Gerdab.IR | گرداب

پايگاه خبري تايمز اذعان كرد:

موسوي و كروبي در پروژه خود هيچ شانسي ندارند

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

پايگاه خبري تايمز با اشاره به حضورگسترده ملت بزرگ ايران در 22 بهمن و حمايت از قيام مصر نوشت: سران فتنه هيچ شانسي براي به خيابان آوردن ايراني‌ها ندارند، چرا كه پروژه موسوي و كروبي را ملت بزرگ ايران از پيش شكست داده اند.

به گزارش گرداب پايگاه خبري تايمز در گزارشي نوشت: ايران پرچم‌هاي مصر را در روز جمعه همزمان با سي ودومين سالگرد پيروزي انقلاب 1979 به اهتزاز درآورد و از قيام مردم مصر حمايت كرد.

اين گزارش ادامه داد: در همان روزي كه خيابان‌هاي قاهره از انبوه معترضين مصر پر بود، خيابان‌هاي شهر‌هاي ايران نيز مملو از جمعيتي بود كه در ميادين شهر‌ها از جمله ميدان آزادي تهران جمع شده بودند تا سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 1979 را جشن بگيرند.

در دستان جمعيتي كه به خيابان‌ها آمده بودند علاوه بر گل، پرچم‌هاي جمهوري اسلامي ايران و پوستر‌هايی از آيت‌الله خامنه‌اي، پرچم‌هاي مصر نيز به چشم مي‌خورد.

اين گزارش در ادامه با اشاره به درخواست سران فتنه براي برپايي راهپيمايي جداگانه در حمايت از مردم مصر نوشت: درحاليكه سران فتنه به دنبال اخذ مجوز راهپيمايي روز دوشنبه هستند به نظر نمي‌رسد در روز دوشنبه هيچ اتفاقي رخ دهد.

اين گزارش همچنين با اشاره به همزماني انقلاب اسلامي و استعفاي مبارك و پيروزي مردم مصر نوشت: ايراني ها در روز جمعه حمايت خود را با به اهتزاز درآوردن پرچم مصر و شعار عليه مبارك ابراز نمودند و همچنین مخالفت قاطع خود را با سران فتنه و برگزاري راهپيمايي جداگانه اعلام کردند.

 علاوه بر آن سران فتنه هيچ شانسي براي به خيابان آوردن مردم در روز دوشنبه ندارند.

 همچنين با توجه به پيشرفت‌هاي ايران از نظر اقتصادي، هسته‌اي، پزشكي و وعده احمدي نژاد مبني بر خشكاندن ريشه بيكاري جوانان تا سال 2013، وي جايگاه محكمي در ميان ايراني‌ها دارد.
 
منبع:‌ باشگاه خبرنگاران