بزرگ ترین بی احترامی ها نسبت به مردم هست یعنی ما بجا شما تصمیم میگیریم وشما هیچ حق انتخابی ندارید درضمن چرا کشور های توسعه یافته هیچ گونه فیلتری ندارن؟ایا این کشورها منافشون در خطر نیست؟که با خیال راحت به کاربران اجازه میدن در فضای مجازی فعالیت کنن مدیر سایت اگه نظرمو نمیذاری حداقل خودت بخون
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
درسته اسرائیل هست اما ما میتونیم پست های ضد اسرائیلی بزاریم
یه آدمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
پس اگه اینطوره، چرا آقای ظریف و روحانی و حتی مقام معظم رهبری در این سایت دارای حساب کاربری اند؟
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد