Gerdab.IR | گرداب

دروغ می‌گفتیم که "رأی ما رو دزدیدن" اصلاً رأی نداده بودیم

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹

یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت: بسیاری از ما با آنکه در انتخابات شرکت نکرده و رای نداده بودیم، اما با جان و دل و اندکی کمک مالی، به خیابانهای شهر محل اقامتمان ریختیم و رژه رفتیم و فریاد زدیم "رای ما چه شد".

ارگان حلقه لندن فاش کرد بسیاری از کسانی که سال گذشته به بهانه تقلب در انتخابات، در تجمع علیه جمهوری اسلامی در خارج کشور شرکت کرده بودند، اساسا در انتخابات حضور نداشتند.

به گزارش گرداب، "جرس" که قصد داشت به همراهی اپوزیسیون مخالف اصل انقلاب با فتنه اصلاح طلبان بپردازد و پیوند اضلاع فتنه را ثابت کند، به نقل از یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت: بسیاری از ما با آنکه در انتخابات شرکت نکرده و رای نداده بودیم، اما با جان و دل و اندکی کمک مالی، به خیابانهای شهر محل اقامتمان ریختیم و رژه رفتیم و فریاد زدیم "رای ما چه شد"، "رای ما را دزدیدن، دارن باهاش پز می‌دن"، "احمدی دروغگو، شصت و سه درصدت کو". در حالی که بسیاری از ما رای نداده بودیم، اما در حقیقت با مخالفان داخل کشور، هم‌صدایی کردیم.

این ضد انقلاب در ادامه می‌نویسد: هنگامی که به سبب بگیر و ببند، سیل عظیم فرار و مهاجرت به خارج نیز آغاز شد هر یک از ما با قلمی، قدمی، کمکهای مالی بسیار ناچیز، تا توانستیم این عزیزان گریخته را پذیرا شدیم. با آنکه بسیاری از ما از نظر اعتقادات سیاسی، با آنان هم عقیده نبودیم، اما آنان را حمایت کردیم، تحسین کردیم، یاری کردیم، با آنان هم‌صدا شدیم، در نشریاتشان قلم زدیم. من به سهم خود گفتم درست که من با آنان صددرصد همخوانی ندارم و هم عقیده نیستم، اما بسیاری مشترکات با آنان دارم که بر اساس‌‌ همان مشترکات با آنان همدلی خواهم کرد و کردم و باز هم خواهم کرد.

خاطر نشان می‌شود در جریان آشوبگری سال گذشته و پس از دستگیری تعدادی از آشوبگران کاشف به عمل آمد که اغلب آن‌ها اساسا در این انتخابات همه -یا بسیاری از- انتخابات قبلی شرکت نداشته‌اند و ادعای دروغین تقلب را بهانه‌ای برای پیشبرد پروژه آشوب مدنظر گروهک‌های ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه قرار داده‌اند. درست به همین دلیل هم بود که شعار به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا، آتش زدن تصویر حضرت امام(ره) و فحاشی علیه ولایت فقیه، خط کشیدن روی نام اسلام و هتک حرمت عاشورای امام حسین‌(ع) در آشوب‌های یاد شده مشاهده شد.

منبع: کیهان