Gerdab.IR | گرداب

فتوای خاخام‌های صهیونیست:

ذبح زنان و کودکان فلسطینی واجب شرعی است

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۹

خاخام‌ها با اشاره به فلسطینی‌ها ادعا کردند، خداوند به بنی‌اسرائیل دستور داد تا ۲۰۰۰ سال پیش، آن‌ها را ذبح کنند و زنان و کودکان و پیران آن‌ها را بکشند.

سایت اینترنتی یدیعوت آحارونوت از فتوی خاخام‌های یهودی در زمینه ایجاد پادگان‌هایی برای قتل‌عام فلسطینی‌ها خبر داد.

به گزارش گرداب، سایت اینترنتی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از هفته نامه‌ای از سوی جریان افراطی صهیونیستی سرزمین‌های اشغالی گزارش داده است که این فتوا به امضای خاخام‌های برجسته اسرائیلی رسیده و در تمامی کنیسه‌های یهودی در سراسر سرزمین‌های اشغالی پخش شده است. این فتوی یک واجب شرعی قلمداد شده است.

در این فتوی خاخام‌های یهودی گفته‌اند تورات یهود را ملزم می‌کند تا هر گونه آثار از فلسطینی‌ها که آن‌ها را "غول پیکر" توصیف کرده، محو کنند.

این خاخام‌ها با اشاره به فلسطینی‌ها ادعا کردند، خداوند به بنی‌اسرائیل دستور داد تا ۲۰۰۰ سال پیش، آن‌ها را ذبح کنند و زنان و کودکان و پیران آن‌ها را بکشند.

در این فتوا آمده است: با ایجاد این پادگان‌ها مسئولیت یهودیان پاک است. در پی انتشار این فتوی جدید، ا"ودی الونی"، متفکر اسرائیلی گفت: «هیچ کس به این فتوی اعتراض نمی‌کند و دعوت برای نابودی فلسطینی‌ها به طور علنی در کلیسا‌های یهودی مطرح خواهد شد.»

از سوی دیگر ده‌ها خاخام اعلام کردند: فلسطینی‌های ۴۸، تنها مهمانان اسرائیل هستند.
هیئتی از خاخام‌ها در جریان بازدیدشان از شهرهای شمال اسرائیل که یهودیان و فلسطین در آنجا اقامت دارند گفتند: ‌«فلسطینی‌ها درصد تغییر هویت یهودیان اسرائیل هستند و می‌خواهند اسرائیل را کشور خود قرار دهند.»

خاخام‌ها حمایت خود را از فتوی ممنوعیت خرید و فروش یا اجاره آپارتمان‌های مسکونی اعراب در شهرهای فلسطینی نیز اعلام کردند.

منبع: ایسنا