Gerdab.IR | گرداب

آموزش‌های ویژه MI6 برای اتاق فکر لندن

تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

مهاجرانی در تازه‌ترین تحرکات به اصطلاح پنهانی، یک دوره آموزش‌های کابردی در فضای اغتشاش را در MI6 پشت سر گذاشته است.

یکی ار نکاتی که فعالین عرصه رسانه به آن اذعان دارند خطوطی است که سرویس اطلاعاتی انگلیس ترسیم کرده و در مرحله بعد از سوی اتاق فکر لندن اجرا می‌شود.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، "مهاجرانی"، وزیر ارشاد آقای خاتمی یکی از ارکان اصلی اجرای پروژه استحاله نظام و فروپاشی از درون در زمان صدارتش بوده است.

یکی از اهداف آشکار نام برده اسلام ستیزی‌ در دستگاه‌های فرهنگی نظام بود که به موجب آن چند بار استیضاح و در ‌‌نهایت از وزارت ارشاد عزل شد. بعد از فرار و پناهندگی برنامه ریزی شده به دامان استکبار و آشکار نمودن ماهیت اصلی خود که هماهنگی، همسوئی و مراودات نزدیک با صهیونیست‌ها بخشی از آن بوده است، در لندن مهد فراری‌ها، نقاب از چهره برداشت و چند ماه قبل از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، حلقه ماسونی لندن را با عناصر فراری تشکیل داده و سناریوی براندازی را که در زمان خاتمی آغاز کرده بودند در فازی بالا‌تر استارت زدند.

طراحی چهار پای تروآ از مهم‌ترین دستاوردهای خوش خدمتی‌اش به صهیونیسم بوده است. مهاجرانی در تازه‌ترین تحرکات به اصطلاح پنهانی، یک دوره آموزش‌های کابردی در فضای اغتشاش را در MI6 (سرویس جاسوسی انگلیس) پشت سر گذاشته است.

رئوس آموزش‌هایی که نامبرده در سرویس اطلاعاتی انگلیس گذرانده عبارت است از:
- هجوم خبری
- اطلاع رسانی خرد (کوچک) اما پردامنه
- خروج از بن بست اسامی
- چهره سازی‌های موثر
- نگتیو کردن حریف
- اصرار و تکرار
- جذب
- حصر عرصه‌های مبانی
- رو در رویی
- لکه سازی، حفظ و گسترش و...

کار‌شناسان سیاسی می‌گویند، دستگاه اطلاعاتی انگلیس نسبت به مهاجرانی بیش از دیگران امید بسته است و برای روشن نگه داشتن آتش فتنه و هماهنگی داخل و خارج و اجرای سناریوهای طراحی شده سرمایه گذاری زیادی روی وی کرده است.