Gerdab.IR | گرداب

توهم، ضدانقلاب را به سهم‌خواهی واداشت!

تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

مجموعه ناچسبی از فراریان، مخالفین و یا معارضین نظام جمهوری اسلامی بعد از نشست اخیر سرانشان در بروکسل و این بار در یک کشور اروپایی دیگر گرد هم آمده و برای فردای پیروزی و تقسیم میراث و سهم خواهی‌ها به مذاکره نشسته اند!

عناصر ضد انقلاب که پس از بروز فتنه و صحنه گردانی هم پیمانان خود به رویاپردازی مشغول‌اند، پس از آشوب اسرائیلی 25 بهمن با تشکیل جلسه فوری به دنبال سهم خواهی از همدیگر هستند.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، مجموعه ناچسبی از فراریان که هرکدام نماینده گروه‌هایی با ظرفیت اسمی 3 الی 7 نفر را به عهده دارند و دریافتی‌های قابل توجهی به عنوان اپوزیسیون، مخالفین و یا معارضین نظام جمهوری اسلامی از سرویس‌های جاسوسی دولت های غربی دریافت می‌کنند؛ بعد از نشست اخیر سرانشان در بروکسل و این بار در یک کشور اروپایی دیگر گرد هم آمده و برای فردای پیروزی و تقسیم میراث و سهم خواهی‌ها به مذاکره نشسته اند!

این مجموعه که انواع پان‌ایسم‌ها، کمونیست‌ها و اتحادیه‌های دروغین، مشارکتی‌های فراری، بعضی از شاخه‌های فراری گروه‌های منحله، نماینده بنی صدر، نمایندگان منفرد شخصیت‌های فراری و ده‌ها گروه دیگر را در خود جمع کرده است، تصمیم گرفته سنگ‌های خود را از الان واکنده تا پس از پیروزی اپوزیسیون زحمات هر یک از این جریانات نادیده گرفته نشود!

گفتنی است گروهک منافقین و سلطنت طلبان و حلقه ماسونی لندن به دلیل زود هنگام تلقی کردن و سهم خواهی بیشتر در این جلسه حضور نداشته اند، ولی طی پیامی به این مجمع اعلام داشته‌اند اگر تصمیمات و خط کشی‌ها عادلانه باشد به آن احترام خواهند گذاشت.

گفته می‌شود، جریان‌های جیره خوار و فراری که به حکم وطن فروشی و مزدوری روزگار می‌گذرانند، معمولا با تجمع‌های این چنینی که در ماه چندین بار اتفاق می‌افتد، رویاهای برباد رفته را مطرح و اینگونه خود را سرگرم می‌کنند.