Gerdab.IR | گرداب

مقامات دولتهای بوش، کلینتون و اوباما:

واشنگتن مخالفان ايرانی را تنها نمی‌گذارد

تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

در کنفرانسي با حضور مقامات عالی‌رتبه در دولتهای بوش، کلینتون و اوباما در واشنگتن، آنها متفق‌القول به حمايت از اغتشاشات و فتنه‌گران ايراني پرداختند.

به گزارش گرداب به نقل از يک پايگاه ضدانقلاب، آنها در اين کنفرانس بر ضرورت حمایت از مخالفان ايراني و اغتشاشگران، قرارگرفتن واشنگتن در کنار آنها و حذف نام منافقين کمپ اشرف به عنوان دشمنان ايران از لیست سياه آمریکا تأکید کردند.

"لی همیلتون"، نماینده کنگره آمریکا و ریاست مشترک کمیسیون تحقیقات 11سپتامبر در اين کنفرانس گفت: «اقدامات مخالفان ايراني از سوي ما ستودني است. ما نيز بايد به دفاع از آنها از هيچ اقدامي فروگذار نکنيم.»
 
وي افزود: «بهترين شانس ما، پيروزي اپوزيسيون‌هاي ايراني است.»

"پیتر پیس"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طي سالهاي ۲۰۰۱ ـ ۲۰۰۵ نيز گفت: «اگرمن يک ايراني بودم قطعا در ميان مخالفان قرار مي گرفتم.»

"مایکل هیدن"، رئیس اطلاعات مرکزی آمریکا (۲۰۰۶ ـ ۲۰۰۹) نيز به شکست سیاست تحريم آمريکا در حمايت از فتنه‌گران اذعان کرد.

"بیل ریچاردسون"، کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا و سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد طي سال‌هاي  ۱۹۹۷-۱۹۹۸ نيز حمايت از مخالفان و دشمنان ايران را نخستين گام براي مقابله با ايران دانست.

"مایکل موکیزی"، وزیر سابق دادگستری آمریکا نيز گفت: «هیلاری کلینتون وزیر خارجه ما، از عاملان روز 25 بهمن ايران حمایت کرد و ما هم با او هم‌عقيده‌ايم.»

گفتني است، از زمان آغاز مجدد اغتشاشات در ايران، آمريکا سعي کرده با هر زباني به حمايت از فتنه‌گران و سران فتنه بپردازد.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران