Gerdab.IR | گرداب

شغل شریف خودفروشی در بازار جاسوسی!

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹

مغالطه نهفته در کلمات مزدور خرده پای سازمان سیا این است که وی کار اطلاعاتی در خدمت کشور و ملت خود را با جاسوسی برای بیگانه و خیانت به مردم خلط می‌کند و نام هر دو را به تسامح جاسوسی می‌گذارد!

مستخدم دون پایه سرویس جاسوسی آمریکا از اعدام یک جاسوس موساد در ایران انتقاد کرد و نوشت: «جاسوسی در دنیای امروز یک شغل است و نباید جاسوس را اعدام کرد!»

به گزارش گرداب، مجید محمدی عضو فراری حلقه کیان طی مقاله‌ای در سایت رادیو فردا تصریح می‌کند: «اعدام جاسوس کار غیرعقلانی است. اعدام، هیچ کشوری را از جاسوسی بازنمی دارد بلکه تنها طرف مقابل را محتاط‌‌‌تر و پیچیده‌تر می‌کند و هزینه‌های جاسوسی را افزایش می‌دهد. جاسوسی در دنیای امروز یک شغل و پیشه است و نه یک عمل غیراخلاقی که با محکومیت کاهش یابد. وقتی همه کشور‌ها مرتکب این عمل می‌شوند، غیراخلاقی اعلام کردن آن ریاکارانه است. در بازار اطلاعات همه در پی عرضه و کسب اطلاعاتند.»

در اینکه مزدوری برای سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی، تبدیل به شغل عناصر ضدانقلابی نظیر همین عضو فراری حلقه کیان شده، تردیدی نیست. همچنین شکی نیست که عناصری از این دست در بازار جاسوسی خود را به قیمت خیانت به ملت و کشور به فروش گذاشته‌اند و چیزی به نام شرافت و اخلاق و وجدان نمی‌شناسند. اما مغالطه نهفته در کلمات مزدور خرده پای سازمان سیا این است که وی کار اطلاعاتی در خدمت کشور و ملت خود را با جاسوسی برای بیگانه و خیانت به مردم خلط می‌کند و نام هر دو را به تسامح جاسوسی می‌گذارد! معلوم است که مستخدم سرویس‌های جاسوسی کشور دشمن از پست‌ترین و رذیلانه‌ترین شیوه‌های کسب درآمد و گذران زندگی محسوب می‌شود. به همین دلیل هم بهای خیانت به مردم خود اعدام است.

عضو متواری حلقه کیان یک نکته را نیز بی‌پاسخ گذاشته و آن اینکه چگونه می‌توان با نقاب دموکراسی خواهی و حمایت از حقوق بشر، تبدیل به پادوی دون پایه سرویس جاسوسی آمریکا شد که طی چند دهه گذشته بیش از سیصدهزار مبارز و فعال سیاسی مخالف آمریکا را در سراسر دنیا به قتل رسانده و در کشورهای مختلف -نظیر ایران- علیه دولت‌های برآمده از قیام‌های ملی کودتا ترتیب داده است؟!
 
منبع: کیهان