Gerdab.IR | گرداب

اعتراف رسانه‌های صهیونیستی:

ایرانی ها جنگ الکترونیک با غرب را بردند

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹

با سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در فضای بیرون از فضای ایران به دست سپاه پاسداران، خلیج فارس به صحنه جنگ الکترونی ایران و آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش گرداب به نقل از تابناک، القدس العربی در یادداشتی به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: چند ماه پیش، با ظهور ویروس استاکس‌نت و ادعای آلوده شدن سیستم‌های الکترونیکی پایگاه‌های اتمی ایران، عملا جنگ الکترونیکی علیه ایران آغاز شد، ولی اخبار سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در فضای بیرون از فضای ایران به دست سپاه پاسداران، خلیج فارس به صحنه جنگ الکترونی ایران و آمریکا تبدیل شده است.

این روزنامه عربی در ادامه افزود: اگر برخی از مسئولان نظامی اسرائیل، از جنگ قریب الوقوع با ایران سخن می‌گویند و اگر نتانیاهو سال 2015 را زمان وقوع جنگ با ایران می‌داند، همه تناقض‌ها، نشان از پیش افتادن ایران در جنگ الکترونی علیه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دارد.

در همین حال، روزنامه "نیویورک تایمز" نیز نوشت: جرأت ایران در اعلام قدرتمندانه سرنگونی هواپیماهای آمریکایی، جای تأمل داشته و نشان از اعتماد به نفس ایرانی‌ها در مدیریت جنگ الکترونی دارد، به ویژه که ایرانی‌ها آشکارا می‌گویند، این هواپیماها را بیرون از فضای ایران سرنگون کرده‌اند!
 
این روزنامه آمریکایی در ادامه پس از اعتراف به قدرت بالای ایران در جنگ الکترونیک، موضوع را به سوی ایران‌هراسی منحرف کرده و بدون رابطه منطقی میان مقدمه بحث می‌نویسد: آیا اکنون می‌توان باور کرد که ایرانی‌ها برای دستیابی به جنگ‌افزار اتمی، تلاش نمی‌کنند و اگر به این جنگ‌افزار دست پیدا کردند، آیا لحظه‌ای درنگ در نابودی دشمنان در منطقه خواهند داشت؟
اجازه ندادن به بازرسان برای بازدید از پایگاه‌های اتمی، چه تفسیری دارد و آیا دیپلمات‌ها از فعالیت اتمی سر در می آورند؟ این پرسش‌ها را به زودی دریافت خواهیم کرد!
 
البته جالب اینجاست که این روزنامه آمریکایی، هیچ اشاره‌ای به این نمی‌کند که توانمندی ایران در حوزه دفاعی و حراست از مرزهایش، چه ارتباطی با دستیابی ایران به سلاح اتمی دارد.