Gerdab.IR | گرداب

هشدار هکر‌های «حنظله» به یگان ۸۲۰۰: در سامانه‌های شما هستیم!

هشدار هکر‌های «حنظله» به یگان ۸۲۰۰: در سامانه‌های شما هستیم!
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

این گروه اطلاعات یک شرکت مرتبط با واحد سایبری رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

به گزارش گرداب، گروه هکری حنظله با اعلام اینکه از فعالیت‌های یگان ۸۲۰۰ آگاه است، نسبت به برخی اقدامات این واحد به آن‌ها هشدار داد.

در این پیام آمده است: «طبق اطلاعات ما، یگان تروریستی ۸۲۰۰ در حال طرح‌ریزی یک عمل تروریستی برای منحرف کردن افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی از بی‌آبروییِ اخیر است. ما به آن‌ها هشدار می‌دهیم که در صورت وقوع هرگونه خرابکاری، مسئولیت تخریبِ سامانه‌های زیرساختیِ اطلاعاتی بر عهده واحد ۸۲۰۰ است».

در ادامه این پیام آمده است: «شما حتی نمی‌توانید تصور کنید که حنظله چه راه‌های نفوذی را در سامانه‌های شما کار گذاشته است!»

حنظله در ادامه ۲۰ گیگابایت از اطلاعات شرکت صهیونیستی ArrowNet را که با نفوذ به سامانه‌هایش به دست آورده بود منتشر کرد. این شرکت اینترنتی توسط Zvika Gazit مدیریت می‌شود که به گفته هکر‌ها از اعضای ارشد یگان ۸۲۰۰ است.

حنظله اعلام کرد این شرکت به عنوان یک پوشش برای یگان ۸۲۰۰ عمل می‌کند و مسئولیت طراحی زیرساخت‌های IT بسیاری از مجموعه‌های بزرگ صهیونیستی را بر عهده داشته.

یگان ۸۲۰۰ سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی واحدی است که مأموریت شنود، رمزگشایی از کد‌های رایانه‌ای، جاسوسی سیگنال، جنگ و دفاع سایبری، ساخت انواع بدافزار‌ها و هر آنچه که در حوزه جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات و یا ضربه زدن به سایر کشور‌ها با استفاده از تجهیزات فنی امکان‌پذیر است را انجام می‌دهد.