Gerdab.IR | گرداب

رجوی: مردم عراق به ما حمله کردند!

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۹

اعضای گروهک تروریستی با پرتاب سنگ، شیشه و نیز به‌وسیله چوب به معترضان بی‌دفاع حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

هزاران نفر از سران عشایر استان‌های مختلف و شخصیت‌های عراقی و خبرنگاران که برای اعتراض به حضور منافقین در کشورشان در مقابل پادگان اشرف تحصن کرده بودند، روز شنبه مورد حمله اعضای این گروهک قرار گرفته و تعدادی زخمی شدند.

به گزارش گرداب، منابع آگاه اعلام کردند که هزاران نفر از سران عشایر استان‌های مختلف و شخصیت‌های عراقی و خبرنگاران که برای اعتراض به حضور اعضای منافقین در کشورشان از روز جمعه مقابل پادگان اشرف حضور پیدا کرده بودند، روز شنبه مورد حمله اعضای این گروهک قرار گرفته و تعدادی زخمی شدند.

در بین زخمی‌ها تعدادی خبرنگار از جمله خبرنگار العالم نیز حضور دارد.

اعضای گروهک تروریستی با پرتاب سنگ، شیشه و نیز به‌وسیله چوب به معترضان بی‌دفاع حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

گروهک منافقین در طول اقامت خود در عراق بار‌ها در سرکوب مردم این کشور با نیروهای رژیم بعث صدام همکاری کرده‏اند. مردم عراق از روزهای نخستین فروپاشی رژیم صدام حسین خواستار محاکمه و اخراج این گروهک از خاک خود بوده‌اند که این امر با حمایت مستقیم نیروهای امریکایی از منافقین امکان‌پذیر نشده است.

در همین حال رهبر گروهک منافقین روز گذشته در تلاش برای مدیریت موج منفی اخبار حمله گروهک خود به مردم بی‌دفاع معترض در اطراف کمپ اشرف مدعی شد که روز شنبه مردم عراق به اردوگاه اشرف حمله کرده‌اند.

مریم رجوی در ادامه ادعای خود افزود که معترضان عراقی به حمایت نیروهای دولتی عراق با پرتاب سنگ و کوکتل‏‌مولوتف موجب زخمی شدن ۱۷۶ نفر از منافقین شده‌اند.

منبع: فارس