Gerdab.IR | گرداب

اعتراف واشنگتن تایمز به هک سایت صدای آمریکا

تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

واشنگتن تایمز با اذعان به توانایی ایران در نبردهای سایبری اعتراف کرد که "ارتش سایبری ایران" وب‌سایت صدای آمریکا را علاوه بر 90 وب‌سایت دیگر هک کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، واشنگتن تایمز روز دوشنبه 21 فوریه 2011 اعتراف کرد، که هکرهای ایرانی روز دوشنبه سایت صدای آمریکا را هک کردند و به جای صفحه خانگی اینترنت آن، پرچم ایران و یک اسلحه کلاشینکف گذاشتند.

واشنگتن تایمز همچنین نوشت: این گروه، وزیر امور خارجه آمریکا هیلاری کلینتون را مورد خطاب قرار داده اند و گفته اند : صدای ملتهای مظلوم را بشنو.

اگرچه متخصصان امنیت سایبری آمریکا هیچ اطلاعاتی از هویت این افراد را نتوانسته اند کشف کنند؛ اما تنها احتمال می دهند ارتش سایبری ایران بخشی از دستگاه دولت ایران باشد.

گواه آنان این است که این گروه، جنبش سبز را مورد نقد قرار داده است، که البته از این انتقاد نیز هیچ شانه ای در دست آنها نیست!
این پیام بیان می دارد: ما ثابت کرده ایم که می توانیم.

بخش دیگری از این پیام از آمریکا خواسته است: از دخالت در کشورهای اسلامی دست بردار.

همچنین این گروه  90 وب سایت دیگر صدای آمریکا را نیز هک کرده است. هیچ یک از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا برای توضیح در این مورد در دسترس نبوده است.

یک مقام رسمی گفت این گروه خود را ارتش سایبری ایران معرفی کرده است.

در مورد این گروه اطلاعات کمی در دست است. این گروه یک بار دیگر نیز در دسامبر 2009 توییتر را هک کرده و به جای صفحه خانگی این شبکه اجتماعی، این پیام را گذاشته بود که این سایت به دست ارتش سایبری ایران هک شده است.