Gerdab.IR | گرداب

اسرائیل پروژکت "بسته خبری ایران" را منتشر کرد

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

سازمان پروژه اسرائیل (TIP) سایتی را علیه ایران طراحی و راه اندازی کرده است که ایران را به عنوان یک خطر جهانی معرفی و تلاش کرده است تا منابع، مقالات و دیگر اتهامات غرب علیه ایران را یک جا گردآوری کند.

سازمان پروژه اسرائیل در سایت خود مطلبی با عنوان "بسته خبری ایران" و نقشه ایران را قرار داده که در آن اتهامات کشورهای غربی علیه ایران از جمله حمایت از تروریسم و برنامه سلاح هسته‌ای ایران، را گردآوری نموده است.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، سازمان پروژه اسرائیل (TIP) سایتی را علیه ایران طراحی و راه اندازی کرده است که در آن با ارائه نقشه‌ای از ایران (که تهدیدهایی که غرب، ایران را به آن متهم می‌کند در آن نقشه مشخص شده)، ایران را به عنوان یک خطر جهانی معرفی و تلاش کرده است تا منابع، مقالات و دیگر اتهامات غرب علیه ایران را یک جا گردآوری کند.

در این سایت ادعا شده که سازمان پروژه اسرائیل، حقایق لازم برای آینده‌ای بهتر را ارائه می‌دهد و از آزادی، امنیت و صلح در اسرائیل و خاورمیانه حمایت می‌کند.

سازمان پروژه اسرائیل خود را این گونه معرفی می‌کند: «سازمانی آموزشی و غیر انتفاعی که در مورد اسرائیل و خاورمیانه به مطبوعات، سیاست گذاران و عموم مردم، اطلاعات موثق ارائه می‌دهد.»

این سازمان در صفحه اصلی سایت خود مطلبی تحت عنوان "بسته خبری ایران" به همراه نقشه ایران و کلماتی که نقشه ایران را محصور کرده، قرار داده است. هر کدام از این کلمات به تهدید‌هایی برای هراس جهانی از ایران اشاره دارد که کشور‌های غربی ایران را به آن متهم کرده‌اند. با کلیک بر روی هر اتهام، تمام مقالات مربوط به آن موضوع قابل مشاهده است.

در بالای نقشه ایران نوشته شده:

اطلاعات مربوط به حمایت ایران از تروریسم و برنامه سلاح هسته‌ای ایران



 اطلاعات مربوط به برنامه هسته‌ای و حمایت ایران از تروریسم عبارتند از:
۱. چگونه می‌توان تهدید ایران هسته‌ای را متوقف کرد
۲. تخطی‌های هسته‌ای ایران
۳. تهدید ایران برای جهان
۴. تروریسم با حمایت ایران
۵. موارد نقض حقوق بشر از سوی ایران
۶. منابع سرمایه گذاری برای جهان عاری از ترس، ایران
۷. شواهدی دال بر تاثیرگذاری تحریم‌ها
۸. رهبران ایران چه می‌گویند
۹. کنفرانس پروژه اسرائیل در مورد ایران
۱۰. نظرسنجی در مورد ایران
۱۱. سلاح‌های جنگی ایران
۱۲. منابع کار‌شناسی