تدابیر جدید رگولاتوری برای مقابله با کلاهبرداری‌های پیامکی

تدابیر جدید رگولاتوری برای مقابله با کلاهبرداری‌های پیامکی
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری (ماسک) برای جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش گرداب،  به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، گفت: ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری (ماسک) به منظور سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتوا‌های پیامکی به ویژه در شرایط بحرانی و همچنین به منظور جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند از این پس با مراجعه به پرتال سازمان به نشانی www.cra.ir بخش خدمات الکترونیک/ سامانه صدور مجوز تخصیص نام تجاری (ماسک)، پس از مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط درج شده، درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی ثبت کنند.