Gerdab.IR | گرداب

دفع تجاوز رژیم صهیونیستی به خان‌یونس

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۹

تلاش نظامیان رژیم اشغالگر برای نفوذ به منطقه‌ای نزدیک گذرگاه "کیسوویم" در شرق شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه با مقاومت مبارزان گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی ناکام ماند.

گردانهای شهید ابو علی مصطفی تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی را به خان‌یونس در باریکه غزه دفع کردند.

به گزارش گرداب، گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، تلاش صبح امروز تلاش نظامیان صهیونیست را برای نفوذ به منطقه‌ای در خان‌یونس بی‌نتیجه گذاشت.

در بیانیه این گروه مبارز فلسطینی آمده است، تلاش نظامیان رژیم اشغالگر برای نفوذ به منطقه‌ای نزدیک گذرگاه "کیسوویم" در شرق شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه با مقاومت مبارزان گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی ناکام ماند.

در این بیانیه آمده است، مبارزان گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی یک نظامی صهیونیست را در درگیری‌های مسلحانه شدیدی که با نظامیان اشغالگر داشتند مصدوم کرده‌اند.

این بیانیه افزود: همچنین مبارزان واحد توپخانه گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، دو گلوله خمپاره هشتاد میلی متری به سوی یکی از پایگاههای نظامی اشغالگران در شرق منطقه "ابوالعجین" در خان‌یونس، شلیک کردند.

این گروه مبارز فلسطینی در ادامه بیانیه، مقاومت در مقابل اشغالگران را سیاست اصولی گردان‌های شهید ابو علی مصطفی خواند و وعده داد همچنان در مقابل جنایت اشغالگران ایستادگی خواهد کرد.
 
منبع: شبکه خبر