ناظر ارتباطات ایتالیا سرویسهای یوتیوب (متعلق به گوگل) و توییچ (متعلق به آمازون) را به دلیل نقض قوانین تبلیغ آنلاین در این کشور جریمه کرده است.
به گزارش گرداب، یوتیوب یک سرویس پخش ویدئوهای مختلف و توییچ سرویس پخش زنده ویدیویی آمریکایی است که پخش زنده بازیهای ویدیویی از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و ... را ارائه میدهد.
اداره AGCOM ایتالیا اعلام کرده یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو جریمه شده اند.
همچنین این شرکتها دستوری دریافت کرده اند تا بیش از ۲۰ هزار ویدئو مروج انواع مختلف قمار از جمله قمار ورزشی را حذف کنند.
هر دو سرویس پخش محتوا با سازندگان ویدئوها قراردادهایی دارند تا محتوا را درپلتفرم هایشان منتشر کنند.