Gerdab.IR | گرداب

یک روزنامه فرانسوی فاش کرد؛

عملیات مشترک موساد، سیا و MI6 علیه ایران

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹

آمریکا و صهیونیست‌ها با پیش کشیدن جنجال تبلیغاتی استاکس‌نت کوشیدند به بازسازی حیثیتی خود بپردازند و در عین حال سعی کنند ایران را در حوزه غنی سازی ضعیف وانمود کنند.

گرداب- به گزارش رادیو اسرائیل، یک روزنامه فرانسوی در مورد برنامه‌های اتمی کشورمان نوشت: برای خنثی کردن برنامه‌های اتمی حکومت اسلامی ایران، بین اسرائیل، آمریکا و انگلیس همکاری های گسترده‌ای جریان دارد که از جمله این همکاری‌ها می‌توان به فرستادن بدافزار استاکس‌نت و همچنین خرابکاری در سایتهای اتمی حکومت ایران و قتل دانشمندان اتمی حکومت ایران اشاره کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی در ادامه اضافه کرد: روزنامه فرانسوی "لوکانار آنشنه"، با استناد به آنچه که منابع اطلاعاتی بلند پایه فرانسوی نامید، نوشت: آمریکا و انگلیس از اسرائیل قول گرفتند که در ازای همکاری برای فلج ساختن تلاش اتمی ایران اسرائیل از بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران خودداری ورزد.

رادیو اسرائیل افزود: لوکانار آنشنه مدعی شد که موساد سرویس امنیت خارجی اسرائیل، همراه با سرویسهای امنیت خارجی انگلیس، با این همکاری توانستند به ادامه برنامه‌های اتمی ایران آسیب برسانند که موجب تأخیر در اجرای برنامه‌ها شده است.

این در حالی است که آمریکا و صهیونیست‌ها که شکست‌های زنجیره‌ای را طی سالهای اخیر تجربه کرده‌اند، با پیش کشیدن جنجال تبلیغاتی استاکس نت کوشیدند به بازسازی حیثیتی خود بپردازند و در عین حال سعی کنند ایران را در حوزه غنی‌سازی ضعیف وانمود کنند. این جنجال طی چند ماه اخیر، یکی از محورهای تبلیغاتی رسانه‌های غربی بوده است.

شایان ذکر است طی یک سال اخیر با همه کارشکنی‌هایی که از سوی دولتهای غربی علیه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران صورت گرفت میزان اورانیوم 5/3 درصد غنی شده در ایران از 1500 کیلوگرم به بیش از 3 هزار کیلوگرم افزایش یافته، ضمن اینکه ایران غن‌ سازی 20 درصدی را نیز آغاز کرده است.
 
منبع: صراط نیوز