Gerdab.IR | گرداب

پدر دانشجوی شیرازی:

سران فتنه دست از سر مردم بردارند + فیلم

تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

پدر "حامد نورمحمدی" دانشجوی متوفی دانشگاه شیراز تاکید کرد که علت فوت پسرش فقط تصادف رانندگی بوده و مسائلی که در رسانه‌های بیگانه در مورد علت مرگ او منتشر شده، کذب محض است.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، "حامد نورمحمدی"، دانشجوی لرستانی سال دوم رشته زیست‌شناسی گرایش سلولی‌-‌ملکولی دانشگاه شیراز مقارن یکم اسفند ماه براثر سانحه رانندگی در شیراز درگذشت، اما رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند تا مرگ او را سیاسی جلوه دهند.

با این حال، پدر او اعلام کرد که حامد فقط در اثر سانحه رانندگی فوت کرده و هیچ موضوع سیاسی در میان نیست.

"عزت‌الله نورمحمدی" عصر سه شنبه در جریان نشست خبری با حضور خبرنگاران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی گفت: «حامد پسرم دانشجویی نمونه و در عرصه‌های علمی فعال بود و هیچوقت نیز فردی سیاسی نبود.»

وی ادامه داد: «زمانی که ما به سمت شیراز در حرکت بودیم، برخی از سایت‌های بیگانه اعلام کرده بودند که پدر و مادر حامد نورمحمدی به خوابگاه پسرشان رفته و وسایلش را جمع کرده‌اند؛ درحالی که ما هنوز به شیراز نرسیده بودیم و حتی در این سفر مادر حامد حضور نداشت و ما دیشب ساعت ۱۰ شب وارد شیراز شده‌ایم.»

پدر حامد نورمحمدی با اعلام اینکه پسرش فقط تصادف کرده است، گفت: «سران فتنه دست از سر مردم بردارند که هم مردم و هم خودشان راحت می‌شوند. به دانشجویان هم توصیه می‌کنم که آلت دست سران فتنه نشوند.»