Gerdab.IR | گرداب

از سوی انجمن کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا اجرا می‌شود؛

‌"آینده مشترک" برنامه‌ای برای تربیت شهروندان جهانی

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

مرکز "دیپلماسی‌شهروندی" آمریکا اعلام کرد: «برنامه‌ای ملی شامل ۳۲ نهاد عالی آموزشی از سراسر آمریکا برای ایجاد یک برنامه آموزش دیپلماسی عمومی به دانشجویان آمریکایی طراحی شده است تا دانشجویان خود را به عنوان افراد شایسته جهانی معرفی کنند.»

"آموزش عمومی برای یک قرن جهانی" بخشی از برنامه‌ای است که آینده مشترک نامیده شده است. یادگیری جهانی و مسئولیت اجتماعی که هدفش توسعه مردم آموزش دیده در سطح جهان با استفاده از برنامه‌های آموزش عالی آمریکا است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، مرکز "دیپلماسی‌شهروندی" آمریکا اعلام کرد: «برنامه‌ای ملی شامل ۳۲ نهاد عالی آموزشی از سراسر آمریکا برای ایجاد یک برنامه آموزش دیپلماسی عمومی به دانشجویان آمریکایی طراحی شده است که برای این کار از نهادهای آکادمیک سراسر آمریکا خواسته شده تا دانشجویان خود را به عنوان افراد شایسته جهانی برای طراحی و مشخص کردن محتوای این پروژه معرفی کنند.»

"آموزش عمومی برای یک قرن جهانی" بخشی از یک ابتکار چند وجهی است که آینده مشترک نامیده شده است. یادگیری جهانی و مسئولیت اجتماعی که هدفش توسعه مردم آموزش دیده در سطح جهان با استفاده از برنامه‌های آموزش عالی آمریکا است.

این برنامه از سوی انجمن کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکایی ایجاد شده است. آموزش جهانی یک موضوع مهم در زمینه "دیپلماسی شهروندی" و در ایجاد تربیت شهروندان جهانی است.