Gerdab.IR | گرداب

فحاشی اسرائیل به اخوان و ایران پس از سقوط مبارک

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۹

سایت وزارت خارجه اسرائیل همزمان با کناره گیری مبارک نوشت: «هدف علنی اخوان المسلمین آن است که سراسر دنیا به یک امپراطوری اسلامی مبدل گردد.»

هدف علنی اخوان المسلمین امپراتوری اسلامی است. تنها فرق آنان با رژیم اسلامی ایران آن است که آنها به دنبال خلافت سنی و ایران در پی خلافت شیعه است.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از سقوط حسنی مبارک دیکتاتور وابسته به این رژیم در مصر، از روی استیصال به فحاشی علیه اخوان المسلمین مصر و جمهوری اسلامی ایران روی آورده است.

مسئولان رژیم غاصب اسرائیل طی روزهای اخیر تمام ظرفیت سیاسی خود از جمله لابی صهیونیستی صاحب نفوذ در کاخ سفید را به کار گرفته تا از سقوط رژیم دیکتاتور و وابسته حسنی مبارک در مصر جلوگیری کند. اما پس از آنکه دخالت‌های صهیونیست‌ها و آمریکا نتوانست در برابر سیل خروشان مردم مصر مقاومت کند و مهره مورد اعتماد رژیم تل آویو مجبور به کناره گیری شد، صهیونیست‌ها از روی استیصال و خشم به اهانت و سیاه نمایی درباره جمهوری اسلامی ایران و جمعیت اخوان المسلمین پرداختند.

در همین خصوص، سایت وزارت خارجه اسرائیل همزمان با کناره گیری مبارک طی مطلبی که اوج عصبی بودن دست اندرکاران آن را می‌رساند، به زعم خود به تخریب وجهه اخوان المسلمین و همسویی آن با ایران اسلامی پرداخت که بخش‌هایی از آن در ذیل می‌آید:

... در هیجدهمین روز از آغاز خیرش مردمی در مصر، همچنان ابراز نگرانی می‌شود که گروه اخوان المسلمین با استفاده از هرج و مرج و همچنین سیاست‌های مردم فریبانه خود بتواند قدرت را به دست گیرد و یا وضعی از نظر سیاسی در مصر ایجاد شود که پس از انتخابات پارلمانی آینده، نتوان هیچ دولتی را بدون شرکت دادن اخوان المسلمین برپا کرد.

پرزیدنت اوباما نیز اصرار می‌ورزد که در پارلمان آینده مصر و دولت بعدی آن، حتما اخوان المسلمین نیز وارد حکومت شوند، زیرا آنان درصد مهمی در نقشه سیاسی کشور را شامل می‌شوند و نباید حضور آن‌ها نادیده گرفته شود.

بی‌تردید، حزب اخوان المسلمین که سابقه مرامی آن به یکصد و چند سال پیش می‌رسد، و قدیمی‌ترین گروه سیاسی مصر محسوب می‌شود، از پایه‌های اساسی به وجود آمدن گروه تروریستی القاعدة است، زیرا این دو سازمان، در بسیاری از امور عقیدتی شباهت‌های بسیار به هم دارند.

از آنجا که تشکلات دینی، به طور اصولی هر گونه دموکراسی را نفی می‌کنند و ادعا دارند که رهبر روحانی آنان (که خود را جایگزین حضرت محمد(ص) می‌داند) باید از همه اختیارات سیاسی و دینی به صورت مطلق برخوردار باشد (همان گونه که امروز در ایران عمل می‌شود)، به گفته آگاهان این احتمال در مصر نیز وجود دارد که تلاش کنونی برای برقراری مردم‌سالاری، به برپایی نوعی حکومت دیکتاتوری دینی مبدل شود.

ایدئولوژی اخوان المسلمین در علامت ویژه این سازمان (لوگو) به طور مشخص بیان شده است.

در این علامت نوشته شده: "الله غایت ماست، رسول رهبر ماست، قرآن شریعت ماست، جهاد راه ماست، شهادت فی سبیل الله بزرگ‌ترین امید ماست. الله اکبر." هدف علنی اخوان المسلمین آن است که سراسر دنیا به یک امپراjوری اسلامی مبدل گردد.

تنها فرق آنان با رژیم اسلامی ایران آن است که آن یک به دنبال خلافت سنی و این یک در پی خلافت شیعه است و از این رو سخت با هم رقابت دارند و اگر اخوان المسلمین واقعا بر مصر مسلط شود، احتمال رقابت و درگیری بین آن‌ها و حکومت اسلامی ایران شدت می‌گیرد!

اخوان المسلمین که فعالیت علنی خود در مصر را از سال ۱۹۲۸ آغاز کرد، در بیش از هشتاد کشور اسلامی و غیراسلامی شعبه دارد و هدفش آن است که حکومت اسلام را در سراسر جهان برقرار سازد و شریعت اسلامی را به عنوان قانون بشری به اجرا گذارد.

حسن البناء پایه گذار اخوان المسلمین نوشته بود: «طبیعت اسلام آن است که همواره مسلط باشد و نه آنکه تحت تسلط دیگران قرار گیرد. اسلام باید شریعت خود را بر همه مردمان رایج کند و قدرت خویش را در سراسر کره خاکی بسط دهد.»

محمد بدیع رهبر کنونی اخوان المسلمین می‌نویسد: «قصد ما آن است که آمریکا فرو افتد و مؤمنین باید صبور بوده، بدانند که آمریکا در سراشیب نیستی قرار گرفته است. آمریکائیان کفاری هستند که از اخلاق و ارزش‌های انسانی بی‌بهره بوده و بنابراین حاشا که هدایت بشریت به دست آنان سپرده شود.» (بدیع در سپتامبر ۲۰۱۰)

اخوان المسلمین در واقع یک گروه تروریستی است. این تشکل (همانند فدائیان اسلام در ایران) به چندین قتل سیاسی دست زد: «در سال ۱۹۸۱ پرزیدنت انور سادات را به خاطر صلح با اسرائیل به قتل رساند و پیش از آن (در سال ۱۹۴۸) نخست وزیر وقت مصر را ترور کرد و در سال ۱۹۵۴ به ترور نافرجام پرزیدنت جمال عبدالناصر دست زد.

حماس نیز که شعبه‌ای از اخوان المسلمین است، در فصل دوم مرامنامه خود خواهان قتل عام یهودیان است و می‌گوید اسرائیل باید نابود شود و یک حکومت اسلامی جایگزین آن شود.

اخوان المسلمین علنا از تعرضات حزب الله لبنان علیه اسرائیل نیز جانبداری می‌کند و در تابستان سال ۲۰۰۶ هنگام جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه اسرائیل علیه حزب الله)، محمد مهدی عاکف سرکرده روحانی اخوان المسلمین مصر در آن هنگام اعلام داشت که این گروه آماده است برای جنگ با اسرائیل ده هزار سرباز به لبنان بفرستد.»