Gerdab.IR | گرداب

واشنگتن تايمز:

انقلاب خميني همچنان در حال سركوب قدرت آمريكاست

تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

اتفاقات اخير ادامه همان راهي است كه آيت‌الله خميني آغاز كرد. اينك به رغم ارزيابي غلط تحليلگران غربي، نفوذ ايران رو به افزايش است و شايد در آينده شاهد پايان حيات اسرائيل باشيم.

گرداب- روزنامه واشنگتن تايمز در ارزيابي قيام ملت هاي مسلمان در خاورميانه و شمال آفريقا نوشت: جنبش هاي زنجيره اي چند هفته اخير همان گونه كه به شدت به نفوذ آمريكا آسيب زده، حيات اسرائيل را نيز به شماره انداخته است.
 
روزنامه مذکور بیان کرد: تحولات جديد در خاورميانه و ناآرامي در كشورهاي منطقه همان هدفي را دنبال مي كند كه انقلاب اسلامي از سال 1979 به دنبال آن بود و آن هدف، تضعيف قدرت و نفوذ آمريكاست.

اين روزنامه آمريكايي با اشاره به خوشحالي ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران از انقلاب ملت هاي مسلمان منطقه اضافه كرد: از همان بدو پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1979، ايراني ها در پي گسترش الگوي انقلاب خود در ساير كشورهاي منطقه و كمرنگ كردن نفوذ آمريكا بودند و به نظر مي رسد اكنون اين اتفاق عيان شده است.

واشنگتن تايمز مي نويسد: اتفاقات اخير خاورميانه و شمال آفريقا ادامه همان راهي است كه آيت الله خميني آغاز كرد. اينك به رغم ارزيابي غلط تحليلگران غربي، نفوذ ايران رو به افزايش است و شايد در آينده شاهد پايان حيات اسرائيل باشيم.

منبع: کیهان