Gerdab.IR | گرداب

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

مراسم تشییع پیکر شهید ژاله که با حضور مسئولین همراه بود، به تظاهرات عظیم مردمی علیه سران فتنه تبدیل شد.

مردم تهران امروز با شعار علیه سران فتنه پیکر شهید صانع ژاله را از مقابل دانشگاه هنر تشییع کردند.

به گزارش گرداب، این مراسم  که از ساعت 9:30 صبح امروز با حضور مسئولین لشکری و کشوری همراه بود، به تظاهرات عظیم مردمی علیه سران فتنه تبدیل شد.

در این مراسم مردم تصاویری از رهبر معظم انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته هایی  در اعلام انزجار از سران فتنه در دست داشتند.

سردار عراقي جانشين فرماندهي نيروي زميني سپاه محمّد رسول‌الله صلّي الله عليه و آله و سلّم تهران بزرگ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرتضي تمدن استاندار تهران، حجت الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، مهدي كوچك‌زاده عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و جمعي ديگر از نمايندگان  و مسئولین در مراسم تشييع پيكر شهيد ژاله حضور پيدا كردند.

دانشجویان دانشگاه تهران در پایان این مراسم در قطعنامه ای خواستار برخورد فوری و قاطع قوه قضائیه با سران فتنه و همچنین اغتشاشگران 25 بهمن شدند و تاكيد كردند: «كاسه صبر دانشجويان انقلابي لبريز شده و به قوه‌قضائيه مهلت داده مي‌شود تا با منافقان و سران فتنه سريعا برخورد كنند در غير اين صورت دانشجويان به دعوت ملت لبيك گفته و بساط سران فتنه را بر مي‌چينند.»

پیکر شهید صانع ژاله پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز میت برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان پاوه منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ها