Gerdab.IR | گرداب

در سراسر کشور اعلام شد؛

مجازات فوری سران فتنه، مطالبه ده‌ها میلیون تظاهرکننده ایرانی

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

آنچه روز جمعه ملت غیور کشورمان رقم زد، بی‌تردید نمود دیگری از بصیرت و حضور در صحنه دفاع از انقلاب بود، اما نکته‌ای که باید پیش از این مورد توجه قرار گیرد به سر آمدن صبر ملت از مماشات نسبت به جنایات فتنه گران است که در تک تک شعارهای راه‌پیمایان به گوش می‌رسید.

خروش ملت ایران در ابراز نفرت و انزجار از جنایت‌های فتنه گران روز گذشته در سراسر کشور طنین انداز شد.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، ده ها میلیون نفر از مردم غیور ایران زمین بار دیگر جلوداری خویش در دفاع از انقلاب را ثابت کردند و یک صدا فریاد برآوردند: "شعار ما یک کلام، محاکمه والسلام"

روز گذشته مردم آزاده کشورمان پس از اقامه نماز جمعه با راه‌پیمایی آگاهانه و باصلابت خود، نفرت، خشم و انزجارشان را از تحرکات پلید سران فتنه، منافقین و سلطنت طلبان هم پیمانشان به نمایش گذاشتند.

راه‌پیمایان با در دست داشتن پرچم کشورمان و تراکت‌هایی با مضامین "سران فتنه اعدام باید گردند"، "توطئه و اغتشاش نوکری آمریکاست" و "صبر ملت به سر آمده، سران فتنه را اعدام کنید"، از دستگاه قضائی کشور خواستند تا هر چه زود‌تر سران فتنه را مجازات کنند.

در تهران نیز نمازگزاران با شعارهایی که علیه سران فتنه می‌دادند، وارد میدان انقلاب شده و این میدان را مملو از جمعیت کردند.

راه‌پیمایان تهرانی با شعارهای "مرگ بر موسوی"، "مرگ بر خاتمی" و "مرگ بر کروبی" ضمن اعلام انزجار از سران فتنه، از قوه قضائیه، محاکمه هر چه سریع‌تر فتنه گران را خواستار شدند.

خبرگزاری فرانسه هم در گزارشی از نماز جمعه تهران نوشت که هزاران تن از نمازگزاران، روز گذشته با حضور در راه‌پیمایی خواستار اعدام سران مخالف در ایران شدند.

آنچه روز جمعه ملت غیور کشورمان رقم زد، بی‌تردید نمود دیگری از بصیرت و حضور در صحنه دفاع از انقلاب بود، اما نکته‌ای که باید پیش از این مورد توجه قرار گیرد به سر آمدن صبر ملت از مماشات نسبت به جنایات فتنه گران است که در تک تک شعارهای راه‌پیمایان به گوش می‌رسید.

مردم به خشم آمده ایران زمین روز جمعه برای چندمین بار با فریادهای خود لرزه بر اندام جماعت فتنه گر انداختند و بار دیگر ثابت کردند که بصیرتمندانه مدافع نظام و رهبری خواهند بود.

راه‌پیمایان تهرانی همچنین در پایان ضمن قرائت قطعنامه‌ای در محکومیت اغتشاشات ۲۵ بهمن، همصدایی خود را با بندهای این قطعنامه با ندای الله اکبر اعلام کردند.

در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است: ما تظاهرکنندگان، دعوت به اغتشاش در بیست و پنجم بهمن را عدم همراهی آشکار سران فتنه با ملت بزرگ ایران و به رسمیت نشناختن بیست و دوم بهمن به عنوان روز حاکمیت و پیروزی ملت ایران بر کفر، نفاق و استکبارجهانی از سوی مردگان سیاسی دانسته و این دعوت را اعلام رسمی جداسازی راه سران فتنه و عوامل وابسته‌شان از اقیانوس عظیم ملت بزرگ ایران و دوری از صراط مستقیم نهضت و انقلاب اسلامی و پشت کردن به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری می‌دانیم و خواستار برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی با عوامل داخلی و پیاده نظامان رژیم صهیونیستی هستیم.
 
در این قطعنامه همچنین تاکید شد: با توجه به فرمایش قاطعانه حضرت امام (ره) که فرمود: «کسانی که دعوت به راه‌پیمایی غیرقانونی و اغتشاش می‌کنند مفسد فی الارض هستند»، شرکت کنندگان در این تظاهرات اعتراض آمیز، موسوی و کروبی را مصداق بارز فرمایش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغداری که از خرداد سال ۸۸ تاکنون فرزندانشان آماج تیر کینه و بغض منافقان و وطن فروشان قرار گرفته‌اند، سران فتنه را مسئول تمامی خون‌های به ناحق ریخته شده و همچنین خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از اغتشاشات و آشوب‌های فتنه گران می‌داند و با محکوم کردن هر گونه کوتاهی و تعلل در انجام وظیفه نهادهای مربوطه و درخواست اشد مجازات برای سران فتنه از قوه قضائیه مصرانه می‌خواهیم تا فوری و بی‌درنگ به شکایات واصله رسیدگی و با محاکمه موسوی و کروبی که هدفی جز شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند، مزدوران استکبار را به سزای عمل خیانتکارانه خود برسانند.

با توجه به مواضع روشنگرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و آشکار شدن اهداف اقدامات ساختارشکنانه سران فتنه ملت ایران از خواص خاموش و دارای مواضع مبهم و دو پهلو می‌خواهد تا ضمن پرهیز از گفتار و رفتار بیگانه پسند و ریختن آب به آسیاب فرصت طلبان در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن، دقیق و واضح نسبت به سران فتنه و حامیان بیگانه آنان اعلام نمایند.