Gerdab.IR | گرداب

آماری که نشانگر سقوط اخلاقی جامعه آمریکاست

تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۸۹

سرگرم شدن جوانان و نوجوانان به منکرات اخلاقی و دوری آن‌ها از سیاست فرصت بسیار مغتنمی برای سیاستمداران رژیم‌های غربی است تا مقاصد سیاسی خود را دنبال کنند.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، روز ۱۹ ژانویه سال جاری میلادی شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان گزارشی را منتشر کرد که تعجب بسیاری را از مخاطبان این شبکه برانگیخت.

این گزارش مربوط به یکی از دبیرستان‌های شهر ممفیس بود که ۹۰ دانش‌آموز دختر این دبیرستان که همگی زیر ۱۸ سال دارند در اثر روابط نامشروع دچار بارداری شده‌اند! بنابراین گزارش، به این ترتیب ۱۱ درصد از دانش آموزان دبیرستان مذکور یا باید در انتظار فرزند باشند یا دست به سقط جنین بزنند.

یکی از دانش‌آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: «این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی برمی‌گردیم هزاران نفر دچار بارداری شده‌اند!»

بنابراین گزارش، اکنون تلویزیون‌ها و شبکه‌های خبری ممفیس آمریکا سخت به تکاپو افتاده‌اند تا با ساختن برنامه‌های تلویزیونی و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی به دختران "نه گفتن" را بیاموزند! نکته جالب توجه اظهارات یکی از مقامات است که می‌گوید: «افراد مسن‌تری که از خارج شهر به اینجا می‌آیند به دختران شهر به عنوان طعمه‌های آسان می‌نگرند و در ایجاد مشکل نقش اساسی دارند!»

به گواهی "مرکز کنترل بیماری‌ها" (Center of disease control)، آمریکا بیشتر از تمام کشورهای جهان دچار مشکل بارداری نوجوانان است و سالانه بالغ بر ۷۵۰هزار دختر نوجوان در این کشور دچار بارداری می‌شوند که در ۸۰درصد موارد ناخواسته است.

البته آمریکا تنها کشوری نیست که در جوامع غربی دچار این سقوط اخلاقی است. جدول ذیل که یونیسف در سال ۲۰۰۱ منتشر کرده است نشانگر وسعت این فاجعه اخلاقی است. ستون دوم این جدول نشانگر درصد بارداری در بین دختران ۱۵ تا ۱۹ ساله است:



کار‌شناسان این آمار را نشانگر سقوط آزاد جوامع غربی در عرصه اخلاقی می‌دانند. سرگرم شدن جوانان و نوجوانان به منکرات اخلاقی و دوری آن‌ها از سیاست فرصت بسیار مغتنمی برای سیاستمداران رژیم‌های غربی است تا مقاصد سیاسی خود را دنبال کنند.