Gerdab.IR | گرداب

اوباما به دختران خود اجازه دسترسی به فیس‌بوک را نمی‌دهد

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

میشله اوباما گفت: «من خیلی طرفدار اینکه نوجوانان به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند نیستم، این چیزی نیست که آن‌ها نیاز داشته باشند. این اصلا لازم نیست.»

میشله اوباما همسر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: «مالیا و ساشا دختران باراک اوباما به این زودی‌ها اجازه نخواهند یافت به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند.»

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، "میشله اوباما" در گفتگو با برنامه "تودی‌شو"، شبکه تلویزیونی "ان. بی. سی" با تاکید بر اینکه هر دو دختر او اجازه ساخت اعتبار در فیس‌بوک را ندارند، اعلام کرد: «من خیلی طرفدار اینکه نوجوانان به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند نیستم، این چیزی نیست که آن‌ها نیاز داشته باشند. این اصلا لازم نیست.»

بنابر گزارش فارنت، بانوی اول آمریکا با اشاره به اینکه وی به مقررات سخت‌گیرانه اینترنتی بالا‌تر از مقررات امنیتی در نظر گرفته شده برای خانواده اول ایالات متحده می‌نگرد، اعلام کرد: «من فکر می‌کنم که ما بسیار خوش‌شانس هستیم که اینجا محدودیت‌های زیادی از سوی سرویس امنیتی وجود دارد.»

مالیا اوباما دختر بزرگ‌تر اوباما ۱۲ سال و دختر کوچک‌تر او، ساشا ۹ سال سن دارد. فیس‌بوک به صورت رسمی محدودیت سنی بالای ۱۳ سال را برای کاربران خود در نظر گرفته است اما نوجوانان پایین‌تر از این سن معمولا با ثبت سنی دروغین بالا‌تر از محدودیت در نظر گرفته شده، وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند.

در خصوص اینکه بالاخره دختران اوباما اجازه ثبت‌نام در فیس‌بوک را خواهند داشت یا نه! میشله اوباما تصریح کرد: «این موضوع بستگی به سن و سال آن‌ها و زمانی دارد که ما کاخ سفید را ترک خواهیم کرد.»