Gerdab.IR | گرداب

به نام مردم مصر و تونس به کام امریکا و اسرائیل

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

پس از چندین روز جنجال رسانه ای سناریوی هماهنگ سران فتنه، منافقین، سلطنت طلب ها و دیگر گروه های ضد انقلاب، روز گذشته به نمایش درآمد که طی آن ضمن اهانت به آرمان های ملت و امام(ره)، يك نفر از هموطنانمان به شهادت رسید.

پس از چندین روز جنجال رسانه ای سناریوی هماهنگ سران فتنه، منافقین، سلطنت طلب ها و دیگر گروه های ضد انقلاب، روز گذشته به نمایش درآمد که طی آن ضمن اهانت به آرمان های ملت و امام(ره)، يك نفر از هموطنانمان شهيد شد.

به گزارش گرداب، در جریان تجمعات غیر قانونی روز گذشته، در حالی كه مردم عادی ‌در خیابان مشغول تردد بودند، در چند نقطه، عناصر مسلح نقابدار از بین اغتشاش گران اقدام به تیراندازی كردند که بر اثر  این اقدام تروریستی یک نفر به شهادت رسید و چند تن دیگر به شدت مجروح شدند.

همچنین در تجمع غير قانوني عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخي از خيابان هاي شهر تهران كه با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد. در مقابل تعدادی از مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمده  و با ابراز خشم از اقدام آشوبگران خواستار دستگيري، محاكمه و اشد مجازات براي سران فتنه بازي خورده دشمن شدند.

تعجب‌آور اين است انگليس و آمريكا كه حامي مبارك و بن‌علي بودند براي حضور آشوبگران در خيابان‌هاي تهران براي حمايت از مردم مصر و تونس تبليغات وسيعي به عمل مي‌آوردند و مطابق  روال همیشگی نیز همزمان با این حوادث تلويزيون فارسي بي بي سي و تلويزيون العربيه به ياري اهل فتنه آمدند و تلاش كردند فضاي تهران را ملتهب و بحراني نشان بدهند.

گفتنی است در جريان حوادث دیروز تعدادي از عوامل گروهك‌هاي منحله و تروريستي منافقين، سلطنت‌طلب‌ها، كومله و... كه قصد خرابكاري داشتند قبل از هر گونه اقدامي دستگير شدند.

منبع:‌ خبرگزاری ها